"Vanhojen tanssien kaunein! Lotta, 17, piirsi itse unelmapuvun, jonka Meri-äiti toteutti ihmeen kaupalla"
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/2a40824d-cdd1-470f-b0fb-aee15db96773
Todella kaunis puku. Varsinkin ensimmäisessä kuvassa, missä valo tekee puvusta vaaleamman.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia pukuja olin paljon tänä vuonna. Onko tuo tyyli muotia?
On, tuo helmamalli varsinkin. Miellän hääpukumaiseksi, mutta kaunishan se on.
Mulla päinvastoin, eikö tuollaista helmaa nimenomaan kutsuta tanssiaspuvuksi (ball gown). Tosin olen niin vanha, että silloin muinoin oikeasti pukeuduttiin vanhantyylisesti, eikä ns. oltu prinssesoja. Kaunis mekko.
Anteeksi vain. Tuossa äiti ja tyttö ovat onnellisia ja innoissaan, niin onko pakko tulla kommentoimaan joka virheestä tänne? Eikö voi olla onnellinen toisen puolesta, vaikka itse "virheitä" laskisikin?
T. Ompelija
Yläosa ja alaosa ehkä eripariset
Mutta joo en kyllä osaisi itse
Helma ihana, mutten ymmärrä miksi selkään piti virittää niin omituisen näköinen viritys. Samoin etumus näyttää jotenkin liian jäykältä helmaan sopivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain. Tuossa äiti ja tyttö ovat onnellisia ja innoissaan, niin onko pakko tulla kommentoimaan joka virheestä tänne? Eikö voi olla onnellinen toisen puolesta, vaikka itse "virheitä" laskisikin?
T. Ompelija
Ihmettelen miten kukaan ns tavis uskaltaa antaa enää haastatteluja mistään (positiivisestakaan) asiasta, kun päätyy kuitenkin av-raadin hampaisiin..
Siis sovitusnukke. Ajattelin että mallinukke kuulosti oudolta, mutta ei muistunut sovitusnukke mieleen.