Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
41/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn toimistolla paskalla ja jätän kunnon jarruraidat vielä!

Vierailija
42/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut nykyajan työelämässä että kaikki työkaverit eivät ymmärrä tai tiedä ihmisten iän tulevia vaivoja tai sairauksia.Itsellähän tuo krooninen paksunsuolen tulehdus ei toistaiseksi aiheuta semmoista vaivaa ettei aamulla voisi tehdä tarpeitaan.Diabeettes esim. aiheuttaa virtsalla useimmin käymistä samoin kohdunlaskeuma.Tulehdus paksussa suolessa taas paskalla juoksemista kaikki ei vain kerro juoruileville työkavereille mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en kehtaisi? Ja ei siitä normaalisti sen kummempaa hajuakaan jää.

Vierailija
44/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy töissä kakalla. Toistaiseksi ei ole ainakaan tullut niin pakottavaa tarvetta. Sitä kyllä ihmettelen, miten jotkut jättävät jarrujäljet pönttöihin. Siis ihan aikuiset ihmiset. Miksi? Eivätkö tarkista pönttöä asiointinsa jälkeen? Inhottavaa muille jättää sotkut jälkeensä.

Vierailija
45/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onneksi oso tehdas ja valtava kellaripukuhuone ja 12 vessaa käytävillä eri puolilla.

Voi käydä tuuttaamassa ongelmajätöksenkin sinne...tietysti hana varalta sihisten ja pönttö päällystettynä paperilla

Vierailija
46/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei ole kysymys kehtaamisesta, vaan luonnon pakottamasta tarpeesta tyhjentää suolensa.

Valitettavasti kaikki eivä onnistu säätelemään suoltaan siten, että tuo homma hoituisi vain ja ainoastaan kotona.

Kyllä mulla ainakin hoituu, olen opettanut suoleni tyhjentymään klo 8. Toimii liki poikkeuksetta.

Vierailija
47/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tarhaikäisiä? Paskantakaa aamulla kotonanne, aikuisten ei tartte olla sontimassa xx määrää päivässä, senkin juntit.

Vierailija
48/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetti, kun on vaikeeta. Vessaan mennään silloin, kun on hätä. Vessat pitää rakentaa siten, että siellä on kunnon ilmastointi ja erilliset kopit myös kakkahätää varten.

Vierailija
49/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tarhaikäisiä? Paskantakaa aamulla kotonanne, aikuisten ei tartte olla sontimassa xx määrää päivässä, senkin juntit.

Tiesitkö, että ihmisillä on lääkkeitä, jotka aiheuttavat ummetusta. Tämän seurauksena suoli ei toimi kellon mukaan, ei vaikka ottaisi ummetuslääkettä.

Vierailija
50/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset ylipäätään kehtaavat käydä vessassa työpaikalla, edes pissalla? Miten kehtaavat syödä, puhua, juoda, seisoa, istua, aivastaa, yskiä?

Samaa olen aina ihmetelly. Koska itse en tee noista mitään töissä

Vierailija
51/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei haju haittaa mutta olen huomannut että oman työpaikkani naiset eivät ilmeisesti tiedä mihin pyttyharjaa käytetään. Ehkä he olettavat sen olevan pelkästään siivoojan työväline, koska vähintään pari kertaa päivässä on pöntössä aivan järkyttävät jarruraidat. Miten kehtaavat?

En edes uskalla ajatella millaisessa kunnossa näiden naisten vessanpöntöt ovat kotona.

Vierailija
52/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärtyneen suolen oireyhtymä, paskannan aina ruokailun jälkeen. Ja ei, en aio olla töissä syömättä vain sen takia, että herkät primadonnat eivät kestä paskanhajua vessassa.

Vierailija
53/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paskon joka päivä hartaudella ainakin 12min kiky-jöötit samalla av:ta selaten.

Vierailija
54/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee paska aina aamulla sen jälkeen kun herään eikä ikinä tarvitse käydä päivällä ja ihmetten ihmisiä minkälainen elimistö on jos tarpeet tulee vasta kun kotoa lähtee niin milloin tahansa. Mulla tulitikkuaski aina taskussa että voi raapia tikkuja sillä se peittää alleen ainakin kamalimman löyhkän jottaa pääsee kusella edes nopeesti käymään kamalassa paskan löyhkässä. Syön kuituja ja ilmeisesti oikeanlaista ruokaa, teen itse alusta loppuun saakka ja harvoin eineksiä, teurasjätettä en syö ollenkaan, niin ei niin kamalalle mädäntyneelle paska haise ikinä mihinkä törmään yleisissä vessoissa, niin järkyttävään hajuun että alan saamaan oksennus reaktioita. Jos sitten täytyisi joskus käydä paskalla kun on tullut vatsavaivoja jonkun epäsopivan ruuan jälkeen, näin on käynyt joskus silloin tällöin mutta aika harvoin, niin raavin muutaman tulitukun ettei seuraavan tarvitse ihan pyörtyä. 

Vierailija
55/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärtyneen suolen oireyhtymä, paskannan aina ruokailun jälkeen. Ja ei, en aio olla töissä syömättä vain sen takia, että herkät primadonnat eivät kestä paskanhajua vessassa.

Olisi fiksua että raavit tulitikkuja muutaman ennen tai kuin lähdet. Siis se rikin haju häivyttää paskan hajua ettei seuraava oksenna kun on pakko päästä virtsalle. Ennen oli aina tulitikkuaskeja vessassa mutta nykyään kai ne pöllittäisiin sieltä kun on niin köyhiä. Väärä ruokavalio jos paska haisee mädäntyneelle. Niin ja erilaiset lääkkeet. Ärtyneen suolen saan minäkin jos ruuassa ei ole kuituja riittävästi ja istuu liikaa niin ettei aineenvaihdunta toimi aamulla, sitten alkaa paska vähän haisemaankin pahemmalle. 

Vierailija
56/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulosteen haju ole lihansyönnistä niinkään kiinni vaan suoliston bakteerikannasta sekä ehkäisypillereistä tai muista reseptilääkkeistä. Liiallinen maitotuotteiden syönti, esim. rahkojen mättäminen, aiheuttaa hajua myös.

Terveen ihmisen paska haisee paskalta, mikä ei itse asiassa ole hajuista hirveimpiä. Pahempi haju on esimerkiksi säärihaavojen tai ientulehduksen haju.

Tuntemillani kasvissyöjillä haisee kyllä hengitys aivan hirveältä ja tietävät sen varmaan itsekin kun juovat jatkuvasti vettä ja ottavat Xylident-pastilleja toisten lähelle joutuessaan. Pitäisikö nyt sitten tehdä johtopäätös, että kasvissyönti aiheuttaa haisevaa hengitystä?

Vierailija
57/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi fiksua että raavit tulitikkuja muutaman ennen tai kuin lähdet. Siis se rikin haju häivyttää paskan hajua ettei seuraava oksenna kun on pakko päästä virtsalle. Ennen oli aina tulitikkuaskeja vessassa mutta nykyään kai ne pöllittäisiin sieltä kun on niin köyhiä. Väärä ruokavalio jos paska haisee mädäntyneelle. Niin ja erilaiset lääkkeet. Ärtyneen suolen saan minäkin jos ruuassa ei ole kuituja riittävästi ja istuu liikaa niin ettei aineenvaihdunta toimi aamulla, sitten alkaa paska vähän haisemaankin pahemmalle. 

En rupea tuollaiseen naurettavaan pelleilyyn. Minulla ei ole mitään syytä ostaa tulitikkuja enkä todellakaan rupea kantamaan taskuissani mitään tikkurasioita. Paska haisee. Sinunkin. Vaikka omaan nenääsi sontasi tuoksuu ruusuilta, muille se haisee ihan yhtä inhottavalle kuin kaikkien muidenkin paska.

Vierailija
58/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon aina aamulla kahvia kotona ennen kuin lähden töihin.

Ei tarvi työpaikalla käydä.

Vierailija
59/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rupea tuollaiseen naurettavaan pelleilyyn. Minulla ei ole mitään syytä ostaa tulitikkuja enkä todellakaan rupea kantamaan taskuissani mitään tikkurasioita. Paska haisee. Sinunkin. Vaikka omaan nenääsi sontasi tuoksuu ruusuilta, muille se haisee ihan yhtä inhottavalle kuin kaikkien muidenkin paska.

Paskannan kotona heti aamulla kun herään enkä sitten päivällä jos ei joskus tule vatsavaivoja mutta tulitikkuja mulla on ain taskussa että pystyn menemään kuselle jonkun kamalaan paskanhajuun sillä en voi pidätellä että se löyhkä häipyisi. Oksennan kamalasta mädäntyneen hajusta heti eikä ole kivaa se yrjöäminen. On mulla halpis hajuvettäkin laukussa mutta ei se ole niin tehokasta kuin tulitikut. Haisen jonkin verran itsekkin mutta ei se ole mitään pistävää mädäntyneen hajuista paskaa kun en syö mitään paskaa enkä vääriä ruoka yhdistelmiä ja lääkkeitä. 

Vierailija
60/1354 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tulitikkuaski on liian kallis ettei seuraavan tarvitse mennä oksennusta pidättäen sinne jälkeesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi