Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Vanhojen tanssien kaunein! Lotta, 17, piirsi itse unelmapuvun, jonka Meri-äiti toteutti ihmeen kaupalla"

Vierailija
16.02.2020 |

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/2a40824d-cdd1-470f-b0fb-aee15db96773

Todella kaunis puku. Varsinkin ensimmäisessä kuvassa, missä valo tekee puvusta vaaleamman.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kaunis puku. Suuremman vaikutuksen minuun tekee tuo itse tehty mallinukke.

Siis sovitusnukke. Ajattelin että mallinukke kuulosti oudolta, mutta ei muistunut sovitusnukke mieleen.

Vierailija
42/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia pukuja olin paljon tänä vuonna. Onko tuo tyyli muotia?

On, tuo helmamalli varsinkin. Miellän hääpukumaiseksi, mutta kaunishan se on. 

Mulla päinvastoin, eikö tuollaista helmaa nimenomaan kutsuta tanssiaspuvuksi (ball gown).  Tosin olen niin vanha, että silloin muinoin oikeasti pukeuduttiin vanhantyylisesti, eikä ns. oltu prinssesoja. Kaunis mekko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain. Tuossa äiti ja tyttö ovat onnellisia ja innoissaan, niin onko pakko tulla kommentoimaan joka virheestä tänne? Eikö voi olla onnellinen toisen puolesta, vaikka itse "virheitä" laskisikin?

T. Ompelija

Vierailija
44/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosa ja alaosa ehkä eripariset

Mutta joo en kyllä osaisi itse

Vierailija
45/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helma ihana, mutten ymmärrä miksi selkään piti virittää niin omituisen näköinen viritys. Samoin etumus näyttää jotenkin liian jäykältä helmaan sopivaksi.

Vierailija
46/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain. Tuossa äiti ja tyttö ovat onnellisia ja innoissaan, niin onko pakko tulla kommentoimaan joka virheestä tänne? Eikö voi olla onnellinen toisen puolesta, vaikka itse "virheitä" laskisikin?

T. Ompelija

Ihmettelen miten kukaan ns tavis uskaltaa antaa enää haastatteluja mistään (positiivisestakaan) asiasta, kun päätyy kuitenkin av-raadin hampaisiin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä