Exällä uusi
En voi mitään et tuntuu pahalta. Meillä yhteiset lapset, joudutaan olla tekemisissä. Miten tästä yli pääsisi?
Kommentit (9)
Tietenkin hänellä on uusi. Mitä oikein luulit?
Ajattelitko, että mies selibaatissa loppuelämänsä, kun teidän liitto päättyi?
Tottahan exällä on oikeus etsiä ja saada uusi puoliso ja perhe, jos entinen perhe on hajonnut.
Joka entinen, se on entinen. Exillä on yhteistä eron vain lapset, jos liitossa lapsia oli.
En käsitä näitä entisten perään itkijöitä. Elämää on eron jälkeenkin, ei maailma yhteen eroon kaadu, vaikka aluksi siltä saattaa tuntuakin.
Erosta on ollut vaikeaa päästä eteenpäin, siihen meni vuosia. Oon ollut pitkään masentunut eron jälkeen, tääkin masentaa.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan exällä on oikeus etsiä ja saada uusi puoliso ja perhe, jos entinen perhe on hajonnut.
Joka entinen, se on entinen. Exillä on yhteistä eron vain lapset, jos liitossa lapsia oli.
En käsitä näitä entisten perään itkijöitä. Elämää on eron jälkeenkin, ei maailma yhteen eroon kaadu, vaikka aluksi siltä saattaa tuntuakin.
Ei kai tässä kiistetä exän oikeutta uuteen suhteeseen? Saa silti tuntua pahalta. Hyvä se on myöntää tunteensa eikä torjua niitä.
Ap, aika tuo helpotusta. Jonain päivänä ei enää kirpaise ja oma elämäsikin jatkuu. Yhteydet exään kannattaa pitää minimissä, vain ne pakolliset.
Ja tuomitsijoita taas paikalla, vaikka kyse on ihan normaalista ja inhimillisestä ilmiöstä.
Ap, voimia suremiseen! Tekee se aluksi jonkin aikaa pahaa.
Itse taas toivoisin, että exäni tapaisi jonkun, samoin nykyisen kumppanini ex. Ja molemmilla on parit lapset aiemmista pitkistä suhteistamme.
Olemme yhdessä onnellisia, mene sinäkin ihmeessä elämässä eteenpäin, äläkä jää suotta surkuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas toivoisin, että exäni tapaisi jonkun, samoin nykyisen kumppanini ex. Ja molemmilla on parit lapset aiemmista pitkistä suhteistamme.
Olemme yhdessä onnellisia, mene sinäkin ihmeessä elämässä eteenpäin, äläkä jää suotta surkuttelemaan.
Niin, kun kaikillahan on niitä uusia elämän rakkauksia jonossa...
Kyllä se siitä. Seuraavan kerran tuntuu pahalta, kun ex menee naimisiin ja vielä kerran, kun saa lapsen, mutta sitten ei enää tule uusia kertoja. Paitsi, jos ex saa loton täysosuman.