Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kannattaa köyhän ostaa uusi puhelin?

Vierailija
16.02.2020 |

En valitettavasti voi osamaksulla tilata. Uskaltaakohan Torin puhelimiin luottaa?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kiinasta.

Vierailija
2/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Swappiesta käytetyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuhuollettu käytetty puhelin liikkeestä? Silloin saisi rahat takaisin/korjauksen, jos puhelin leviää, takuu ilmeisesti 12 kk.

Vierailija
4/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebaysta saa muutamalla kympillä perusandroidikapulan. Satasella saa jo ihan päheän pelin.

Vierailija
5/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Swappiesta käytetyn.

Ok, en ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta.

Vierailija
6/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ebaysta saa muutamalla kympillä perusandroidikapulan. Satasella saa jo ihan päheän pelin.

Mä olen selvästi teitä kaikkia vanhempi, mä en olisi voinut kuvitellakaan tilaavani puhelinta ulkomailta. Sehän tuo ebay kai on?

Vierailija
7/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin et elisalla on 64 euroa joku honor. Tuolla hinnalla ei kannata tilata kiinasta mitään.

Vierailija
8/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa. Mieheni ystävä myy torin kautta puhelimia. Käytettyjä mutta huollettu ja kunnostettu (esim. Tarvittaessa vaihdettu näyttö ja tarkistettu että toimii). Millaista puhelinta katselet? Voin kysäistä onko sellaista tullut myyntiin

Vierailija
9/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galaxy a10 maksaa 100e, saa osamaksulla

Vierailija
10/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee töitä ja säästä rahaa uuteen. Tai kysy perheenjäseniltä, ystäviltä, tutuilta tai vaikka naapureilta onko heillä antaa sinulle vanhaa puhelinta pöytälaatikosta lainaan kunnes pääset töihin.

Vierailija
11/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen selvästi teitä kaikkia vanhempi, mä en olisi voinut kuvitellakaan tilaavani puhelinta ulkomailta. Sehän tuo ebay kai on?

Ebay on kauppapaikka missä on tuhansittain eri myyjiä. Halvimmat puhelimet tulevat kiinalaisilta myyjiltä. Itse puhelin yhä useammin postitetaan sinulle yhä useammin jostainpäin Eurooppaa minne kiinalaiset ovat alkaneet perustaa välivarastoja alv/tullijuttujen takia.

Noin yleisesti sanoisin että ebay-ostamiseen kiinastakin voi luottaa paljon enemmän kuin vaikkapa käytetyn ostamiseen tori.fi:stä, koska kiinamyyjät ovat hyvin tarkkoja positiivisesta palautteesta ja mikäli tavaraa ei kuulu tai myyjä katoaa niin sekä ebayn että yleensä paypalin takuu kattaa asian ja rahasi palautetaan.

Vierailija
12/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valmis vaihtamaan liittymää ja tavoitteena kelpo älyluuri satasella niin ehkä gigantti tai power. 

Vierailija
13/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävelin ihan vain lähimpään alan liikkeeseen ja oston iPhone 11 Pro 512 GB:n. Miksi olla köyhä?

Vierailija
14/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin kirppikseltä. (10 e) 

Pitää tietysti saada kokeilla oman sim- kortin kanssa ja olla sellainen tuttu  malli johon löytyy omasta takaa laturi.

Vierailija
15/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin Huawein puhelinta, kun tämä on vuosia jo palvellut niin hyvin ja on jotenkin niin helppo. P8 tämä ja jotain samanlaista etsinnässä, vaikka varmaan jo esihistoriallinen.

Vierailija
16/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaa. Mieheni ystävä myy torin kautta puhelimia. Käytettyjä mutta huollettu ja kunnostettu (esim. Tarvittaessa vaihdettu näyttö ja tarkistettu että toimii). Millaista puhelinta katselet? Voin kysäistä onko sellaista tullut myyntiin

Lisäyksenä oma puhelimeni käytettynä samaa kautta hankittu. Ei mitään ryöstöhintoja kun myyjä entinen kirpputorin omistaja

Vierailija
17/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Torissa myynnissä täysin huollettu ja päivitetty parivuotta vanha puhelin vain 500 eurolla. Käy ostaa jos kiinnostaa. Ei mitään vikaa eikä bugeja eikä kuumennut käytettäessä. Löytyy korttipaikka mikrosimille ja muistikortille. Kaupan päälle ihan uusi laturi ja uudet kuulokkeet vielä kaupan paketissa. Myyn pois koska sain uuden puhelimen ja langattomat iPodit joululahjaksi.

Vierailija
18/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet valmis vaihtamaan liittymää ja tavoitteena kelpo älyluuri satasella niin ehkä gigantti tai power. 

Nyt menee liian vaikeaksi, miksi minun liittymä pitäisi vaihtaa? En tahdo!

Vierailija
19/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin Huawein puhelinta, kun tämä on vuosia jo palvellut niin hyvin ja on jotenkin niin helppo. P8 tämä ja jotain samanlaista etsinnässä, vaikka varmaan jo esihistoriallinen.

Ja hintahaarukka max 300, niinkö. 

Vierailija
20/36 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhehan oli vain puhelimesta, joten miksi tuhlaamaan johonkin hiton älykännykkään ? Älytöntä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme