Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholista luopuminen

Vierailija
17.02.2020 |

Olen pikkuhiljaa alkanut ymmärtämään että minulla on jonkin sortin alkoholi ongelma, koska se haittaa elämääni. Vaikka juonkin vain viikonloppuisin, saatan odottaa seuraavaa viinipullon avaamista kaikki viikon päivät. Käyn töissä ja koitan opiskella samalla.
Mutta alkoholin takia olen ahdistunut, sosiaaliset tilanteet saattaa ahdistaa, pää ei toimi kunnolla ja olen koko aika väsynyt. Ne todella harvat kerrat vuosien varrella kun olen onnistunut olemaan juomatta muutaman viikon kaikki nämä ongelmat on vähentyny huomattavasti.
Olenkin päättänyt nyt vihdoin tämän ongelman itelleni myöntää, mulla todellakin on alkoholi ongelma. Onko muita jotka huomannu saman? Ja lopettaneet tai vähentäneet paljon alkoholin käyttöä tai aiotte lopettaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei kannata lopettaa, elämästäsi tulee ilotonta puurtamista.

Vierailija
22/26 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin alkoholin käytön neljäksi kuukautta sitten ajatuksena että pääsen tästä jatkuvasta väsymyksestä eroon. Lopputulos on ollut, että väsymys ei ole muuttunut miksikään. Oikeastaan olen entistä väsyneempi kun en voi viinan voimalla venyttää iltoja, kahvin teho on paljon huonompi.

Lisäksi elämästä on tullut tasapaksua, puuttu nousuhumalan tuomat kohokohdat.

Tällä hetkellä harkitsen vakavasti alkoholin käytön aloittamista uudelleen.

Suosittelen, että mietit tarkasti ennen kuin lähdet muuttamaan totuttua käyttöäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuosta L-glutamiinista kokemuksia? Meneekö rahat hukkaan?

Vierailija
24/26 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuosta L-glutamiinista kokemuksia? Meneekö rahat hukkaan?

Ilo ilman viinaa on teeskentelyä.

Vierailija
25/26 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme voi lopettaaa vaimon kanssa siksi, ettei squirttaus ja anaaliseksi oikein onnistu selvin päin

Vierailija
26/26 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join 13 vuotta n. 100 annosta viikossa (kaikkiaan kupitellut n. 40 vuotta). Olin kovaa kyytiä menossa kohti hautaa. Aloitin 20 mg /päivä SSRI-lääkityksen masennukseen. Neljän päivän jälkeen kaikki mielenkiinto alkoholiin katosi ja elämänilo palasi. Tästä eteenpäin raittiina. Vaikutukset ovat yksilöllisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän