Mitä vastakkaisen sukupuolen stereotyyppista asiaa tai tehtävää hoidatte tai teette mielellänne?
Aloitan.
Remppaa. Kaikkea mihin tarvitsee porakonetta tai sirkkeliä. Käytän rakastamaani omaa porakonetta ehkä sutjakkaammin, kuin ompelukonetta.
N46
Kommentit (47)
Vartioin paria teollisuushallia, jossa myydään vanhaa roinaa. Olen siellä yksin, kassamyyjä on ihan eri paikassa.
Tuolla kävi 2015-2016 paljon arabimiehiä, hallissa mm.puukkoja, kirveitä jne.
Niin ja samalla laitan tavaroita paikalleen, järjestelen ja autan ostajaa kuljettamisessa.
42
Mä asun kerrostalossa.... vaihdan lamput, nostan pikasulakkeen ylös, kilpailutan sähköt. Renkaatkin vaihdatan mielelläni jos liikkeessä on kahvitarjoilu.
Mä istun mielelläni pitkään vessassa.
Tulen kotiin töistä enkä tee juuri mitään. Valitan työn rankkuutta ja pyydän miestä hieromaan hartioita. Saatan istua autotallissa autossa ja pelaan kännykällä pasi-anssia. Kun miehellä on pää kipeä, niin lähden kavereiden luokse. Kun sairastun niin makaan sohvalla, vaikka voisinkin tehdä jotain hyödyllistä. Se nyt vaan on kivaa vaan maata. Keksin jatkuvasti uusia tapoja lorvailla ja piileskellä milloin missäkin puuvarastossa, autotallissa, vintillä jne. Kävin korjauttamassa autoa ja olin koko päivän korjaamon vara-autolla rautakaupassa ja kaverilla auttamassa muuttoa. Piereskelen ja röyhtäilen kotona estoitta.
Lakkaan kynsiä mustaksi ja käytän kajalia. (Olen muusikko)
Puiden kaato, sahaaminen ja pilkkominen. Risusavotta ja kaikki mikä liittyy puiden kanssa äseeraamiseen! Täällä on näköjään muitakin kaltaisiani.
N56