Minua poistettiin oman alueen ryhmistä vain koska olen anonyymi FBssä!
Olen niin surullinen, sieltä poistettiin kaikki jotka eivät olleen omalla nimellä tai naamalla.
Eikö kellään tullut mieleen että ehkä turvallisuuden vuoksi ei halu olla netissä?
jos käyttäytyy hyvin niin mitä sitten vaikka on anonyymi?
Kommentit (23)
Kyllä mielestäni on ihan asiallista, että näissä ryhmissä jokainen on omalla nimellään. Riippuu tietenkin ryhmän tyypistäkin, mutta esim. sairausaiheisissa ryhmissä kirjoitetaan henkilökohtaisiakin asioita. Olisi outoa, että joku liittyy sinne keksityllä nimimerkillä. Tulee mieleen, että onko hän vain urkkimassa muiden tietoja.
En ymmärrä, miksi Facebookiin ei voi liittyä omalla nimellä. Melkein kaikki tiedot voi piilottaa jopa omilta kavereilta.
Vierailija kirjoitti:
Hassua. Kun minä olin nuori niin varoitettiin, että kaikki mitä nettiin laittaa on siellä ikuisesti. Ja etenkin oman naaman laittamista nettiin kannattaa miettiä tarkkaan. Nykyään sitten lampaiden johdolla ollaan menossa siihen suuntaan, että jos et ole netissä omalla naamallasi, niin olet vähintäänkin epäilyttävä
Ja innokkaimmat jopa maksavat siitä, että saavat antaa omat dna tietonsa jollekin ulkopuoliselle.
Tiedättekö syy miksi minä pysyn anonyminä? Minulla on afrikkalainen nimi ja en halua kertoa sitä netissä koska ennakkoluulot ovat voimakkaita ja tulee paljon inhottavia vastauksia ja kommentoimista.
En ole minkään arvoinen ihmisenä, eikä mielipiteeni paina vaan koska en ola kantasuomalainen.