Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surkea vedenpaine suihkussa, vinkkejä!

Vierailija
26.06.2024 |

Muutimme uuteen asuntoon viime viikolla. Suihkun vedenpainetta on mitä ilmeisimmin rajoitettu rankalla kädellä, ja tuntuu ettei hiuksista saa hoitoainetta ja shampoota pois millään. Suihku kestää tolkuttoman kauan ja eilen jo haaveilin uudesta muutosta saunan jälkeen.

Onkohan aivan surkea idea ostaa bideesuihku tavallisen suihkun suihkupääksi? Saisiko sillä vettä tulemaan niin että peseytyminen olisi taas mukavaa? Ollaan nyt kokeiltu kahta erilaista suihkupäätä, toinen on vähän parempi mutta huono sekin. Auttakaa.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asunto omakoti- vai kerrostalossa?

Vierailija
2/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suihkun sulkuventtiilit täysin auki? Ne löytyy siitä sekoittajan ja tuloputkien välistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli putket ihan kalkissa, kun ne putsattiin alkoi toimia hyvin, onko teillä kovin kalkkinen vesi

Vierailija
4/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko asunto omakoti- vai kerrostalossa?

Kerros.

Ap.

Vierailija
5/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suihkun sulkuventtiilit täysin auki? Ne löytyy siitä sekoittajan ja tuloputkien välistä

Vuokra-asunnossa tuskin saa alkaa itse säätämään vedentuloa millään lailla. :(

Ap

Vierailija
6/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin turbo suihkupään. Siinä on pieni moottori joka kiihdyttää vedenpainetta.

Vierailija
7/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin turbo suihkupään. Siinä on pieni moottori joka kiihdyttää vedenpainetta.

Millaisen? Mistä?

Ap

Vierailija
8/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä äijä hyppimään letkun päällä. Tulee painetta, mutta sykäyksittäin.

Vierailija
9/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eipä siitä kukaan tiedä jos niitä säätelee. Joskus nuorison vedenkäyttöä hillitään säätämällä vedentuloa, silloin vedenpaine suihkussa laskee. 

Vierailija
10/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eipä siitä kukaan tiedä jos niitä säätelee. Joskus nuorison vedenkäyttöä hillitään säätämällä vedentuloa, silloin vedenpaine suihkussa laskee. 

Siitä tässä on kysekin. Säästetään vettä tiputtamalla vedenpaine alas. Uskotko jos sanon että suihkussa on nappi jota painamalla vettä tulee aina 30 sekuntia kerrallaan? :D

Koti-ikävä. Haluan takaisin vanhaan kotiini.

Ap

Vierailija
11/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisen? Mistä?

Ap

Ei nyt mainosteta mutta sieltä missä voi ostella kuin miljonääri.

Vierailija
12/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisen? Mistä?

Ap

Ei nyt mainosteta mutta sieltä missä voi ostella kuin miljonääri.

Ah. Sitten se on pois laskuista.

Ap

Vierailija
13/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkusekoittaja kannattaa käyttää irti ja putsata siivilät. Jos ei auta, niin uusi suihkusekoittaja. Sitä ennne vielä kalkinpoistajaa suihkukahvan sihtiin ja vähän odottelua ja sitten kokeilu. Onko jossakin muussa hanassa normaalipaine? Onko asunto vesitornin latvan tasalla?

Vierailija
14/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkusekoittaja kannattaa käyttää irti ja putsata siivilät. Jos ei auta, niin uusi suihkusekoittaja. Sitä ennne vielä kalkinpoistajaa suihkukahvan sihtiin ja vähän odottelua ja sitten kokeilu. Onko jossakin muussa hanassa normaalipaine? Onko asunto vesitornin latvan tasalla?

Vedentuloa on siis rajoitettu säästösyistä.

Muissa hanoissa on normaali paine.

Ap

Vierailija
15/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siitä tässä on kysekin. Säästetään vettä tiputtamalla vedenpaine alas. Uskotko jos sanon että suihkussa on nappi jota painamalla vettä tulee aina 30 sekuntia kerrallaan? :D

Ap

Tuollaista nappia tuskin on asunnoissa, uimahalleissa ne ovat yleisiä. Katso ovatko ne venttiilit auki, siellä pitäisi näkyä ruuvikanta jonka pitäisi osoittaa suoraan kohti sekoittajaa, jos siinä näkyy kulma niin pyöräytä ne oikeaan asentoon

Vierailija
16/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jo vain meillä on. Ei uskoisi ellei itse joka päivä käyttäisi. Järjetöntä veden tuhlausta se kyllä on, kun suihku valuttaa sen aikaa minkä valuttaa vaikkei vettä tarvitsisi kuin muutaman sekunnin kerrallaan.

Nyt täytyy sanoa etten edes uskalla alkaa säätää mitään ruuveja itse, kun asunto ei ole oma.

Ap

Vierailija
17/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita vuokranantajalle, että suihkussa käyminen on niin hankalaa, että harkitset jo pois muuttamista. Eiköhän vuokranantajaa kiinnosta, että vedenpaine säädetään järkevälle tasolle.

Vierailija
18/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanoja voi säätää ettei tule kovalla paineella vettä juuri säästösyystä mutta vuokra-asunnoissa niitä ei voi itse muutella.Meillä kotona omassa asunnossa on osa hanoista säädetty ja osa ei itse .

Vierailija
19/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi pelkkä suihkupään vaihto. Oli vuokranantaja laittanut jonkun vettä säästävän suihkupään.

Vierailija
20/81 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa yhtayttä huoltoyhtiöön ja pyytää huoltomiestä katsomaan sitä. Vesikalusteet kuuluu kerrostaloissa asunto-osakeyhtiölle, eikä niitä saa itse mennä ronkkimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme