Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä lailla sinä olet erilainen kuin muut?

Vierailija
14.02.2020 |

Onko sinulla esim. joku hyvin erikoinen harrastus tai vaikkapa jotain valtavirrasta poikkeavia ajatuksia?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ajatuksen juoksuni kulkee ihan omia ratojaan.. siksi on vaikea esim keskustella niitä näitä ihmisten kanssa kun ei jotenkin ajatukset kohtaa. Huomaan itsessäni aspergerimäisiä piirteitä. Hyvin harvoin törmää kaltaiseensa, mutta sitten kun törmää, jutut luistaa ja on hauskaa.

Vierailija
62/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jotenkin kauhean kiinnostunut elämään mahdollisimman köyhästi. Saan jotain kiksejä siitä että päälläni on epämuodikkaat, vanhat ja mielellään vielä parsitut vaatteet (puhtaat pitää kyllä olla ja oikean kokoiset).

Ja että kotona näyttää siltä kuin oltais rutiköyhiä. Siis siistiä on, tykkään siivota ja puunata ja pitää kodin tiptop, mutta kaikki on vanhaa (muttei antiikkia) tai ilmaiseksi saatua.

Ja tilille senkun kertyy rahaa. Mihin minä niitä säästän, joo en tiedä, en ole keksinyt mitään mihin haluaisin kuluttaa. Olen hyvin tyytyväinen elämääni ja tekemisiini pienissä ympyröissä.

No, onpahan pahan päivä (tätä menoa pahan vuosikymmenen) varalle, ja jos sellaista ei tule, periköön lapset ja tehkööt niillä mitä huvittaa.

Uskon olevani aika harvinaisuus, yleensä ihmiset haluavat rahaa ja ostaa enemmän ja elää leveästi, minä en. Haaveilen joskus jopa ryhtyväni kodittomaksi, tyyliin teltta sillan alla ja risukeitin.

Minäkin tykkään venyttää penniä, mutta en kärsiä esim huonosta teltasta. En pidä myöskään ulkoilusta sateella, mikäli vaatteeni eivät pidä vettä. Mikä sitten on leveilyä ja sadismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että kaikilla olisi viihtyisää, kaikki olisivat  aina onnellisia. Ihmiset eivät ikinä riitelisi ja kaikki kohtelisivat aina toisiaan hyvin ja kunnioittavasti.

Vierailija
64/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja ajattelen kuin mies. Miesten mukaan siis.

Mulla myös tämä, ihan tutkimuksissa todetusti. Kun opiskelin yliopistolla sivuvaineena psykologiaa, siihen kuului tietty tuntimäärä velvollisuutta olla koehenkilönä laitoksella käynnissä olevissa tutkimuksissa. Yksi käsitteli miesten ja naisten aivojen toimintaa. Kuuluin 5%:iin tutkituista, joiden aivotoiminta oli vastakkaiselle sukupuolelle tyypillinen, eli biologisesti naisena miehelle tyypillinen. (Toinen tutkimus jossa kävin oli suggestioherkkyystutkimus, ja sitä herkkyyttä ei löytynyt nimeksikään)

Mitattiinko siinä pelkästään ajattelun rakennetta? Minulla on myös miesmäiset ajatukset. Kannatan kuolemantuomiota ja yksityisautoilua yms.

😂☺️🤣

Tuo on osa redneck testiä.

Niin, mutta ajattele: olen ns. kulttuurisuvusta, korkeasti koulutettua aina 30-luvulta lähtien, taide-esineitä, suvussa ministereitä.... yhtä ainutta duunaria eikä redneckiä ei ole kolmeen sukupolveen. Ei uskois?

Kyllä uskois, etenkin jos suvun silmäätekevät ovat oikeistolaisen puolen ministereitä. Redneck on oikeastaan vain köyhä, itsekäs ja kovasydäminen siinä missä moni bättre folkin edustaja on rikas, itsekäs ja kovasydäminen.

Myös Isossa-Britanniassa, joka on luokkayhteiskunta vieläkin, alimmalla ja ylimmällä yhteiskuntaluokalla on tutkimusten mukaan yllättävän paljon yhteistä maailmankatsomuksellisesti.

Demareita ovat.

En ole suinkaan kovasydäminen. Ei miesmäiset ajatukset sitä tarkoita.

Haikailemasi kuolemantuomio on mielestäni aika kovasydämistä. Monella rikollisella voi olla aivan kunnolliset omaiset, joille ei varmastikaan ole helppoa, jos heille rakas ihminen murhataan.

(En minäkään kannata lepsuja tuomioita, vaan toivoisin huomattavasti pitempiä linnareissuja ja oikeaa elinkautista pahimmille tapauksille. T. Nainen, jonka ajatusmaailma ei liene erityisen sukupuolittunutta kumpaakaan suuntaan vaan ihan vain yleisinhimillistä tyyppiä.)

Vierailija
65/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upitus Maximus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä