Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan vankilaan

Vierailija
16.02.2020 |

Antakaa vinkkejä miten päästä vankilaan.

Luin tänään Hesarin jutun, jossa vangit treenaavat päivittäin, lueskelevat, katselevat telkkaria ja käyvät kisoissa. Ja se on hieno juttu.

Nyt on vain on niin, että minä, kympin tyttö, olen aivan lopun väsynyt tähän yhteiskuntaan. Haluan vankilaan. En ole valmis satuttamaan ketään. Minkälaisesta rikoksesta pääsee varmuudella ensikertalainen vankilaan?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talousrikoksilla.

Vierailija
2/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, kympintyttömaiäss...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talousrikoksilla.

Miten sellainen tehdään? Jätän verot maksamatta? Tuskin ne 15k vuoksi vankilaan pistävät? Mikään merkittävää omaisuutta ei ole, jotta voisin tehdä mitään kummoisia kommervenkkejä.

Kerran huijari myi tori.fi:ssä olemattomia legoja ja tein rikosilmoituksen. Koskaan jutusta ei mitään kuulunut oikeudenkäynnin jälkeen.

Vierailija
4/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talousrikoksilla.

Miten sellainen tehdään? Jätän verot maksamatta? Tuskin ne 15k vuoksi vankilaan pistävät? Mikään merkittävää omaisuutta ei ole, jotta voisin tehdä mitään kummoisia kommervenkkejä.

Kerran huijari myi tori.fi:ssä olemattomia legoja ja tein rikosilmoituksen. Koskaan jutusta ei mitään kuulunut oikeudenkäynnin jälkeen.

https://www.talouselama.fi/uutiset/teatterivaikuttaja-teki-talousrikoks…

https://yle.fi/uutiset/3-5446061

https://www.satakunnankansa.fi/a/6784e44a-7c75-44e7-abee-36f7a463938c

En jaksa etsiä sopivaa, googlettele itse lisää

Vierailija
5/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vankilassa hampaat hoidettua yhteiskunnan piikkiin? 

Nim. Huonot hampaat, vähän rahaa.

Vierailija
6/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako vankilassa hampaat hoidettua yhteiskunnan piikkiin? 

Nim. Huonot hampaat, vähän rahaa.

Kuulemma saa. Mitään kosmeettisia juttuja, kruunuja yms ei tehdä, mutta perushoito tulee kyllä. Ihanaa olis kyllä päästä vankilaan. Pääsis tästä oravanpyörästä pois. Joku hesarin kolumnisti varoitteli ettei siellä lomailla saa, kun pitää nousta ylös aamulla ja ei saa valita mitä syö. Voi kyynel. Siellä sentään saisi nukkua ilman, että seuraavan päivän ahdistava aikataulutus kun juokset sydän kurkussa päikky-bysdi-metro-työpaikka-kokous-toinen kokous-työpaikka-metro-bussi-päilky-kauppa rundia. Voisin maksaa 100e päivässä, että pääsen vankilaan kuukaudeksi.

Vierailija
7/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilassa saa valmista ruokaa. Riittäis mulle täyttään tarvittavan luksuksen. Olen niin väsynyt puurtamaan ja pärjäämään. Pelkäämään, että pesukone hajoaa ja rahat loppuu. Kukaan ei vaatis olemaan vanhempainyhdistyksen pj.

Vierailija
8/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kerran sairaalaan pariksi päiväksi, kun sattui pieni onnettomuus. Se on heittämällä ihanin kokemukseni viimeiseen 10 vuoteen. Sain ruokaa valmiina, hoitajat hoiti, toiset siivosi. En lukenut anopin viestejä, en ottanut perhettä ja lapsia katsomaan minua. Unelmoin pääseväni uudelleen. Yritä ap päästä sairaalaan!

Vierailija
9/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätön juttu oli tuo tänään vangeista Hesarissa kirjoitettu! Ei mitään mainintaa rikoksista vaan treenauksesta ja hyvästä ruokavaliosta hyvin ihannoivaan sävyyn kirjoitettu.

Ja ainakin usein olen nähnyt vankeja esim. fysioterpiassa tai lääkärissä yksityisellä, joten palvelut pelaa heillä aika hyvin!

Vierailija
10/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin treenasin mieluummin siviilissä.

Tosi yksinäistä se elämä vankilassa on, suurimman osan vuorokaudesta vietetään selleissä, joten jos jotain haluaa tehdä niin ei ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin lukea tai pelata korttipelejä, sinne vankilaan kun ei omia tavaroita juurikaan saa tuoda.

Vierailija
11/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumekaupalla kyllä pääsee linnaan. Kannattaa tietysti sitten säästää rahaa jemmaan.

Vierailija
12/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talousrikoksilla.

Mielipiderikoksilla on erittäin varma ja helppo päästä vankilaan.

Ala pitää blogia, jossa kerrot totuuksia islamista, niin häkkiä heilahtaa piankin.

Vierailija
13/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vankilassa saa valmista ruokaa. Riittäis mulle täyttään tarvittavan luksuksen. Olen niin väsynyt puurtamaan ja pärjäämään. Pelkäämään, että pesukone hajoaa ja rahat loppuu. Kukaan ei vaatis olemaan vanhempainyhdistyksen pj.

Ette te varmasti halua oikeasti vankilaan - mikään ei ole ihmiselle pahinta, kun vapauden vienti.

Vierailija
14/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilassa ei edes saa kaikkia lääkkeitä, vaan yleensä kaikille on yhtenäinen lääkelista, lähinnä ketipinorit ovat käytössä, sillä kyllähän se lusiminen psyykettä syö.

Mitään huumaavia lääkkeitä ei anneta, koska näillä on kauppa-arvoa...

Hammaslääkäriin pääsee, mutta ei siellä mitään isoja operaatioita tehdä poistetaan tai paikataan hammas.

Yksityiselle lääkärille ei pääse, eikä nää lääkärit muutenkaan hoida kuin akuutteja asioita, antibiootti kuureja tai kisaamista yms. Mitään fysioterapiaa ei edes anneta.

Tosin jos olet avovankilassa ja sulla on rahaa niin mikä ettet voi omilla varoillasi ostaa lääkärin palveluita ja vaikka saisit reseptit joihinkin lääkkeisiin, niin välttämättä et saa niitä vankilassa käyttää..

Vierailija
15/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vankilassa ei edes saa kaikkia lääkkeitä, vaan yleensä kaikille on yhtenäinen lääkelista, lähinnä ketipinorit ovat käytössä, sillä kyllähän se lusiminen psyykettä syö.

Mitään huumaavia lääkkeitä ei anneta, koska näillä on kauppa-arvoa...

Hammaslääkäriin pääsee, mutta ei siellä mitään isoja operaatioita tehdä poistetaan tai paikataan hammas.

Yksityiselle lääkärille ei pääse, eikä nää lääkärit muutenkaan hoida kuin akuutteja asioita, antibiootti kuureja tai kipsaamista yms. Mitään fysioterapiaa ei edes anneta.

Tosin jos olet avovankilassa ja sulla on rahaa niin mikä ettet voi omilla varoillasi ostaa lääkärin palveluita ja vaikka saisit reseptit joihinkin lääkkeisiin, niin välttämättä et saa niitä vankilassa käyttää..

Vierailija
16/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te varmasti halua oikeasti vankilaan - mikään ei ole ihmiselle pahinta, kun vapauden vienti.

No enpä menis sanomaan, kyllä minä ainakin keksin pahempiakin tapoja aiheuttaa kärsimystä. 

Vapaudenriisto nyt on vaan vähintä ja enintä, mitä toisia ihmisiä terrorisoivalle rikolliselle voi sivistysvaltiossa tehdä. 

Kyllä itse menisin mieluummin vuodeksi (suomalaiseen) vankilaan kuin olisin vaikkapa vuorokauden kidut ettavana...

Vierailija
17/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyk.osastolle helpompi päästä kuin vankilaan.

Vierailija
18/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vapautta se sitten antaa kun mennään töihin ja ei päästä normaaliin aikaan vaan pakotetaan jäämään ylitöihin? Muuten hommat ei hoidu.

Sitten illalla pitäisi jaksaa kuvitella että kasvattaa lapsia, paskat kasvattaa. Iltapala ja nukkumaan.

Toivotaan kädet ristissä että kasvatusta saavat päiväkodissa ja koulussa.

Kyllähän tuo vankila paremmalta vapaudelta kuulostaa kuin perheellisen työelämä ja pakolliset ylityöt siihen päälle.

Voisi kuvitella että ei ruuhkavuosien riivaamaa enää vankilasta saisi takaisin samaan sairaaseen työkultuuriin mitä meillä tarjotaan (onneksi aika kuluu myös vankilan ulkopuolella). Käyt töissä ja tunnet syyllisyyttä ettet voi tehdä töitä realistisen hyvin, johtuen minimiin palkastusta työväestä. Koet syyllisyyttä lapsista jotka ei saa kasvatusta ja näkevät vanhempia vain parituntia illasta ja viikonloput menevät väsyneenä levätessä. Sunnuntait ovat pahimpia kun huominen ahdistaa ja taas alkaa vapauden menetys kunnes perjantai taas tulee.

Syyllisyyttä, ahdistusta vapauden menetyksestä rahaa vasten (heikko ostovoima),

Ehkä se vankila on oikeasti parempi paikka. Sinne kun saisi koko perheen mukaan turvaan.

Vierailija
19/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämätön juttu oli tuo tänään vangeista Hesarissa kirjoitettu! Ei mitään mainintaa rikoksista vaan treenauksesta ja hyvästä ruokavaliosta hyvin ihannoivaan sävyyn kirjoitettu.

Ja ainakin usein olen nähnyt vankeja esim. fysioterpiassa tai lääkärissä yksityisellä, joten palvelut pelaa heillä aika hyvin!

Toivottavasti myös rikosten uhreille tai omaisilleen tarjotaan samat palvelut.. mutta tuskinpa tarjotaan.

Vierailija
20/35 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä pää täyteen, ja mielellään vielä jotain huumetta kans, ja lähde ajelemaan kylille. Hyvä olis, jos autosta löytyisi joku 50-100g pi-riä tai joku 50 es-soa, varastettua tavaraa ja ehkä joku laiton ase. Kun poliisit pidättää, tee kaikkes, jotta saat vielä virkamiehen väkivaltaisen vastustamisen. Paras olis, jos ensin aiheutat vielä jonkun takaa-ajo tilanteen. Eli karkuun vaan niin kauan kun piikkimatto pysäyttää. Jos voit vielä jonkun kaverin kanssa sopia, että hän tulee kyytiin, ja väittää, että oot pakottanut hänet kyytiin asella uhaten. Eikö tosta nyt luulis jonkun tuomion saavan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän