Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toisten tekemä ruoka on hyvää ja toisten pahaa?

Vierailija
15.02.2020 |

Vaikka olisi samat raaka-aineet?
Eikä kyse ole iästä, tunnen nuoria jotka osaavat tehdä hyvää ruokaa ja vanhoja joiden keitokset on ihan kuraa ja päinvastoin. Mikä ”henkimaailman” juttu tässä on?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksityiskohdissa, ja jotenkin en ihan usko että kaikki raaka-aineet on samoja vaikka se näkyvä osa oiskin sama

Eli?

Missä paistat, millä lämmöllä. Missä kohtaa lisäät mausteet? Käytätkö jotain rasvaa, mitä? Lisäätkö pihvin kanssa viiniä kun paistat? jne

Vierailija
22/24 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on vaa eri maku ruuissa. Se mikä on toisen mielestä hyvää voi toisen mielestä olla aivan kauheaa ja oksettavaa.

Moni ei myöskään uskalla käyttää mausteita tarpeeksi, suolaa ainakaan...

Ja raaka aine tuntemus heikkoa, esim ei osata kypsyttää lihaa tai kasviksia oikein jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on geeneissä.

Minä olen 50v, ja olen teinistä asti opetellut ruoanlaittoa. Olen ajan myötä oppinut tekemään ihan syötävää ruokaa.

Nyt olen tämän vuoden alusta alkanut opettamaan pojalleni ruoanlaittoa. Hän on tehnyt nyt 5-6 kertaa ruokaa, ja jo nyt hänen tekemänsä ruoka on parempaa kuin minun tekemäni, vaikka hän tekee minulta saamiensa oppien mukaan.

Näyttää siltä, että meillä ne ruoanlaittajan geenit ovat hypänneet yhden sukupolven yli. Isäni on aina tehnyt hyvää ruokaa.

Vierailija
24/24 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta se oma ruoka maistuu tietysti parhaimmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi