Mistä kannattaa köyhän ostaa uusi puhelin?
En valitettavasti voi osamaksulla tilata. Uskaltaakohan Torin puhelimiin luottaa?
Kommentit (36)
Kannattaa kiertää kirpparilta ja etsiä sieltä. Itse ostin oman Nokian kirpparilta noin 13 vuotta sitten ja vanha karvalakkimallin kapula toimii edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Etsin Huawein puhelinta, kun tämä on vuosia jo palvellut niin hyvin ja on jotenkin niin helppo. P8 tämä ja jotain samanlaista etsinnässä, vaikka varmaan jo esihistoriallinen.
Huawei puhelimia ollut useampia hänellä myynnissä, kysäisen onko P8 nyt myynnissä kun sitä oli ainakin jokunen viikko sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierakilija kirjoitti:
Etsin Huawein puhelinta, kun tämä on vuosia jo palvellut niin hyvin ja on jotenkin niin helppo. P8 tämä ja jotain samanlaista etsinnässä, vaikka varmaan jo esihistoriallinen.
Ja hintahaarukka max 300, niinkö.
100-150€ En näe syytä maksaa puhelimesta enempää?
Älykännykkä ei ole mikään puhelin aan pilalle hemmoteltujen kultalusikka kakaroiden lelu. Osta kunnon aito puhelin, sellainen kun minulla.
Olen jo kaksi kertaa ostanut käytetyn puhelimen. Kerran swappielta, kerran iTapsalta (yksi minulle, toinen lapselle). Kumpikin puhelin on ollut hyvä ja ihan uutta vastaava. Hinta vaan on ollut vain noin 60% uudesta ostetusta. Nähtävästi on todella paljon ihmisiä jotka vaihtavat puhelimia kuin sukkia sitä mukaa kun uusi malli tulee myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierakilija kirjoitti:
Mielestäni tuo on kyllä puhelimesta kohtuuttomasti liikaa. 60-80 euroa on järkevämpi raja. Ei sillä puhelimella tarvitse muuta tehdäkään kuin soittaa ja lähettää tekstiviestejä eikä ole mikään järkikään. Tietokone on sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huawei puhelimia ollut useampia hänellä myynnissä, kysäisen onko P8 nyt myynnissä kun sitä oli ainakin jokunen viikko sitten
Onko joku mistä sinuun voi ottaa myyjä yhteyttä ilman että tällä palstalla tarvitsee näkyvästi numeroita vaihtaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen jo kaksi kertaa ostanut käytetyn puhelimen. Kerran swappielta, kerran iTapsalta (yksi minulle, toinen lapselle). Kumpikin puhelin on ollut hyvä ja ihan uutta vastaava. Hinta vaan on ollut vain noin 60% uudesta ostetusta. Nähtävästi on todella paljon ihmisiä jotka vaihtavat puhelimia kuin sukkia sitä mukaa kun uusi malli tulee myyntiin.
Millä paikkakunnilla noita liikkeitä kuten iTapsaa on, että saa puhelimen ostettua käytettynä tuolla noin 10 euron hintaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierakilija kirjoitti:
No sitten olen sulle koordinaatit antanut ja on sun asiasi noudatatko niitä.
Nyt siis etsinnässä max satasen puhelin. Tietokonetta ei ole, eli kaikki tapahtuu puhelimen kautta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt siis etsinnässä max satasen puhelin. Tietokonetta ei ole, eli kaikki tapahtuu puhelimen kautta. Ap
No niin, ja nopeus tulisi olla huipussaan vai mitä.
Yritin etsiä joskus Nokian vanhaa kapulamallia vaihtoehdoksi älypuhelimelle, ei löytynyt mistään sen tapaistakaan. Ehkä joku voisi valmistaa niitä tai samantapaisia. Ja jos tulisi nopea tarve älymallille nettiyhteyksineen, sitten firmasta saisi sellaisen vaikka jouluna, jos netti hajoaa muualla.
Elisalta, Dnalta tai Telialta 3 vuoden koroton osamaksu, ai niin jos on luottotiedot menneet, niin ei sitten.
Satasella Huawein P8 saat, mitkä yhteystiedot?
Eihän sinun tarvitse tehdä itse juuri mitään, kaikki hoidetaan sun puolestasi ja samalla saat kelpo älyluurin kohtuulliseen hintaan.