Tämä tunne on todellinen. Tuntuu että kaikki on nykyään aivan sekasin, en tiedä enää mitä ajatella mistään mitään.
Olen 30v ja iski oikein krooninen turhautuminen ja väsymys, ollut jo vuosia mutta nyt räjähti käsin (vai olenko kasvannut aikuiseksi).
Tuntuu että joka paikka on yhtä sekasortoa. Työelämä, koulumaailma, luonto. Kaikki on täysin luonnotonta ja epätasapainossa. Tuntuu että elämässä ei pysty enää mihinkään luottaa ja kaikki muuttunut huteraksi.
Muistan lapsuudessa kun asiat olivat jotenkin paljon paremmassa järjestyksessä. Nyt on mennyt ihan överiksi. Vielä kun kaikki uudistukset tehdään ja kaikki ovat yhtä pihalla.
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Asiat tuntuvat olleen ennen
"paremmassa järjestyksessä", koska ihminen sopeutuu paremmin alkuperäiseen kuin muuttuneeseen tilaan. On yleistä että vanhetessa maailmanmeno alkaa hirvittää. Tuntuu ettei pysy enää kärryillä. Mutta nuorista nykyaika tuntuu ihan normaalilta.Maailma muuttuu kiihtyvää tahtia. Uuteen sopeutuminen onkin tulevaisuudessa tärkeämpi ominaisuus kuin koskaan.
Huonompaan on kyllä vaikea sopeutua! Eikä mielestäni pidäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs äänestitte väärin - nyt jyllää viherkommarit ja kaikki menee kokoajan enemmän päin hellllvettiä.
Tällä hetkellä nähdään kyllä edellisten hallitusten tekojen seurauksia. Olen toiveikas, että nykyinen hallitus saa edes vähän parempaa jälkeä kuin kaikesta tärkeästä leikannut Sipilän hallitus.
Vähän kyllä näyttää huonolta.
Up, tää on ihan mahtava keskustelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, olen sua 20 v. vanhempi.
Maailma on ollut järjissään viimeksi 80-luvulla. Et tiedä, miten turvallista silloin oli.
Asiat järjestyivät helposyi ja loogisesti.Tää on totta. Voi kun voitais palata 80-luvulle.
80-luvulla odotettiin kovasti 90-lukua...
ja 90-luvulla odotettiin vuosituhannen vaihtumista.
Aina uskossa, että paranee...
Tällä hetkellä nähdään kyllä edellisten hallitusten tekojen seurauksia. Olen toiveikas, että nykyinen hallitus saa edes vähän parempaa jälkeä kuin kaikesta tärkeästä leikannut Sipilän hallitus.