Mitä vastakkaisen sukupuolen stereotyyppista asiaa tai tehtävää hoidatte tai teette mielellänne?
Aloitan.
Remppaa. Kaikkea mihin tarvitsee porakonetta tai sirkkeliä. Käytän rakastamaani omaa porakonetta ehkä sutjakkaammin, kuin ompelukonetta.
N46
Kommentit (47)
Sohvalla löhöily torkkupeiton alla, paljon suklaata ja hyvä kirja. Jalassa itse neulotut villasukat.
Olen grillimestari! Mies tekee salaatin ja jälkiruoan.
Sisustan, laitan ruokaa, leivon, shoppailen ja hoidan lapsia.
Mies 23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan kuorma-autoa. Isälläni oli joskus kuljetusfirma ja sen vuoksi ajoin D-kortin. Firma periytyi sittemmin veljelleni ja joskus harvoin tuuraan häntä. Se on mukavaa joskus ajella itsekseen kesäiltana.
Nainen 33
Löytyykö ammattipätevyydet?
Olet varmaan mies, joka pätevästi kysyy. Löytyy tietenkin :) En vain sitä päätyökseni tee.
t. Kirjoittaja 4.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röhnötän sohvalla tekemättä mitään. Hallitsen kaukosäädintä.
Ja kokoan Ikean huonekalut.
Minä puolestaan tykkään juoruilla ja vaatia asioita tekemättä itse mitään. Netflixiä katselen myös, ja välillä totean someen, että elämäni on raskasta. Saan valtavasti kiksejä, kun syytän muita tai säätä omasta onnettomuudestani.
Mikään ei estä sinua vaihtamasta muijaa. t.M
Juon emännän puolesta kaljaa. Toki hän hakee ne kaupasta.
M35
Vierailija kirjoitti:
Ajan kuorma-autoa. Isälläni oli joskus kuljetusfirma ja sen vuoksi ajoin D-kortin. Firma periytyi sittemmin veljelleni ja joskus harvoin tuuraan häntä. Se on mukavaa joskus ajella itsekseen kesäiltana.
Nainen 33
Pitää sen verran korjata sinua että kuorma-autokortti on C. D taas on linja-auton ajokortti mutta siitä ei nyt liene kysymys koska puhut yksin ajamisesta.
Kapteeni veneessä. Navigoin, ohjaan, teen konetsekit, yms. Pituutta 155cm mutta monta miestä pelastanut merellä isommilta tai pienemmiltä hölmöilyiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röhnötän sohvalla tekemättä mitään. Hallitsen kaukosäädintä.
Ja kokoan Ikean huonekalut.
Minä puolestaan tykkään juoruilla ja vaatia asioita tekemättä itse mitään. Netflixiä katselen myös, ja välillä totean someen, että elämäni on raskasta. Saan valtavasti kiksejä, kun syytän muita tai säätä omasta onnettomuudestani.
Mikään ei estä sinua vaihtamasta muijaa. t.M
Miten tämä liittyy mihinkään? Mistä päättelet että minulla on kumppani? Tiedätkö muidenkin parisuhdestatuksen jostain tähän liittymättömästä jutusta?
Lämmitän mielelläni puusaunaa ja olen odotellessa tekemättä mitään, ajan auton korjaamolle tai katsastukseen ja istun odottelemassa tekemättä mitään, grillaan ja olen paistumista odotellessa tekemättä mitään. Monet miestentyöt ovat mukavia!
Renkaanvaihto mullakin, lumityöt.
Rakennan, remontoin, asennan ja korjaan. Teen aloitteita seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 33
Pitää sen verran korjata sinua että kuorma-autokortti on C. D taas on linja-auton ajokortti mutta siitä ei nyt liene kysymys koska puhut yksin ajamisesta.
Nykyään ei linja autoakaan saa ajaa C kortilla edes yksin, aikaisemmin se oli mahdollista esim. korjaamolla saattoivat asentajat joilla ei D korttia ajaa bussilla jos ei matkustajia. nykyään tarvitaan aina D kortillinen, säännökset on muuttunut, ei riitä vaikka olisi rekka-kortti niin bussia ei voi ajaa.
Istun nojatuolissa jalat rahilla ja juon kaljaa.
Olen kaljasieppo ja naapurit varmaan pitävät lesbona, ei ole miestä (äiti kyllä olen) enkä puunaa itseäni.
n48