Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä seuraavasta Tinder-profiilista:

Vierailija
16.02.2020 |

”Huor_at ja prinsessat voi painua vitt_uun. Haluan lihaa syövän hyvä pers_eisen naisen kanssani sohvalle iltoja viettämään.”

Ammatti: roudari, telineapina, trukkikuski.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole ironinen bio-teksti. Ns. hauska läppä.

Näin uskon. En ainakaan itse ottaisi vakavasti.

Mikä tuossa on se läppä, tai minkä kustannuksella vitsaillaan?

Vierailija
22/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ss ja jakaisin naistenhuoneelle että muutkin saa nauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia iso osa lisääntymisikäisistä naisista on sinkkuna. Jos vaihtoehdot ovat tuollainen tai sinkkuus, ei päätöstä ole vaikea arvata.

Ihmettelen suuresti, miten näiden naispuolisille vastineille löytyy ottajia melkein jonoksi asti. Osalla miehistä ei ole taso korkealla.

Ei tuolla ukolla ole naispuolista vastinetta, ellei Terhi Kiemunki (ps).

Vierailija
24/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut Tinderissä kaikenlaisia asiattomia profiilitekstejä. Yllättävän paljon tulee tykkäyksiä, vaikka sanon etsiväni esim. panopuuta. M39

Koska tinder on pääasiassa seksiseura app, niin totta kai naiset innostuu kun saavat tietää että mies etsii panopuuta. Senhän takia suurin osa naisista tulee koko appiin, siis seksin takia.

Jos nainen on tinderissä, hän hakee sieltä seksiä. Se on automaattinen oletus tietysti.

Katos, äo50- oliokin ryömi jostain pahnoiltaan taas samaa renkutusta toistamaan. Aika hiljaista tainnut taas olla panomarkkinoilla viimeaikoina

Vierailija
25/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin ss ja jakaisin naistenhuoneelle että muutkin saa nauraa.

Käyt naistenhuoneella? Ja sulla on varaa arvostella muita? 

Vierailija
26/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika ilmoituksessa on?

Mies selvittää suoraan mitä ei halua, sekä mitä haluaa.

Ja ilmoittaa vielä ammattinsakin.

Kieli on hiukan ronskia, muuten muutoin profiili ei eroa naisten ptofiileista,

naisethan kertovat hyvinkin tarkkaan mitä haluavat ja minkälaistä miestä eivät halua.

Tosin vähän kauniimmin sanoin.

Naisilta on tekopyhää halveksia tuota profoolia.

T. Nainen itsekin

Vierailija
27/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kielenkäytöstäsi, mutta ihmettelen mitä teet Tinderissä. Tuollaisella miehellä riittää naisia muutenkin.

Vierailija
28/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole ironinen bio-teksti. Ns. hauska läppä.

Näin uskon. En ainakaan itse ottaisi vakavasti.

Varmaan on ainakin kirjoittajan itsensä mielestä hyvä läppä. En minäkään tuota vakavasti ottaisi, mutta en myöskään kiinnostuisi. Minä toisaalta hakisinkin seuraa tositarkoituksella, enkä viehäty tuollaisesta h_uo_ra - prinsessa jaottelusta edes vitsin varjolla. Varsinkin h.uori.ttelu on mulle iso turn off.

Vierailija
29/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisethan kertovat hyvinkin tarkkaan mitä haluavat ja minkälaistä miestä eivät halua.

T. Nainen itsekin

No tuossahan se tulikin, että ilmoitus on rumaa ja halventavaa kieltä. Epäselväksi jää, onko miehillä jotain prostituoituja vai runsaasti seksiä harrastavia naisia vastaan, kun h-sanaa käytetään halventavasti molemmista. Joskus riittää sekin, että on ihan vain nainen ja jostain syystä ärsyttää haukkujaa.

Vierailija
30/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tekstejä yleensä vasta siinä vaiheessa, jos mies kirjoittaa minulle. Toki tällä tavalla on sitten niitä tekstejä lukiessaan saattanut havaita vaikka tämän esimerkin kaltaisia kuvauksia. 

Vierailija
31/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen tekstejä yleensä vasta siinä vaiheessa, jos mies kirjoittaa minulle. Toki tällä tavalla on sitten niitä tekstejä lukiessaan saattanut havaita vaikka tämän esimerkin kaltaisia kuvauksia. 

Sama täällä, mutta olen mies. Tinderissä katson naisista vain ulkonäön ja sen perusteella vasen tai oikea. Teksti katsotaan sitten myöhemmin, jos osuma tulee.

Vierailija
32/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut Tinderissä kaikenlaisia asiattomia profiilitekstejä. Yllättävän paljon tulee tykkäyksiä, vaikka sanon etsiväni esim. panopuuta. M39

Kerro vielä että olet sellainen stereotypinen salihirmu, joka trimmaa itseään kauemmin kuin keskiverto Suomi-muija? Vielä saattaa pi llu markkinoilla olla onnea, mutta veikkasin että ki kkeli alkaa lerpsahdella sullakin pikkuhiljaa. Kyllä monelle naikkoselle sellainen sänkyyn kelpaa, mutta parisuhteeseen teidänlaisista ei ole.

Vierailija
33/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen itsekin

Naisena itsekin kaiketi tiedät, että naisia on erilaisia. On olemassa naisia, jotka eivät kerro profiilissaan ronskia kieltä käyttämällä, millaista miestä eivät halua. On olemassa naisia, jotka eivät pidä tuollaisesta kielenkäytöstä, eivätkä itsekään sellaista harrasta. Millä tavalla tällaiset naiset olisivat tekopyhiä, jos eivät innostu tuollaisesta profiilista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä