Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
661/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaakkaan. Kakkaan pulloon siivouskomerossa.

Vierailija
662/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan aina nauraa ääneen jos tulee kunnon PRÖÖÖÖÖÖTTT!!!  ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee yleensä jo lähtiessä hätäkakka, että töissä on selvinnyt sitten nopeammin.

Vierailija
664/1354 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ikävää PMS:n aikaan, kun maha on aina sekaisin ja ilmaa tuhottomasti mahassa. Se mekkala mikä lähtee on aivan järkyttävä ja hajuun meinaa itsekin tukehtua. Joskus pitää jäädä vessaan vähän tuulettelemaan ja odottamaan, että käry hälvenee.

Vierailija
665/1354 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamuisin omassa kodissani skeidalla pärjään koko päivän hyvin. Töissä meidän vaatekopit ovat alakerrassa ja samoin vessakin.

Ei mitään nais- miespuolia vaan olemme kaikki yhdessä ja samassa vaatekopeissa.

Jos joutuisin käymään töissä vessassa skeidalla katsoisin ettei ketään ole kopeilla, mutta paan vesihanan päälle ja ajattelin seuraavaksi ottaa tulitikkuaskin ja raapaista sen skeidan jälkeen.

Vierailija
666/1354 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajan piikkiin kannattaa aina käydä kakakalla. Mieti monta tuntia se on jo vuodessa ja saat siitä rahaa!

Vierailija
667/1354 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tulee uutena asiana, että ihmiset ulostavat? Ap:n kysymys on älytön.

Sitä olen ihmetellyt, että suuri osa ihmisistä eivät osaa pidätellä ulostusta yhtään? 

Mikä juttu tämä on? Tunnen lukuisia ihmisiä jotka lähtevät suunnilleen kesken lauseen paskalle, kuulemma tulee samalla sekunnilla?? Mitä?? Mikä näiltä puuttuu?

Paskan haju vessassa kuuluu asiaan, jos vessassa haisee niin se on normaalia.

Kyllä se on luonnollista, että vessaan lähdetään, kun tulee tarve. Minä taas ihmettelen niitä pitkiä istuntoja mitä jotkut harrastaa. Mikä heiltä puuttuu? Ulostamisen tarve?

Vierailija
668/1354 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassa pyrin aina käymään työaikana vessassa: keskityin vain ajatukseen että tästähän maksetaan koko ajan palkkaa ja jätökset ovat osa panostani työnantajalleni.

Vierailija
669/1354 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantajan piikkiin kannattaa aina käydä kakakalla. Mieti monta tuntia se on jo vuodessa ja saat siitä rahaa!

Ja vessapaperit maksaa ta. 

Vierailija
670/1354 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska siitä saa palkkaa.

No ei sulle siitä paskomisesta makseta palkkaa, vai luuletko, että hengittämisestä ja silmäluomien räpsytyksestäkin maksetaan? Kyllähän sä niitäkin teet työajalla.

Kyllä maksetaan. Kaikesta, mitä teen työajalla. 

Vierailija
671/1354 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista miettiä edes tuollaista.

Vierailija
672/1354 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö naiset kakalla, kakkosella vai paskalla?

Hienot naiset käy leidigagalla,

Vierailija
673/1354 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sellaiseen vessaan, jossa on hana lähellä ja laita vesi valumaan ettei äänet kuulu. Sitten nopea kakkaus ja huuhtelu. Jos jää hajua, niin sanot vain rehellisesti, että hups!

Vierailija
674/1354 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syytän aina edellistä, se toimii hyvin ;-) Tuun paskomisen jälkeen huussista ulos ja kun seuraava on menossa, sanon ettei todellakaan kannata mennä, joku on jättänyt vessan niin hirveeseen kuntoon ja itse en olis mennyt ellei olis ollut pakko :-0

Vierailija
675/1354 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin käyn vessassa kuin teen housuihin.

Vierailija
676/1354 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen usein arabityyliset, eli kiipeän siihen renkaalle seisomaan, kyykistyn ripuloimaan siihen, niin että joka paikka on sen jälkeen roiskeissa. Sitten vielä käsisuihkulla roiskin vettä ihan joka paikkaan, että vessan lattia lainehtii vettä ja jätöksiä. Seuraavat voi sitten kauhistella ääneen ja oman harkintansa mukaan miettiä lähimmän käyttökelpoisen huussin.

Vierailija
677/1354 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syytän aina edellistä, se toimii hyvin ;-) Tuun paskomisen jälkeen huussista ulos ja kun seuraava on menossa, sanon ettei todellakaan kannata mennä, joku on jättänyt vessan niin hirveeseen kuntoon ja itse en olis mennyt ellei olis ollut pakko :-0

Joopajoo. Kukaan tuohon usko. Ovat muka uskovinaan.

Vierailija
678/1354 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koprofiili. Menen heti kauniin naisen vessassakäynnin jälkeen, jos hän on viipynyt pitempään, samaan koppiin ja nuuhkin ilmaa.

Vierailija
679/1354 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän maksetaan palkkakin kun töissä paskoo eikä kotona.

Vierailija
680/1354 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kakkaaminen ei oikeasti ole kovin monelle näin iso ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi