Miltä tavisnainen näyttää? Laittakaa kuvaesimerkkejä!
Erityisesti naisten mielipiteet kiinnostavat. Täällä kun usein sanotaan, että miehet pitävät esim. Sara Sieppiä tavisnaisena, mikä on minustakin vähän älytöntä.
Kommentit (568)
ÄLÄ KIRJOITTELE TÄNNE ON LOUKKAUS!
OLETKOS JOKU JULKKIS VAI!?🤬
ON TAINU JULKISUUS NOUSTA PÄÄHÄN!
KAIKKI IHMISET OVAT KAUNIITA! RUMA ON SELLAINEN, JOKA HAUKKUU MUITA!
Terveisin Super Miljönääri Ammatti Golfari Tiger Woodsin tavannut Itsenäinen Suomalainen Nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi tässä on tyypillinen suomalaisen näköinen tavisnainen.
https://www.fit.fi/wp-content/blogs.dir/26/files/sites/26/2018/07/fit-m…
No ei ole. Onhan tuo nyt tavista paremman näköinen. Osa näköjään etsii tyypillisesti suomalaisen näköistä.
Ei ole, tavis ei edelleenkään ole synonyymi rumalle. Suurin osa näyttää yhtä hyvältä kuin hän tai paremmalta hänen ikäisistään naisista. Tietenkin tavis 50v nainen näyttää erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen väite tuo "ei herätä mitään tuntemuksia, joten on tavis". Ei minussakaan joku Robin, Cheeck, Leonardo di Caprio tai Jason Momoa herätä mitään tunteita, mutta kyllä minä nyt tajuan, että he eivät mitään taviksia ole.
Omituista, että näin päin naiset ymmärtävät tämän. Siis kun puhutaan tavis _naisista_ eikä miehistä. Nimittäin olen useammalla nettifoorumilla päässyt vuosien varrella todistamaan, kuinka naisten mielestä mm. Brad Pitt, Ian Somerhalder ja Mikko Leppilampi ovat "tavismiehiä".
Itsehän näin miehenä kyllä ymmärrän, että esim. tämän ketjun ensimmäisen postauksen nainen ei ole tavisnainen, vaan todella kaunis nainen ja on vit tuilua naisia kohtaan yrittää väittää, että tuossa menisi tavisnaisen raja.
keskiverto suomalaisnainen on 165 pitkä ja painaa reilut 70 kiloa.
Melkein kaikki ilman meikkiä :)
Käänteisesti:
Melkein kaikki hyvin tehdyllä meikillä ja kampauksella ei enää näytä tavis-naisilta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Onhan tuo nyt tavista paremman näköinen. Osa näköjään etsii tyypillisesti suomalaisen näköistä.
Ai, onko tavis ja tyyppillinen suomalainen eri näköisiä ja miten?
Kasvoista tavallisen näköisiä Kaisa Mäkäräinen ja Krista Pärmäkoski.
Suomalainen tavisnainen on Ulla Tapaninen. Ulla on mediaaninainen. Puolet on sitä rumempia ja puolet sitä kauniimpia. Kun mies sanoo, että ihan mukava tavisnainen käy, se on sitten Ulla.
Tavismies on kuka tahansa pilkkikisoihin osallistunut. Kun nainen sanoo, että ihan vaan kun mukavan tavismiehen löytäisi, ei kun pilkkimään. Etelässä menee ensi talveen.
Tämä on muuten turhaa ja tyhmää arvostella ulkonäköjä.
Jos lopetettais kokonaan?
Juteltais ihan muista jutuista?
Jooko? Tyttäremme kiittävät.
Vierailija kirjoitti:
Kasvoista tavallisen näköisiä Kaisa Mäkäräinen ja Krista Pärmäkoski.
Niin juuri, piukka asu ja sotamaali naamaan, niin kumpikin on minkä tahansa baarin tai yökerhon top 3:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan on esteettisessä kauneudessa heittämällä top-10 persentiilissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen väite tuo "ei herätä mitään tuntemuksia, joten on tavis". Ei minussakaan joku Robin, Cheeck, Leonardo di Caprio tai Jason Momoa herätä mitään tunteita, mutta kyllä minä nyt tajuan, että he eivät mitään taviksia ole.
Entä jos Jason Momoa kävisi S-marketissa kulahtaneissa verkkareissa ja huolittelemattoman näköisenä huomiota herättämättömänä, olisiko sitten tavis?
En ole vieläkään jaksanut googlata minkä näköinen tyyppi se on ja miksi hänen pitäisi olla kiinnostava? Vetoaako hän siis enempi miehiin?
Oikeesti! Mä en jaksa enää nähdä tätä ketjua täällä.... ap, katso peiliin, olet kaunis. Ei ole mitään komiteaa, joka tulis sulle kertomaan kuka on tavisnainen. Jokainen ihminen on ainutlaatuinen ja kaunis, ellei ole rumalla luonteella pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet vastaavat, niin tavisnainen on amandaharkimo, mutta järjellä ajatellen tiinasoini (koska kerran timosoini on miesten mukaan tavismies).
Amanda on kaunis, mutta en minä sitä jakorasiaa ottaisi vaikka maksettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Kirsten Dunst on todella tavallisen näköinen. Söpö, toki, niinkuin monet ovat - sellaisella pyöreäposkisella ja nykerönenäisellä, mieleenpainumattomalla tavalla. Pamela Tola, Katja Kulmuni, Sara Parikka, Amy Schumer ja Emma Bunton (Spice Girls) edustavat tätä samaa naistyyppiä. Tämä vaalea ja haalea, vähän pyöreäpiirteinen söpö nainen on Suomessa aika yleinen näky.
Itse olen juuri tämän tyylinen. Sinulle olisin varmasti tavis, mutta jollekin toiselle olen kaunis, ja joku on sanonut, että minulla on poikkeuksellisen kauniit kasvot (toinen nainen sanonut näin). Itse en osaisi arvioida ulkonäköäni akselilla ruma - tavis - kaunis kai juuri siksi, kun ihmisillä on niin eri makuja.
Suomalainen yli 30v. tavisnainen on noin 160cm pitkä ja reilusti ylipainoinen.
Lyhyeksi leikatut hiukset, jotka esim. mustaksi värjätyt. Järkyttäviä tatskoja
ja silmälasit. Trikoot jalassa. Aika moni sopii. Valitettavasti.
Tsiisus... se esittää siinä elokuvassa teinityttöä ja näyttää luonnollisesti meikatulta filmitähdeltä, joskin persoonalliselta. Nykyään enemmän siviilissä taviksen näköinen, vaikka kivassa kuosissa on vieläkin.