Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä seuraavasta Tinder-profiilista:

Vierailija
16.02.2020 |

”Huor_at ja prinsessat voi painua vitt_uun. Haluan lihaa syövän hyvä pers_eisen naisen kanssani sohvalle iltoja viettämään.”

Ammatti: roudari, telineapina, trukkikuski.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tuli mieleen että on siinä sivistyneen ja fiksun oloinen herrasmies. Ei tarvi varmaan ihmetellä minkä takia olen poistunut tinderistä jo ajat sitten.

Vierailija
2/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olisi mitään yhteistä tuon miehen kanssa, vaikka hyväpeppuinen sekasyöjä olenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia iso osa lisääntymisikäisistä naisista on sinkkuna. Jos vaihtoehdot ovat tuollainen tai sinkkuus, ei päätöstä ole vaikea arvata.

Vierailija
4/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin painuisin vaikka sinne v.... kuin hänen kanssa aikaa viettämään.

Vierailija
5/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällötti lukea.

Vierailija
6/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia iso osa lisääntymisikäisistä naisista on sinkkuna. Jos vaihtoehdot ovat tuollainen tai sinkkuus, ei päätöstä ole vaikea arvata.

Ihmettelen suuresti, miten näiden naispuolisille vastineille löytyy ottajia melkein jonoksi asti. Osalla miehistä ei ole taso korkealla.

Vierailija
7/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma mies <3

Vierailija
8/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno profiili.

Vierailija
9/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole ironinen bio-teksti. Ns. hauska läppä.

Näin uskon. En ainakaan itse ottaisi vakavasti.

Vierailija
10/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen suuresti, miten näiden naispuolisille vastineille löytyy ottajia melkein jonoksi asti. Osalla miehistä ei ole taso korkealla.

Ne on jännänaisia.

Vierailija
11/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannatta yhden perusteella kaikkia tuomita. On siellä niitä naisiakin, jotka ovat ”räväkkiä” 😀.

Vierailija
12/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole ironinen bio-teksti. Ns. hauska läppä.

Näin uskon. En ainakaan itse ottaisi vakavasti.

Painaisitko sitten sydäntä tuon tekstin perusteella?

Vierailija
13/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut Tinderissä kaikenlaisia asiattomia profiilitekstejä. Yllättävän paljon tulee tykkäyksiä, vaikka sanon etsiväni esim. panopuuta. M39

Vierailija
14/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi komealla naamalla kun on varustettu, voi profiilitekstissä lukea mitä tahansa.

Lisäksi tuolla tavallahan taviskin saa hyvin karsittua ne vihervasemmistofeministivouhottajat saman tien aikaansa tuhlaamasta. 6/5 esittely

15/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, tuollaiset ruksitaan samantien tiehensä. Voihan olla että koko juttu on läppä, mutta siinä tapauksessa huono sellainen – kyseessä ei ole minun tyyppinen ihminen, niin en vaivautuisi tutustumaan sen enempää.

Vierailija
16/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on jännänaisia.

Joo, tällainen jännänainen taitaa asua meidän naapurissamme. Mustat hiukset, ruma meikki ja rumat tatuoinnit. Lapsia useamman miehen kanssa. Ainoa koulutus lukio.

Juu jostain se aina ne miehet saa, kun niitä lapsiakin siunaantuu. Käy hänen nykyinen miehensä sentään töissä. Joka sunnuntai siitä asiasta kehkeytyy riita, joka kuuluu meille asti.

Eli kohta on sulle jännänainen vapailla markkinoilla.

Vierailija
17/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut Tinderissä kaikenlaisia asiattomia profiilitekstejä. Yllättävän paljon tulee tykkäyksiä, vaikka sanon etsiväni esim. panopuuta. M39

Koska tinder on pääasiassa seksiseura app, niin totta kai naiset innostuu kun saavat tietää että mies etsii panopuuta. Senhän takia suurin osa naisista tulee koko appiin, siis seksin takia.

Jos nainen on tinderissä, hän hakee sieltä seksiä. Se on automaattinen oletus tietysti.

Vierailija
18/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yäks! 

Vierailija
19/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
20/33 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tahallaan törkeältä, että herää epäilys onko edes tosissaan vai onko tehty kiusaksi jonkun toisen kuvalla profiili tämän tietämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi