Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
241/1354 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan onnistuneesti käynyt, vaikka olo olisi kuinka tukala. Ei siksi, että en olisi yrittänyt, vaan koska suoleni kieltäytyy yhteistyöstä muualla kuin kotivessassa. Mitään ei vain tule. Ehkä kykenisin, jos töissä ei olisi ketään muuta ja olisin yksin koko rakennuksessa. :D Tämä on psyykkinen juttu.

Vierailija
242/1354 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miee olen miäs ja käyn joskus salaa työpaikan naisten vessassa, kunno paskapommin jätän pyttyyn huuhtelematta ja joskus mällitkin pyyhin pitkin istuimen reunaa ja kantta, hahahaha, siinä työpaikan milleniaali hienohelmablondit ihmittelevät että kuka naistyöntekijöistä tällasta kehtaa...

Kyllä ne tietävät, että siellä on mies käynyt, koska naiset eivät todellakaan tuollaista harrasta. Naisten vessassa tuoksuu hyvälle ja pönttö on niin puhdas, että sieltä voisi vaikka juoda. Vain mies paskantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1354 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokakkahätä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tarhaikäisiä? Paskantakaa aamulla kotonanne, aikuisten ei tartte olla sontimassa xx määrää päivässä, senkin juntit.

Ärtyneen suolen oireyhtymä, paskannan aina ruokailun jälkeen. Ja ei, en aio olla töissä syömättä vain sen takia, että herkät primadonnat eivät kestä paskanhajua vessassa.

Ei tartte olla edes mitään oireyhtymää, ihan riittää tä nopea aineenvaihdunta, ainanen nälkä ja sen seurauksena iso paskahätä noin 4xvrk, ni pakostaki saa töissä käydä :D miespainotteinen työporukka, tehdasduuni ja yleensä ihan avoimesti ilmotan ainakin työparilleni käyväni paskalla, ihan vaan että tietää jos kestää vaikk tovin kauemmin. On se saatana jos naiset ei muka saa käydä kakkosella, kun herrat viettää siellä parhaillaan puoli tuntia toimituksella :D

Onneksi et ole meidän tehtaalla, siellä on hyväntuoksuinen nätti 22v blondi, joka ei paskalla käy, ei töissä, eikä muuallakaan, veikkaampa että hänen peppunsakin tuoksuu ruusulle.

Vierailija
244/1354 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko yksinhuoltajaäidin lapsi? Outo ympäristö ja tavat?

Vierailija
245/1354 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelen kunnon jarrutusjäljet pyttyyn tai varpusparven reunalle. Pitäisikö minun mieluummin kakata housuun? Kakan haju myös kuuluu vessaan. Ap. on varsinainen tampio.

Vierailija
246/1354 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina aloittaa työpaikallaan työpäivän aamupaskalla ja mä en vaan käsitä. Ei kävisi omassa mielessänikään.

Oman perheen kuullen piereskelen ja röyhin kyllä, mutta kavereiden, työkavereiden, sukulaisten ym kanssa pidän kyllä kaikki lävet tiukasti kiinni ja syön töissä sen verran kevyesti ja vähän, ettei vahingossakaan ala vatsa toimimaan. Koen kakkaamisen ihan älyttömän noloksi asiaksi ja jos joku perheen ulkopuolinen tyyppi alkaa selittää omasta paskomisestaan, vaivaannun täysin.

Vierailija
247/1354 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työelämässä vuodesta 2007 ja vasta viimeisen vuoden aikana olen oppinut/uskaltanut käymään töissä kakalla ja se on mahtavaa! :D Siis aikaisemmin mulla kävi niin, että jos en jostain syystä saanut kakattua kotona aamulla, en vain "voinut" kakata töissä. Tästä tuli jatko-ongelmia, jos olin töiden jälkeen vaikka menossa suoraan jumppaan tai salille, jouduin perumaan suunnitelmat tai käymään ensin kotona vessan kautta. Samoin lounaan jälkeen töissä oli epämukava olo, kun olisi pitänyt päästä vessaan mutta en vaan pystynyt. 

summa summarum: työpaikkakakkaaminen on ihan mahtava juttu, helpottaa elämää kummasti!

:D 

Vierailija
248/1354 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn toimistolla paskalla ja jätän kunnon jarruraidat vielä!

Mä olen niii-in ahdistunut, että mun on aivan pakko vääntää Dirty Sanzches siihen pöntön eteen lattialle, niin ettei kukaan muu pääse siihen pöntölle. Mun on siis aivan pakko toimia noin.

Vierailija
249/1354 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 8-vuotias? :D

Vierailija
250/1354 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luonut sellaisen kakkausrutiinin että käyn vain ja ainoastaan töissä kakalla koska siitä maksetaan palkkaa. Toki viikonloppuna joutuu käymään kotona mutta en edes muista milloin olisi arkena joutunut kotona käymään.

Vierailija
251/1354 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vessakäynti häiritse yhtään, mutta p*skahätä kesken asiakastapaamisen on tuskaa. Sitä yrittää viimeiseen saakka nipistää, ettei tarvitsisi mennä vessaan. Joskus on vaan pakko. Kerran oli niin jumalaton hätä, että suorastaan juoksin käytävällä heti kun pääsin neukkarista ulos. Meillä on talossa joskus isoja vierailijaryhmiä ja koulutusryhmiä. Silloin saattaa joutua kiertämään monen vessan väliä katsomassa, mihin pääsee vähimmällä jonotuksella. Myönnän käyttäväni välillä miesten vessaa, jos siellä ei ole jonoa. Miesten vessassa on 2 koppia, joten usein joku mies on ehtinyt tulla toiseen koppiin. Onhan se tavallaan vähän noloa olla naisena ”väärässä” vessassa piereskelemässä ja ulostamassa, mutta hätä ei lue lakia.

Vierailija
252/1354 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin en todella pystynyt, mutta nykyään on onnistuttava missä vaan. Koska ärtyneen suolen oireyhtymä 😫

Vierailija
253/1354 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy, enkä jaksaisi haistella sitä jatkuvasti leijuvaa paskankatkua kun muut käy vuorotellen.

Vierailija
254/1354 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä töissä paskalla,koska kotona ei ole pönttöä.

Vierailija
255/1354 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estyneisyys voi haitata elämää paljonkin. Siitä kannattaa pyrkiä eroon.

Vierailija
256/1354 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuorison vaivoja tällaiset ruumiintoimintojen kyttäykset. Missähän vaiheessa noihin reppanoihin unohdettiin nussia aivot mukaan?

Vierailija
257/1354 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies aina aloittaa työpaikallaan työpäivän ä 8amupaskalla ja mä en vaan käsitä. Ei kävisi omassa mielessänikään.

Oman perheen kuullen piereskelen ja röyhin kyllä, mutta kavereiden, työkavereiden, sukulaisten ym kanssa pidän kyllä kaikki lävet tiukasti kiinni ja syön töissä sen verran kevyesti ja vähän, ettei vahingossakaan ala vatsa toimimaan. Koen kakkaamisen ihan älyttömän noloksi asiaksi ja jos joku perheen ulkopuolinen tyyppi alkaa selittää omasta paskomisestaan, vaivaannun täysin.

Onko miehesi raksalla?

Mieheni kertoi, että heillä yksi työntekijä paskoo aamuisin ovi raollaan, eikä aina vedä pönttöä.

Sama tyyppi paskoo uudiskohteiden vessoihin joissa ei ole edes paperia. Kai sitten pyyhkii käteensä tai boksereihin.

Vierailija
258/1354 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kasvissyöjän paska haisee myös. Etenkin paljon palkokasveja syövien.

Eräs hyvin hillitty ja hallittu ystäväni piereskelee ja paskoo sellaista hajua että meinaa taju lähteä. Häpeää tuota itsekin. Ihmettelen miksi silti syö kovasti papuja ja intialaisia moskia.

Itse paskon töissä vain äärimmäisessä hädässä.

Innostunut pyöräilijä töissä käy alvariinsa palalla. WC haisee todella karmivalle sen jälkeen. On laihtunut paljon, joten syö kai jotain detoxia tai muuta roskaa.

Vierailija
259/1354 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskomisen jälkeen olo on avoin ja virkeä. Paskon töissä, jotta tehokkuuteni olisi maksimi.

Lounaan jälkeen vaipuisin transsiin jos en kävisi tyhjentymässä.

Paskominen töissä, kuten aiemmin on jo mainittu, on myös taloudellista.

Vierailija
260/1354 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyopaikkamme ainoa nainen, eli ei pelkoa etta joku menee vessaan mun jalkeen. :) Eli ihan hyvin kehtaan ja kaynkin aika usen. 

(Meilla on siis miesten ja naisten vessat erikseen.) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi