Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YES! Kuningatar on kieltänyt royal-sanan käytön Harrylta ja Mehganilta.

Kommentit (273)

Vierailija
241/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienitalomaalta kirjoitti:

Hyvä vaan että saa Meghan ja Harry elää tavallista ja rauhallista elämää ilman titteleitä :) Paras päätös lähteä viettänään tavallista elämää, saa itse määritellä oman arjen kuviot ilman turhaa protokollaa. Olen koko ajan toivonut että turha lööppikirjoittelu lopetettaisiin Harrysta ja Meghanista. Nyt saavat onneksi elää rennompaa tavis-elämää :)

Miksi 5 alapeukkua? Pitäisikö minun nyt olla vahingoniloinen että Harryn ja Meghanin tittelit otettiin pois? Olen aina pitänyt heistä parina ja kun uutisia lukenut, huomannut kuinka vähän iloa kuninkaallisen perheen jäseninä olo on heille tuonut.

Meghan on tavallinen nainen Usa:sta ja varmasti ei ole muuta toivonut kuin että voisi elää normaalia arkea Harryn kanssa ja myös kehittää omia taitojaan urallaan.

Kaikista ei ole elämään kuninkaallista elämää ja uskon että tämä olo hyvä ratkaisu parille, nyt Harrykin voi miettiä minkälainen ura häntä todellisuudessa kiinnostaa, kun hovi ei sanele ja ohjaile kaikkea.

Jos näin olisi, Meghan olisi ilomielin ottanut sen tavallisen elämän Harryn kanssa vastaan. Kuningatarhan tarjosi hänelle mahdollisuutta olla ottamatta titteleitä vastaan ja siten myös mahdollisuutta jatkaa näyttelijänä ja "tavisparina" Harryn kanssa. Mutta neiti halusi ehdottomasti tittelit. 

Missä näin kerrotaan?

Kuningatar itse kertonut.

Vierailija
242/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ne oikein aikoo elää, kun ei enää verorahoja voi käyttää elämiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan että saa Meghan ja Harry elää tavallista ja rauhallista elämää ilman titteleitä :) Paras päätös lähteä viettänään tavallista elämää, saa itse määritellä oman arjen kuviot ilman turhaa protokollaa. Olen koko ajan toivonut että turha lööppikirjoittelu lopetettaisiin Harrysta ja Meghanista. Nyt saavat onneksi elää rennompaa tavis-elämää :)

Miksi 5 alapeukkua? Pitäisikö minun nyt olla vahingoniloinen että Harryn ja Meghanin tittelit otettiin pois? Olen aina pitänyt heistä parina ja kun uutisia lukenut, huomannut kuinka vähän iloa kuninkaallisen perheen jäseninä olo on heille tuonut.

Meghan on tavallinen nainen Usa:sta ja varmasti ei ole muuta toivonut kuin että voisi elää normaalia arkea Harryn kanssa ja myös kehittää omia taitojaan urallaan.

Kaikista ei ole elämään kuninkaallista elämää ja uskon että tämä olo hyvä ratkaisu parille, nyt Harrykin voi miettiä minkälainen ura häntä todellisuudessa kiinnostaa, kun hovi ei sanele ja ohjaile kaikkea.

Jos näin olisi, Meghan olisi ilomielin ottanut sen tavallisen elämän Harryn kanssa vastaan. Kuningatarhan tarjosi hänelle mahdollisuutta olla ottamatta titteleitä vastaan ja siten myös mahdollisuutta jatkaa näyttelijänä ja "tavisparina" Harryn kanssa. Mutta neiti halusi ehdottomasti tittelit. 

Missä näin kerrotaan?

Kuningatar itse kertonut.

Mulle hän kyllä kertoi ihan toista!

Vierailija
244/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä ne oikein aikoo elää, kun ei enää verorahoja voi käyttää elämiseen?

Kylä he edelöeen ihan verorahoilla elää.

Vierailija
245/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInusta omituista kun joku kertoo, mitä Meghan varmasti olisi halunnut. Ei kukaan ulkopuolinen tiedä sitä, mutta ihmiset lukee käytöstä ja Meghanin käytös puhuu jotakin muuta kuin edelläkirjoittanut kertoo.

No katso itse esim heidän toimintaansa nyt. Hehän halusivat jatkaa niitä kuninkaalisia etuoikeuksia. Halusivat pitää talon. Halusivat pitää arvot ja tittelit. Meghan on teettänyt jopa oman uuden logon jossa on kruunu hänen monogramminsa päällä!

Monogrammi tehtiin kyllä ennen häitä. Ajatella, Kate Middletonkin ”teetti itselleen” sellaisen kruunun kera, vaikka oli ihan tavistyttö.

Elokuussa 2018.

Ja Meghan muuten teetti monogrammin jossa näkyy vain hän, Harryä joutuu etsimään. Ja hän piti monogrammin vaikka ilmotti ettei halua olla enää kuninkaallinen.😂

Vierailija
246/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harryllä on Dianan perintöä 20 miljoonaa joka on varmasti sijoitettu tuottavasti. Meksulla on pari milliä omaa rahaa. Pappa-Charles antaa joka vuosi pari milliä. Joten kyllä näillä alkuu pääsee. Ja pitää muistaa ettei rikkaiden ja julkkisten tarvitse oikein mistään maksaa itse kun kaikki haluaa antaa heille kaiken ilmaiseksi...mainosta.

Vierailija
247/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jännitetään saapuuko koko perhe Englantiin. Vai jääkö lapsi ja M Kanadaan.

Veikkaus pystyy. Täältä ääni sille, että Harry voi piipahtaa mutta Meksu ei taatusti tule ja kaikkihan sen tietää kuka Archien menemisistä päättää.

Vierailija
248/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan aikoo tulla Englantiin koska siellä on joku Vogue-lehden tapahtuma...

Vierailija
249/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olihan se jo alunperin aika mautonta/härskiä erota ensin kuninkaallisesta perheestä, mutta kuitenkin edelleen ratsastaa sen nimellä!

Ja mautonta ei mielestäsi ole pitää pedofiili-Andrewta sinun tapaisten sisäsiittoisten typerysten porukassa mukana? Onhan se tietysti hyvä jos on äipän rahat ja valta suojaamassa FBI:lta ja muulta vastuulta.

Vierailija
250/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös näistä sisäsiittoista sontaläjistä saaneet nyt imartelun kipeät suomalaiset osansa. Prinssi Andrew vietti aikaa Suomen oman pervon Nygardin kanssa. Minulle on ihan sama mitä nimityksiä mokoma kieroon kasvanut sisäsiittoinen roskasakki toisistaan käyttää. Lastenraiskaajat pitäisi sotkea suohon olivatpa kuninkaallisia tai eivät.

Vierailija
251/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harryllä on Dianan perintöä 20 miljoonaa joka on varmasti sijoitettu tuottavasti. Meksulla on pari milliä omaa rahaa. Pappa-Charles antaa joka vuosi pari milliä. Joten kyllä näillä alkuu pääsee. Ja pitää muistaa ettei rikkaiden ja julkkisten tarvitse oikein mistään maksaa itse kun kaikki haluaa antaa heille kaiken ilmaiseksi...mainosta.

haluaa ostaa asunnon joka maksaa 23 miljoonaa. 18 turvamiestä kolmivuorotyössä, ovat brittipoliiseja, kustannukset on useita miljoonia/vuosi. Siihen päälle Archien kohta vaatimat omat turvamiehet, nannyt, kokit, palvelijat, koulut...rahat on loppu vuodessa parissa. Nyt pitää alkaa hustlerin toimiin pian, että löytää rikkaan julkkiksen uudeksi miehekseen.

Vierailija
252/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös näistä sisäsiittoista sontaläjistä saaneet nyt imartelun kipeät suomalaiset osansa. Prinssi Andrew vietti aikaa Suomen oman pervon Nygardin kanssa. Minulle on ihan sama mitä nimityksiä mokoma kieroon kasvanut sisäsiittoinen roskasakki toisistaan käyttää. Lastenraiskaajat pitäisi sotkea suohon olivatpa kuninkaallisia tai eivät.

Suomen Tanja Vienonen karpela Niinistö miss suomihan seukkasi Nygårdin kanssa ja oleskeli hänen kotonaan ulkomailla.....

ei kaikkia "ystäviä" tms. voi syyttää jos joku ukko on nuoriin naisiin päin ollu.

Vierailija
253/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät siis enää voi Ranskan mcdonaldsissa tilata Le Royal tai Le Royal Cheese hampurilaisia.

Vierailija
254/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harryllä on Dianan perintöä 20 miljoonaa joka on varmasti sijoitettu tuottavasti. Meksulla on pari milliä omaa rahaa. Pappa-Charles antaa joka vuosi pari milliä. Joten kyllä näillä alkuu pääsee. Ja pitää muistaa ettei rikkaiden ja julkkisten tarvitse oikein mistään maksaa itse kun kaikki haluaa antaa heille kaiken ilmaiseksi...mainosta.[/quote

haluaa ostaa asunnon joka maksaa 23 miljoonaa. 18 turvamiestä kolmivuorotyössä, ovat brittipoliiseja, kustannukset on useita miljoonia/vuosi. Siihen päälle Archien kohta vaatimat omat turvamiehet, nannyt, kokit, palvelijat, koulut...rahat on loppu vuodessa parissa. Nyt pitää alkaa hustlerin toimiin pian, että löytää rikkaan julkkiksen uudeksi miehekseen.

Meghan tuskin haluaa vaatimatonta lukaalia, ottaen huomioon ystävät, joilla on satoja miljoonia kuten Clooneyt, Serena Williams ja Oprah. Frogmoren budjetti paisui. Harryn 30 miljoonaa ei ole iso summa, jos se menee taloon. Tavallisen hlökunnan lisäksi tarvitaan taloudenhoitajaa (rahapuoli), PR-henkilöt, manageri. Tuskin ilmaiseksi työskentelevät. On aikamoinen riski valmistaa jotain Sussex Royal tuotteita. Tappiolle menee, jo tuotteet myyvät huonosti.

Vierailija
255/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harryllä on Dianan perintöä 20 miljoonaa joka on varmasti sijoitettu tuottavasti. Meksulla on pari milliä omaa rahaa. Pappa-Charles antaa joka vuosi pari milliä. Joten kyllä näillä alkuu pääsee. Ja pitää muistaa ettei rikkaiden ja julkkisten tarvitse oikein mistään maksaa itse kun kaikki haluaa antaa heille kaiken ilmaiseksi...mainosta.[/quote

Meghan tuskin haluaa vaatimatonta lukaalia, ottaen huomioon ystävät, joilla on satoja miljoonia kuten Clooneyt, Serena Williams ja Oprah. Frogmoren budjetti paisui. Harryn 30 miljoonaa ei ole iso summa, jos se menee taloon. Tavallisen hlökunnan lisäksi tarvitaan taloudenhoitajaa (rahapuoli), PR-henkilöt, manageri. Tuskin ilmaiseksi työskentelevät. On aikamoinen riski valmistaa jotain Sussex Royal tuotteita. Tappiolle menee, jo tuotteet myyvät huonosti.

Eihan kukaan hullu osta taloa kateisella ja maksa koko summaa kerralla.

Vierailija
256/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
257/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanilla on 5 miljoonaa omaa rahaa.

https://www.townandcountrymag.com/society/money-and-power/a13085480/meg…

Net worth ei tarkoita vain rahaa vaan myös brändiä. Omaisuus voi olla pienempi.

Vierailija
258/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanilla on 5 miljoonaa omaa rahaa.

https://www.townandcountrymag.com/society/money-and-power/a13085480/meg…

Sillä saakin sitten turvamiehet pariksi kuukaudeksi. Nekin kun maksaa vuodessa jo 17,5 miljoonaa.

Vierailija
259/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he haluaisivat oikeasti vetäytyä julkisuudessa, niin olivat jääneet vasta remontoituun mökkinsä.

Olisivat saaneet olla rauhassa.

Vierailija
260/273 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos he haluaisivat oikeasti vetäytyä julkisuudessa, niin olivat jääneet vasta remontoituun mökkinsä.

Olisivat saaneet olla rauhassa.

Tämä. Tosin silloin olisi ollut ehkä hovin helpompaa ”hiillostaa” osallistumaan juhlallisuuksiin ja muihin perhetapahtumiin, nyt parin on helpompaa vedota välimatkaan ja uuteen elämäänsä.