Olen syrjäytynyt mutta superlahjakas ihminen...Kysy mitä vain haluat.
Koulussa oli aina yli ysin keskiarvo, ja menestyn lähes aina siinä mitä alan tekemään. Harrastan musiikkia, liikuntaa sekä pelaamista.
Ongelma vain on siinä, ettei juuri mikään kiinnosta minua. Olen ns. elämäntapatyötön, ja kuulen todella usein ihmettelyä suoraan tai välillisesti siitä miksi kaltaiseni ihminen ei tee mitään. En sovi lainkaan ihmisten stereotypiaan elämäntapatyöttömästä.
Näen kaikki asiat koko ajan vain sitä selvemmin mitä vanhemmaksi tulen, ja voin kertoa että maailma on todella epäoikeudenmukainainen paikka. Jotenkin ei edes kiinnosta "osallistua" yhteiskunnan toimintaan...
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarkemmin pidät itseäsi "superlahjakkaana"? On aika paljon ihmisiä, joiden ka oli yli yhdeksän (varsinkin peruskoulussa hyvinkin paljon), ja miten "menestyminen siinä, mitä alat tekemään" on ihan käytännössä näkynyt?
Ja kun nyt kehotit kysymään mitä haluaa, niin ihan mielenkiinnosta, mikä on äo:si? Ei että luulisin sen kertovan kaikkea tai edes suurinta osaa.
Pidän itseäni lahjakkaana siksi että menestyn missä vain asiassa. Esimerkiksi kouluissa, musiikissa, muutamassa eri työssä, liikunnassa, sosiaalisissa suhteissa, naisten saamisessa, peleissä, elämäntapatyöttömänä...Lähes missä sain siis.
ap
Saatko naisia parisuhteeseen?
Saisin kyllä, mutta pääsääntöisesti en sellaisia joita itse kelpuuttaisin.
Poikkeuksiakin toki on ollut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarkemmin pidät itseäsi "superlahjakkaana"? On aika paljon ihmisiä, joiden ka oli yli yhdeksän (varsinkin peruskoulussa hyvinkin paljon), ja miten "menestyminen siinä, mitä alat tekemään" on ihan käytännössä näkynyt?
Ja kun nyt kehotit kysymään mitä haluaa, niin ihan mielenkiinnosta, mikä on äo:si? Ei että luulisin sen kertovan kaikkea tai edes suurinta osaa.
Pidän itseäni lahjakkaana siksi että menestyn missä vain asiassa. Esimerkiksi kouluissa, musiikissa, muutamassa eri työssä, liikunnassa, sosiaalisissa suhteissa, naisten saamisessa, peleissä, elämäntapatyöttömänä...Lähes missä sain siis.
ap
Poikkeuksiakin toki on ollut.ap
Eli olet nirso, et lahjakas naisten kanssa.
Mikset vaikka kirjoita kirjaa siitä miten ollaan superlahjakkaita? Tai mikset hanki rahaa älykkyydelläsi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet opiskellut?
Liiketaloutta
Superlahjakkuus hyödyntäisi lahjojaan eikä makaisi kotona toisten elätettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tilanne on tuollainen useimmilla meistä. Saatko sitten helposti irtoseksiä?
Aikas trolli tai mielenvikainen olet Ap:D Nolottaa sun puolesta jos oot tosissas.
Jos olet oikeasti noin itseriittoisen harhainen teini, niin suosittelen objektiivista itsetutkiskelua. Oikeassa aikuisten maailmassa joku peruskoulu/lukio koulutus ysin keskiarvolla on vaan pikkasen normaalia parempi, eli ei lahjakkuudesta ole silloin kyse. Onkos sun mamma kehuskellu sua liikaa niin aattelet nyt olevas lahjakkuus, vaikka vaan makaat kotona?
Mitä tarkoitat naisella jonka kelpuutat mutta jota et saisi?
Mitä teet päivät? Mistä asioista olet kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Saan.
Ja sen suhteen voi pitää miellyttävää tasoakin.
Tuohon lahjakkuuteen minäkin puutun. Itse olen aivan tavallinen pulliainen ja keskiarvoni oli yli 9, minulla on 2 korkeakoulututkintoa, soitan 5 eri instrumenttia, olen hyvä peleissä (shakki yms yms mitkä vaatii myös loogista päättelyä eikä vaan tuuria), olen sosiaalisesti lahjakas (saan helposti ystäviä, voin jutella tuntemattomille), teen käsitöitä, monen tuhannen palan palapelejä huvikseni, minulla on perhe ja saan pidettyä mieheni.
Tosiaan silti en pidä itseäni mitenkään todella älykkäänä vaikka aina pärjäänkin ja menestyn niissä asioissa missä haluan.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Saan.
Ja sen suhteen voi pitää miellyttävää tasoakin.
Taidat sitten olla aika komea.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat naisella jonka kelpuutat mutta jota et saisi?
Naista joka ei ole kiinnostava esimerkiksi jonkin/joidenkin seuraavista takia:
älykkyys/geneettinen ulkonäkö/luonne/jälkikasvu/huumorintaju/tyyli
ap
Haluaisitko itsesi kanssa yhtä lahjakkaan naisen vai tyhmemmän?
Jospa ap yrittäisit käyttää sitä superlahjakkuuttasi maailman hyväksi.Yrittäisit tehdä tästä paremman paikan, poistaa epäoikeudenmukaisuutta jne. Tässä mitattaisiin lahjakkuutesi taso ja arvo.
Mikä on sinusta hyvää elämää? Mistä haaveilit lapsena?
Vierailija kirjoitti:
Idealistinen tilannehan olisi, että nainen olisi yhtä älykäs ja lahjakas.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jospa ap yrittäisit käyttää sitä superlahjakkuuttasi maailman hyväksi.Yrittäisit tehdä tästä paremman paikan, poistaa epäoikeudenmukaisuutta jne. Tässä mitattaisiin lahjakkuutesi taso ja arvo.
Vastaan sivullisena. Joskus ihmisen sisällä on palo tai se tulee jostakin. Aika voi auttaa. Mutta ei kannettu vesi kaivossa pysy.
On teoria, jonka mukaan hyvä ja paha on tasapainossa. Jos ap yrittää tehdä hyvää, yhtä paljon hän voi saada vahinkoa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idealistinen tilannehan olisi, että nainen olisi yhtä älykäs ja lahjakas.
ap
Meditoitko? Osaatko kuunnella intuitiotasi? Mitä se sanoo?
Mistä voisit löytää naisen itsellesi?
En ole tehnyt mensan testiä.
En koe mitään ihmeellistä siinä että olen "ottajana", koska töitä ei ole kuitenkaan kaikille.
Jos minä saisin työn, joku muu vastaavasti jäisi ilman työtä...Emme elä enää 80-luvulla.
En ole suunnitellut mitään sairastumisen varalle, ja kodittomaksi on tässä maassa vaikea joutua jos osaa hoitaa asiansa.
ap