Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flow palashampoon käyttäjiä paikalla?

tahmapää
16.02.2020 |

Tilasin ko.shampoita tavoitteenani säästää rahaa ja luontoa, mutta nyt muutaman kerran palashampoolla pesua kokeiltuani alan kyseenalaistaa ostostani. Hiukseni tulivat kyllä puhtaiksi talista, mutta aika likaisen näköisiksi ja lähmäisiksi varsinkin pituuksista. Ostin jopa omenaviinietikkaa jonka pitäisi poistaa sitä tahmaisuutta ja tein hiushuuhtelun, tyvi tuli sillä melko normaalin tuntuiseksi mutta pituuksiin ei vaikuttanut juuri ollenkaan ja tuloksena entistä kamalampi haju (tuo shampookaan ei omaan nenään hyvältä tuoksu mutta tuo shampoon ja etikan haju yhdistettynä on jotain ihan karmeaa). Pitääkö vain sitkeästi jatkaa tuota pesua+huuhtelua niin tahma lähtee hiuksista vai mikä tässä on se juju? Oli pakko pestä hiukset normaalilla shampoolla kun teen työtä jossa pitää olla siisti olemus, mutta talviloman aikana voisin jatkaa näitä kokeiluita jos jollain on antaa hyviä neuvoja miten tottua käyttämään tuota palashampoota. Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan halpa palasaippua toimii paremmin kuin nuo flowt.

Vierailija
2/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset vaatii totuttelua tuohon uuteen tuotteeseen.

Itsellä meni muutama viikko n7in alkoi helpottaa.

Käytän sitä flow teepuu palaa,nyt auttaa hyvin rasvaisuuteen alussa tuntui että vaan pahensi hiusten rasvoittumistta.

Jännän tuntuiset hiukset on kyllä verrattuna tavalliseen shampoon käyttöön. Tuntuvat siis oudoilta märkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne toimi, mutta ajan myötä tottuu lähmäisyyteen

Vierailija
4/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaiset saippuanvalmistajat ovat jo muutama vuosi sitten todenneet, ettei saippua sovi hiustenpesuun (seuraan saippuanvalmistusfoorumeita). Toki niitä valmistetaan paljon Suomessa juuri nyt, kun ovat niin pinnalla. Joillekin ne saattaa sopia, mutta suurimmalle osalle eivät sovi, ainakaan jatkuvaan käyttöön.

Vierailija
5/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Muistin lukeneeni Karkkipäivä-blogista samanlaisista lähmäkokemuksista

https://blogit.terve.fi/karkkipaiva/nyt-tarvittiin-jo-saksiakin/

Vierailija
6/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt yli vuoden pelkästään noita flown-palashampoita. Ensin käytin kehäkukkashampoota koska suositeltiin luonnonkiharalle, mutta vaihdoin sitten nokkosshampooseen ja olen pitänyt siitä tosi paljon. Tuota lähmäisyyttä ei minulla ilmennyt missään vaiheessa, mutten tiedä sitten onko vaikutusta sillä etten käyttänyt mitään muotoilutuotteita, hoitoaineita tms. mistä hiukseen olisi jäänyt lähmääviä jäämiä.

Vierailija
7/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, mahdoinkohan tulla vähän huijatuksi :D Sivuilla kehuttiin kuinka sopii kaikille, osalla voi kestää tottua.. Se valkoinen saippualähmä on todella ällöttävää ja sitä on hiusharjakin täynnä. Jos tuohon kestää viikkoja tottua niin miten ihmiset voi käydä töissä yms? Hyvä että kehtasin kaupassa käydä.

Vierailija
8/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin Flow hamppu-turve palashampoon käytön vuosi sitten. Edelleen sama pala käytössä, on niin riittoisa. Pelkästään hyvät kokemukset on, ei lähmäisyyttä, tulee puhtaaksi hiukset, en tarvitse hoitoainettakaan. Muistettava pestä hiukset lämpöisellä vedellä, kunnolla vaahdotettava shampoota, tarvittaessa kaksi vaahdotusta, lopuksi huuhtelu viileällä vedellä.

Vierailija
9/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flowt eivät kyllä vakuuttaneet. Parempaa on se ranskalainen kukanmallinen rinkula. Niillä saa puhdasta aikaan, ei kuitenkaan sellaista narisevan puhdasta niinkuin normishampoolla. Olen pari vuotta jo noita käytellyt.

Käytin välillä yhden palan  ihan normimarketista löytyvää oliivisaippuaa, enkä huomannut mitään eroa verrattuna noihin varsinaisiin ranskalaisiin verrattuna.

Kunhan varastot loppuvat, niin aionkin alkaa käyttämään sitä jatkossa.

Vierailija
10/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut noin kuukausi sitten flown palashampoon käytön, samoin puolisoni. Hänen hiuksensa eivät lähmäänny, minun kyllä jos en käytä etikkahuuhdetta. Laitan isoon kannuun pari rkl omenasiiderietikkaa ja kaadan hitaasti päähän samalla hiuksia toisella kädellä nostellen/hieroen. Mitään hajuja ei ole jäänyt, koska etikkahuuhteen jälkeen kuitenkin vielä jatkan suihkussa hoitoaineen ja saippuoinnin ajan, ja hiukset tuntuvat pehmeiltä. Nyt olen huomannut että lähmäisyys on vähentynyt jo ennen etikkahuuhdetta, eli hiukset tuntuvat "irtonaisemmilta" jo shampoota huuhdellessa.

Ei nuo varmaan kaikille sovi, ja jos ei niin shampoopalan voi varmaan käyttää saippuana.

Vierailija
11/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähmäisyys meni itsellä parissa pesukerrassa ohi. sit jos käyttää normaaleita shampoita jossain välissä sama rumba uudelleen

Vierailija
12/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä meni kymmenisen pesua tottua. Sen jälkeen ei ongelmaa.

Vierailija
13/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime vuoden toukokuusta saakka käyttänyt ja mulle se sopii. Ei ole kylläkään rasvoittuvat hiukset, kerran viikossa pesu riittää. Mulla on se kehäkukkasaippua, kuiville ja normaaleille hiuksille, enkä mitään tahmaa ole huomannut ollenkaan.

Lattiakaivon ritilästäkään ei enää pesun jälkeen ole tarvinnut hiuksia keräillä.

Muutenkin kätevää, kun reissuun lähtiessä ei muuta tarvitse kuin tuon mukaan, kun sillä voi pestä itsensä päästä varpaisiin.

Vierailija
14/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tahmaisuus meni melko nopeasti ohi ja palashampoo teki hiuksistani mukavan tuuheat, mutta päänahkaan alkoi kertyä valkoista karstaa. Kärsin hilseongelmasta jo muutenkin, joten tarvitsen kunnolla puhdistavan shampoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi