Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?
Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Ei ole kiva rampata apteekissa hakemassa jälkiehkäisystä ja kuumotella taudeista.
Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?
Kommentit (49)
Persepanoihin ei tarvita ehkäisyä.
Harrastan seksiä vain luotettavien kumppaneiden kanssa. Kysyn toiselta onko ehkäisy kunnossa ja testit tehty. Itse käyn säännöllisesti testeissä. Yli sata naista, suurin osa paljaalla eikä koskaan sukupuolitautia.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan seksiä vain luotettavien kumppaneiden kanssa. Kysyn toiselta onko ehkäisy kunnossa ja testit tehty. Itse käyn säännöllisesti testeissä. Yli sata naista, suurin osa paljaalla eikä koskaan sukupuolitautia.
Kaksi nollaa pois koska fantasioita ei lasketa naisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi nollaa pois koska fantasioita ei lasketa naisiksi.
Sori vaan, mutta niitä on oikeasti yli sata. Ei ne mitään fantasioita ole eikä mikään ylpeilyn aihe minulle En ole mikään teini poika vaan naimisissa kerennyt olemaan, lapset aikuisia jo, ja yhdenillan juttuja/seurustelu suhteita on vuosien varrella luonnollisesti kertynyt. Ei tuo mikään iso luku ole, välillä selibaattia pidempään ja sitten kausia jolloin useampia naisia.
20 vuotta olen ollut sinkkuna ja tarpeeni tyydytän yhden yön jutuilla. En ole törmännyt siihen ettei kondomi olisi käynyt vastapuolelle.
Se on tuo kondomilla naiskentelu vähän kuin söisi hyvän konvehdin kääreen kanssa. Maistuu hyvältä, muttei se ihan samalta tunnu. Mieheltä se kondomi vie osan nautinnosta pois, suuseksi varsinkin on kondomin kanssa turhaa puuhaa melkein. Ei se märkyys kumin lävitse tunnu. Tautien ehkäisyn kannalta tietenkin suositeltava.
Vierailija kirjoitti:
Persepanoihin ei tarvita ehkäisyä.
Paitsi tautien.
Minä käytän kumeja uusien satunnaisten naisten kanssa aina ja olen törmännyt siihen että sitä pidetään outona loukkauksena kun toinen syö pillereitä. Nainen luulee että mulla on tauteja tai oletan että hän on likainen. Mitä tuohon muuta voi sanoa muuta kuin että haluaa varmuuden vuoksi
Missä käskyssä näi puhutaan?