Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?

16.02.2020 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Ei ole kiva rampata apteekissa hakemassa jälkiehkäisystä ja kuumotella taudeista.

Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, mikset vaadi ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?

Naiset ovat valitettavan usein valmiita tinkimään kortsun käytöstä jos sänkyyn on vihdoin saatu omaa tasoa selvästi korkeammalla oleva mies. Muutenhan sitä voisi vaikka joutua tyytymään taviksiin kortsun kanssa. Lyylit eivät vaan tajua, että jos korkeatasoinen mies ei halua käyttää kortsua, niin hän on varmasti kyntänyt aika montaa muutakin (tauti)vakoa ilman kortsua.

Mistä tiedät tämän? Oletko ollut vieressä katsomassa? Itse et ole mikään korkeatasoinen mies, sen voin sanoa jo ihan tämän kommenttiin perusteella

Vierailija
22/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kllin nautinto kärsii ja kllin nautinto on miehille tärkein asia maailmassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä puhutaan nyt miehistä kuten otsikkokin kertoo, eikä naisista. Mutta jo ensimmäisessä kommentissa johan yritetään tässäkin asiassa kaikki seksuaalimoraali kaataa vain naisten vastuulle...

Kyllä, otsikossa puhutaan miehistä. Ei, myös naisista pitäisi puhua. Tämä ei ole mies tai nais asia, vaan molemmilla on yhtä suuri vastuu. Vai tarkoitatko, että jos mies ei halua kondomia, niin naisella ei ole siihen mitään sanomista?

Vierailija
24/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi, jonka mielestä on ok jättää kortsu pois, on tautipesä. Osa sp taudeista on pitkään oireettomia, tyyppien ei mulla mitään oo, kertoo lähinnä pääkopan tyhjyydestä.

Vierailija
25/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut ilman, koska heillä on joko ollut pillerit tai kierukka.

Kumin kanssa mikään tunnu miltään.

Ihan uteliaisuudesta kysyn, miten varmistat tämän kierukan paikallaan olemisen? Tai sen että nainen muistaa ottaa pillerin vielä seuraavallakin viikolla ajallaan?

Vierailija
26/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen miksi jatkat eteenpäin jos miehellä ei ole kondomia tai ei halua sitä käyttää? Viimeinen sana on kuitenkin naisella ja jalat yhteen jos ei ehkäisy kiinnosta!

Vierailija
27/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut ilman, koska heillä on joko ollut pillerit tai kierukka.

Kumin kanssa mikään tunnu miltään.

Ihan uteliaisuudesta kysyn, miten varmistat tämän kierukan paikallaan olemisen? Tai sen että nainen muistaa ottaa pillerin vielä seuraavallakin viikolla ajallaan?

Ei tuollaisia baarin jälkeen olevilla jatkoilla kysellä. Itsellä ainakin humalassa ainoastaan paljaalla laukean ja seisoo kuin rautakanki. Yleensä aamulla vasta jutellaan ehkäisystä....

Vierailija
28/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina käyttänyt kumia. En panisi ilman, vaikka nainen haluaisi. Itseni tiedän terveeksi, mutta satunnaisesta naisesta ei ole mitään takeita.

Vierailija
29/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytänhän minä ehkäisyä yhdenillan hoitojen kanssa! Miksi sinä väität, että en käytä? Todella törkeää väittää, että en välitä itseni tai kumppanini terveydestä ja tulevaisuudesta!

Vierailija
30/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssmaa kysyin tuossa yks ilta veljeltöni, joka sai tiedon että joku yhden illan hoito on raskaana ja veli panikoi asiaa mulle. Syy oli, että nainen sanoi että on pillereillä ja ei tarvi kortsua. Ripitin veljen, että älä ikinä luota, jos satunnainen pano sanoo että on pillereillä vaan käytä sitä kondomia silti ja menee saman tien tautitesteihin ja vaatii vielä isyystestin, kun lapsi on syntynyt.

Vierailija
31/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumin kanssa ei löysät suominaiset tunnu miltään ja naisen ongelma jos tulee paksuksi.

Terveeseen munaan ei tauti tartu.

Vierailija
32/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi, jonka mielestä on ok jättää kortsu pois, on tautipesä. Osa sp taudeista on pitkään oireettomia, tyyppien ei mulla mitään oo, kertoo lähinnä pääkopan tyhjyydestä.

Järkevämpää on jättää ne yhdenillan suhteet pois.

Vierailija
33/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen miksi jatkat eteenpäin jos miehellä ei ole kondomia tai ei halua sitä käyttää? Viimeinen sana on kuitenkin naisella ja jalat yhteen jos ei ehkäisy kiinnosta!

Mä ajattelen, että mies ottaa tietoisen riskin jos ei halua käyttää kondomia. Jos tulen raskaaksi, mun osuus on lapsen kantaminen ja synnyttäminen. Sen jälkeen vien lapsen miehen ovelle ja hän saa kantaa oman osuutensa eli lapsen kasvattamisen ja elättämisen. Miehellä olisi kuitenkin ollut viimeinen sana sanottavana tähän mutta teki päätöksensä näin.

Vierailija
34/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma kirjoitti:

Kumin kanssa ei löysät suominaiset tunnu miltään ja naisen ongelma jos tulee paksuksi.

Tässä on varmaan yksinkertaisin ihminen, jota olen koskaan kohdannut.

Vierailija
35/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen ruletti on jännempää.

Vierailija
36/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset alkavat?

Vierailija
37/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat valitettavan usein valmiita tinkimään kortsun käytöstä jos sänkyyn on vihdoin saatu omaa tasoa selvästi korkeammalla oleva mies. Muutenhan sitä voisi vaikka joutua tyytymään taviksiin kortsun kanssa. Lyylit eivät vaan tajua, että jos korkeatasoinen mies ei halua käyttää kortsua, niin hän on varmasti kyntänyt aika montaa muutakin (tauti)vakoa ilman kortsua.

Mistä tiedät tämän? Oletko ollut vieressä katsomassa? Itse et ole mikään korkeatasoinen mies, sen voin sanoa jo ihan tämän kommenttiin perusteella

Korkeatasoisuus riippuu aina verrokista.

Esimerkiksi tuo mies ei varmasti ole korkeatasoinen, siinä olet oikeassa, mutta alistuisit mälliränniksi hänen ollessa "selvästi korkeatasoisempi"

Ymmärrätkö tyttö eron sanoissa korkeatasoinen, korkeatasoisempi?

Vierailija
38/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma kirjoitti:

Naiset voivat ottaa jälkiehkäisyn tarvittaessa. En minäkään kortsua suominaisten kanssa käytä ja mitään tauteja ei ole tullut...

Vierailija
39/49 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

...

Harmi vaan kun olin jo ennen tätä tietoa ehtinyt ottaa s u i hin häneltä, ties vaikka olisin saanut klamydiatartunnan nieluuni häneltä.

Niin sitä voi holtittomasti Jumalan käskyt syrjäyttämällä eläen käydä.

Vierailija
40/49 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jorma kirjoitti:

Naiset voivat ottaa jälkiehkäisyn tarvittaessa. En minäkään kortsua suominaisten kanssa käytä ja mitään tauteja ei ole tullut...

Ei tullut siis vielä... paitsi että voi itse asiassa olla jo tullut mutta ei ole vaan näkyviä oireita, vai oletko käynyt testaukset läpi (muidenkin veroista kustannettuina) ... ja voi jo olla siirtynyt eteenkinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi