Paljonko saitte loma-ajan palkkaa
Mulle tupsahtaa tilille kehden päivän kuluttua 3325e. Sisältäen lomarahan.
Kommentit (25)
5320 netto (8811 brutto, lomarahan osuus 3300)
Pitää kelaan ilmoittaa, että haluan pitää lomaa jatkuvasta työnhausta ja tarviin touhutonnin lomarahaa.
Perus netto-kk-palkan 4000 lisäksi 2000 lomarahulia eli kuutisen tonnia kilahtaa.
Reilu 13000€ olisi tulossa, eikä siinä ole lomarahojakaan.
Oli viime vuodelta jäänyt päiviä käyttämättä.
Minulle n.3200€ ja miehelle n.5000€.
Tilille tuli 3700e. Osa lomarahasta oli muutettu lomapäiviksi.
Oih, oih! Humblebrääg-ketju. Ihanaa, miten tällä roskapalstalla on menestyneitä ja voimaantuneita naikkosia!
Ihan saman verran sain loma-ajan palkkaa kuin kuukausipalkkaa muinakin kuukausina.
Sen lisäksi sain sitten tietysti lomarahan. Koska otin myös palkatonta vapaata, niin nettona tulee tilille vain reilut 3400 euroa, bruttoa en muista.
Vierailija kirjoitti:
Oih, oih! Humblebrääg-ketju. Ihanaa, miten tällä roskapalstalla on menestyneitä ja voimaantuneita naikkosia!
Olen itse asiassa ihan ylpeä palkastani. Vissiin ottaa päästä kun av-mammat tienaa enemmän?
Elokuussa tulee perus kk palkka 2270e ja loman jälkeen lomaltapaluuraha 1135 bruttona. Nettona en vielä tiedä kun täytyy tilata uusi verokortti loppuvuodeksi.
En tiedä. Näkyy vasta vikalla viikolla, maksetaan kuun viimeisenä.
KelaGold lahjoitti jo alkukuusta jokakuisen 1300 e kuukaudessa toimeentulotukena. Saiskohan hyvinvointialueen sossusta täydentävänä sellaisen lomarahatoimeentulotuen? Pitääpä hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse asiassa ihan ylpeä palkastani. Vissiin ottaa päästä kun av-mammat tienaa enemmän?
Ei, vaan ihmetyttää, miksi menestyvä ihminen lusmuilee tällaisella palstalla. Luulisi olevan tasokkaampaakin keskusteluseuraa.
Loma-ajan palkkaa tulee tasan saman verran, mikä olisi normaali palkka loma-ajalta. Lomarahat on sitten asia erikseen ja se on varmaan yleisimmin puolen kuukauden palkka / puolet loma-ajan palkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ihmetyttää, miksi menestyvä ihminen lusmuilee tällaisella palstalla. Luulisi olevan tasokkaampaakin keskusteluseuraa.
Olen eri, mutta silloin tällöin täällä on viihdyttävää lueskella kommentteja.
Ja jos menestyminen tarkoittaa hyvää palkkaa, niin itsellä se on n. 85t€/a, bruttona toki, kuten ne kuuluukin ilmoittaa.
2900 ja risat, mutta ei ole täysiä lomia vielä.