Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä tehdään nyt sunnuntaina iltapäivällä?

Vierailija
16.02.2020 |

Meillä lapset katsovat leffaa, minä siivoan, pesen pyykkiä ja olen Vauva-palstalla, mieheni on käymässä salilla. Mietin sunnuntaita taaksepäin, niin meillä taitaa olla kaava, että samat asiat toistuu. Vielä 5 vuotta sitten usein sunnuntai oli kyläilypäivä. Nyt en edes muista, onko meillä käynyt vieraita tämän vuoden puolella tai ollaanko itse käyty muualla kuin sukulaisissa (isovanhemmilla).

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksennus kirjoitti:

Syön, pieren, nukun krapulaa pois ja katson Netflixistä ohjelmia.

Menee hyvä päivä hukkaan. Itselläni ei ole ollut krapulaa 13 vuoteen, eikä enää tulekaan. Kärsin aivan järkyttävistä tutinoista, väsymyksestä, kovasta päänsärystä ja henkisestä morkkiksesta suunnilleen kerran viikossa koko 2000-luvun alkupuolen, kunnes päätin, että lakkaan tuhlaamasta aikaani. Säästyneillä rahoilla olen käynyt vuosittain ulkomailla ja hemmottelen itseäni personal trainerin palveluilla ja hieronnoilla. Suosittelen muutakin kokeilemaan, mitä uutta tulee elämään, jos päättää luopua inhottavista krapulapäivistä.

Aika happo oot ollut, jos säästyneillä rahoilla pääset ulkomaille (kauemmaksi kuin Viroon) ja pystyt ostaan em. palveluita.

Vierailija
22/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa toi ilma. Pääsispä aurinkoiseen paikkaan makoilemaan meren äärelle, kuuntelemaan laineiden liplatusta ja lokkien kajatusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson telkkaria ja palstailen samalla. Miehen kanssa syötiin jo, poika kokee varmaan välikuolemaa tuolla sängyssään, oli kavereitten kanssa eilen viihteellä, täytyy kohta repiä ylös, kun kasarmi kutsuu illalla. Pyykit pyörivät koneessa. Eipä tässä ihmeellistä.

Vierailija
24/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottiin koko koti jo aamupäivällä, jolloin tein myös kauppareissun.

Juon viiniä, teen ruokaa, roikkunen tässäkin vielä hetken ja olen onnellinen, koska huominenkin on vielä vapaapäivä.

Viiniä voi muuten juoda sillä tavalla, ettei ole huomenna krapulaa. Joku ukitenkin tuohon puuttuu ja paheksuu,  but I couldn´t care less.

Kyläily?

Ei, hyvä jumala, sellaista tähän rauhaan koskaan!!!

Olisi hirveää alkaa yrittää olla sosiaalinen juuri, kun saa olla hiljaa rauhassa.

Vierailija
25/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen miehestä, joka panisi mua.

Vierailija
26/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, punaposkinen taikinanaama panomies. Herra Ulkomaanmatka49

Vierailija
27/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivonnutl, käynyt kaupassa, pessyt pyykkiä ja tehnyt ruokaa. Nyt palstailen ja lapsi pelaa. Ajattelin katsoa Areenasta uutta Paratiisi-sarjaa. Onko kukaan katsonut?

Vierailija
28/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin aikakoneella omaan lapsuuteeni ja kuuntelen pRHillaan radiosta jokasunnuntaista ohjelmaa nimeltään "lepopäivän ratoksi" ja mieletön sunnuntaiangsti valtaa mieleni.

Vierailija
29/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoilin ja pyykkäsin, just tilasin Mäkistä ruokaa ja kohta kattelen jotain ohjelmaa / leffaa tms. Chillaan siis... Ehkä kauppaan vielä illalla, jos jaksan.

Vierailija
30/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka tehty ja syöty, kaupassa käyty (ruokaa ensi viikolle, lapsille tulevaa kausivaatetta), lapsilla ja itsellä nyt ruutuaika, pyykit pyörimässä. Myöhemmin kevyttä siivousta, työjuttujen valmistelua ensi viikolle ja yhdessä elokuvan katsomista.

Vierailija
31/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen Iida Pasasen videoita ja ylensyön karkkia.

Vierailija
32/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoilin ja pyykkäsin, just tilasin Mäkistä ruokaa ja kohta kattelen jotain ohjelmaa / leffaa tms. Chillaan siis... Ehkä kauppaan vielä illalla, jos jaksan.

Mitä tilasit?

Vierailija
33/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksennus kirjoitti:

Menee hyvä päivä hukkaan. Itselläni ei ole ollut krapulaa 13 vuoteen, eikä enää tulekaan. Kärsin aivan järkyttävistä tutinoista, väsymyksestä, kovasta päänsärystä ja henkisestä morkkiksesta suunnilleen kerran viikossa koko 2000-luvun alkupuolen, kunnes päätin, että lakkaan tuhlaamasta aikaani. Säästyneillä rahoilla olen käynyt vuosittain ulkomailla ja hemmottelen itseäni personal trainerin palveluilla ja hieronnoilla. Suosittelen muutakin kokeilemaan, mitä uutta tulee elämään, jos päättää luopua inhottavista krapulapäivistä.

Aika happo oot ollut, jos säästyneillä rahoilla pääset ulkomaille (kauemmaksi kuin Viroon) ja pystyt ostaan em. palveluita.

En tiedä, mikä on happo. Meillä päin se tarkoitti 90-luvun lopulla taskuvarasta, jolle lähti kaikki irtoava mukaan. Mutta kyllä: helposti upposi baariin rahaa. Yökerhoihin oli 2000-luvun alkupuolella pääsymaksut, eikä ne juomatkaan ilmaisia olleet. Välillä otettiin taksi kotiin. Helposti kertyy vuodessa ulkomaanmatkan verran, jos kerran viikossa bilettää.

Vierailija
34/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juo kahvia ja lukee jotain, lapsi katsoo telkkarista late lammasta ja minä istahdin just viereen. Aiemmin tein ruokaa ja syötiin, mies imuroi, minä järjestin yläkerrassa vaatehuonetta ja pesin koneellisen pehmoleluja. Mies korjasi viallisen sähkölaitteen. Illalla puuhastellaan mitä jaksaa, nyt mulla on huomisen eväät tekeillään liedellä.

Vierailija
35/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sunnuntaita. Lähinnä siksi kun maanantai on lähellä. Sunnuntain ikävyyden peittoaa vain maanantain kamaluus. Sunnuntaina ei kukaan saa meillä mitään aikaiseksi. Se on ainaista siivousta ja kokkausta, reppujen pakkaamista, tiskaamista ja pyykkiä, viikon ruokien miettimistä, turhia pikkuhommia. Meillä on kesämökkikin, mutten tykkää lähteä sinne viikonlopuiksi, koska se sunnuntai on siellä yhtä valmistautumista kotiin lähtöön. Mieluummin olen siellä kesälomalla vaikka 3 viikkoa yhteen menoon.

Vierailija
36/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon maannu koko päivän sängyssä paitsi sen hetken kun kävin hakemassa subit itelle ja lapsille.

Sänky petaamatta, tiskit tiskaamatta. Ei jaksamista tehdä mitään. Pyykit laitoin koneeseen.

Todella rankka työviikko takana, mies pelimatkalla, nyt otan tän päivän ihan vaan levon kannalta. Varmaan vaan makaan koko loppupäivän enkä todellakaan kaipaa muuta.

Vierailija
37/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksennus kirjoitti:

En oo kyseinen tyyppi mut pakko heittää keskusteluun: Kuka vaan pystyy ostamaan matkoja ja hierontoja, jos jättää ulkona juhlimiset pois. Mulla menee helposti yhdessä illassa 50€. Jos käydään ensin syömässä, kuluu lähes takuuvarmasti 70-80€. Oon harventanu ulkona käymisiä ihan minimiin ja jos mahdollista, pyydän jotain tuttua kuskiksi. Noooh, viimeksi se tuttu pyysi bensarahaa ja ajoi yhteensä 45 km illan/yön aikana. Vasta seuraavana aamuna huomattiin mun on/off-kumppanin kanssa, että molemmat oli antanu sille 20 euroo bensarahaa. Tulipa kilometreille hintaa.

Vierailija
38/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksivuotias nukkuu vieressä päiväunia, itse katsoin lempisarjaa vähän aikaa. Isommat varmaan selaa puhelimia. Mies tuli hetki sitten pilkiltä.

Vierailija
39/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä kaatosateessa koiran kanssa lenkillä. Sitten imuroin ja pistin pyykit kaappeihin. Tein alkuviikon ruoat valmiiksi. Luin toisesta ketjusta Maisa Torpan häistä ja mietin, että olen kyllä onnellinen "tavis" . Kohta syön ja otan lasin viiniä. Huomenna etäpäivä, ei aikaista aamuherätystä.

Vierailija
40/57 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon telkkaa, vauva nukkuu sylissä. Ukko siivoo.