Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella onnellinen ja vähän ihmeissäni poikamme puolesta hänen koulumenestyksensä vuoksi!

Vierailija
14.02.2020 |

Olen siis vähän hämilläni, sillä poikamme todistus on todella hyvä. Viimeisestä matematiikan kokeesta tuli täydet ja hän on matemattiikkaluokalla. Ja kokeet todella vaativia...

Ka 9.6

Naapurissa vielä akateemisia, jotka ovat nostaneet itsensä muita paremmiksi.

Joskus koulusta puhuttu, mutta en ole sanonut pojastamme mitään. Olen vain kuunnellut kun naapurit kehuvat omia lapsiaan...

Hiljaa hyvää tulee!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee 😊 hieno juttu!

Vierailija
2/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma jos onnistuminen ei tule kovan stressin kautta. Itselläni se tuli stressin kautta ja en ole ollut jälkikäteen tästä kauhean ylpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Poika ei juurikaan lue (pakotetaan lukemaan edes vähän) - nukkuu hyvin ja on muutenkin ok. Poika on myös aina hyvällä tuulella...

Se tässä just ihmetyttääkin.

Kun me vanhemmat ollaan täysin erilaisia.

Vierailija
4/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Lisäyksenä, että meillä on naispostinkantaja...

Vierailija
5/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Vierailija
6/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys periytyy äidiltä, joten älä ole huolissasi. Kukaan ei syytä postinkantaja vaikka olisi mieskin. Naisen sukusolut siirtää älyn.

Vierailija
7/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Poika on 15 v

Vierailija
8/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys periytyy äidiltä, joten älä ole huolissasi. Kukaan ei syytä postinkantaja vaikka olisi mieskin. Naisen sukusolut siirtää älyn.

Mun sisko kuuluu siihen yhteen prosenttiin väestöstä älykkyyden osalta. Eli sieltä sitten tulee, mutta voihan olla, että poika pistää vielä ranttaliksi...

Vierailija
9/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propsit ap:lle. Minä olin myös lahjakas matematiikassa, olin esim. palkintosijoilla valtakunnallisissa matematiikkakilpailuissa, ja äitini jaksoi kehuskella sillä pitkin kyliä kaikille, jotka jaksoivat kuunnella, ja jopa niille jotka eivät jaksaneet. Se oli todella piinallista! Teet pojallesi ison palveluksen kun pidät suusi supussa hänen asioistaan!

Vierailija
10/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää

Vierailija
11/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös 6. lk pojalla keskiarvo 9.7. Ja on ihan hönö ja lusmu, lukee vaan kun käsketään. On kyllä ihan älykäs mutta ei tee mitään koulun eteen. Vähän huolettaa että milloin tulee seinä vastaan. Mutta ei kai tässä voi valittakaan?

Vierailija
12/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ap, poikasi on ihan tavallinen. Tuollaisia on meillä muillakin.

Vierailija
13/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot siitä täällä? Se kertoo asenteestasi.

Vierailija
14/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa pärjäävää jälkeläistään häpeävä av-mamma taas vauhdissa. Usko vaan, että on hyvä juttu, kun lapsesi pärjää.

Vierailija
15/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko kuuluu siihen yhteen prosenttiin väestöstä älykkyyden osalta. Eli sieltä sitten tulee, mutta voihan olla, että poika pistää vielä ranttaliksi...

Oletko itse älykäs ja mies vai nainen? Kiinnostava vaan tietää, miten se ehkä periytyy.

Vierailija
16/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse älykäs ja mies vai nainen? Kiinnostava vaan tietää, miten se ehkä periytyy.

Ihan tavis - yo - datanomi. Mies kyllä päässyt huippupisteillä yliopistoon, mutta opinnot jäi kesken ja on yrittäjä.

Vierailija
17/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen

Vierailija
18/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Tämäkin osoittaa älysi....Huoh!

Vierailija
19/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Nyt täytyy vielä kertoa, että söin d-vitamiinia koko raskausaikani- tein tieteellisen kokeilun. Muissa raiskauksissani en syönyt.

Vierailija
20/28 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että pärjää. Toki sitten hyvään lukioon. Lukiotodistuksella on sitten väliä niin kauan että saa sen toiveopiskelupaikan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan