Millä lailla sinä olet erilainen kuin muut?
Onko sinulla esim. joku hyvin erikoinen harrastus tai vaikkapa jotain valtavirrasta poikkeavia ajatuksia?
Kommentit (65)
En samaistu suuriin osaan naisista. Olen 1slamisaatiota ja haittamaaaaaaahanmuuttoa vastaan, nauran samoille asioille kuin ylixen pojat.
Nautin hiljaisuudesta ja rauhasta.Viihdyn yksin.Erakoidun pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, ja ajattelen kuin mies. Miesten mukaan siis.
Mulla myös tämä, ihan tutkimuksissa todetusti. Kun opiskelin yliopistolla sivuvaineena psykologiaa, siihen kuului tietty tuntimäärä velvollisuutta olla koehenkilönä laitoksella käynnissä olevissa tutkimuksissa. Yksi käsitteli miesten ja naisten aivojen toimintaa. Kuuluin 5%:iin tutkituista, joiden aivotoiminta oli vastakkaiselle sukupuolelle tyypillinen, eli biologisesti naisena miehelle tyypillinen. (Toinen tutkimus jossa kävin oli suggestioherkkyystutkimus, ja sitä herkkyyttä ei löytynyt nimeksikään)
Mitattiinko siinä pelkästään ajattelun rakennetta? Minulla on myös miesmäiset ajatukset. Kannatan kuolemantuomiota ja yksityisautoilua yms.
😂☺️🤣
Tuo on osa redneck testiä.Niin, mutta ajattele: olen ns. kulttuurisuvusta, korkeasti koulutettua aina 30-luvulta lähtien, taide-esineitä, suvussa ministereitä.... yhtä ainutta duunaria eikä redneckiä ei ole kolmeen sukupolveen. Ei uskois?
Kyllä uskois, etenkin jos suvun silmäätekevät ovat oikeistolaisen puolen ministereitä. Redneck on oikeastaan vain köyhä, itsekäs ja kovasydäminen siinä missä moni bättre folkin edustaja on rikas, itsekäs ja kovasydäminen.
Myös Isossa-Britanniassa, joka on luokkayhteiskunta vieläkin, alimmalla ja ylimmällä yhteiskuntaluokalla on tutkimusten mukaan yllättävän paljon yhteistä maailmankatsomuksellisesti.
En ole omasta mielestäni yhtään erilainen, mutta aina löytyy joku, joka haluaa loukata sanomalla oudoksi. Tämä jos on eri mieltä asioista kuin sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki kohtelisivat toisiaan kuten minä, ei olisi kiusattuja tai halveksuttuja ihmisiä.
Toki osaan olla vastavuoroisesti kamala ihminen. Eli en hyvä.
Eli et ole mitenkään erikoinen. Osaat kiusata ja halveksia ja olla kamala henkilöille, joiden koet olevan kamalia sinulle. Eli ei mitään uutta. Purat pahaa oloa tai ärsytystä muihin ihmisiin, kuten muutkin kiusaajat. Kiusaajilla kun usein on ongelmia, joiden vuoksi he kiusaavat, purkavat pahaa oloa tai ärsytystään muihin ihmisiin...
Hyvin huonosti ymmärsit kommenttini.
Kaikkien pitää pitää puolensa. Ilkeille ei pidä antaa valtaa.
En yritä muuttaa ihmisiä ympärilläni.
En ole koskaan harrastanut yhdenillanjuttuja (seksiä), vaikka ulkonäköä oli ja miehiä oli kirjaimellisesti jonossa.
Eli tarjontaa oli, mutta en koskaan lähtenyt siihen leikkiin.
Tässä asiassa huomaan olevani hyvin erilainen kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös tämä, ihan tutkimuksissa todetusti. Kun opiskelin yliopistolla sivuvaineena psykologiaa, siihen kuului tietty tuntimäärä velvollisuutta olla koehenkilönä laitoksella käynnissä olevissa tutkimuksissa. Yksi käsitteli miesten ja naisten aivojen toimintaa. Kuuluin 5%:iin tutkituista, joiden aivotoiminta oli vastakkaiselle sukupuolelle tyypillinen, eli biologisesti naisena miehelle tyypillinen. (Toinen tutkimus jossa kävin oli suggestioherkkyystutkimus, ja sitä herkkyyttä ei löytynyt nimeksikään)
Mitattiinko siinä pelkästään ajattelun rakennetta? Minulla on myös miesmäiset ajatukset. Kannatan kuolemantuomiota ja yksityisautoilua yms.
Ei konservatismi ole miesten yksinoikeus. Saati sitten mulqquus.
Minulla on jonkinmoinen parantajanlahja. En väitä, että pystyn kaikki ja kaiken parantamaan, eikä paraneminen ole varsinaisesti minusta riippuvainen. Ennemminkin luon mahdollisuuden paranemiselle. Käytän käsiäni parantamistilanteessa, mutta se ei ole välttämätöntä, riittää kun katson hoidettavaa. Olen hoitanut myös kaukana olevia ihmisiä. N. 80% on saanut apua, kuka isomman ja kuka vähän pienemmän avun. Olen hoitanut kaikenlaisia vaivoja ja terveysongelmia.
Hoidon kylkiäisenä saattaa tapahtua muutakin, esim. joku lahjakkuus voi tulla esiin tai ihmisen elämäntilanne voi muuttua hyvinkin paljon. Kaikki eivät tietenkään usko tätä todeksi, mutta se ei minua haittaa, olen vain iloinen, kun voin auttaa niitä, jotka minulta apua hakevat. Ja tiedän, että on toki paljon muitakin, joilla on samanlainen lahja, että en nyt ihan uniikki ole tämän asian kanssa, mutta ei tämä taida kauhean yleistäkään olla.
En pysty hyväksymään muiden positiivisia mielipiteitä itsestäni. Sanon tietenkin, mitä he haluavat kuulla, esim. "kiva kuulla" ja jotain muuta lisäksi. Mutta en usko niitä, tiedän mielestäni paremmin itse, että olen tosi huono joka asiassa.
Urheilu ei voisi vähempää kiinnostaa, mun puolesta voisi lopettaa kokonaan, kaikki lajit.
En kovinkaan erilainen, tiedän että meitä on monia omissa luolissaan ja omaan maailmansa välillä uppotutuvia hermittejä.
Minulla on nimi, joka on ainoa laatuaan. Eikä siis ole mikään hatusta vedetty, vaan ihan syntymässä saatu. Sinänsä kuitenkin ihan normaalin kuuloinen nimi, ei mikään outo, mutta uniikkius tulee yhdistelmästä. Pidän nimestäni oikein paljon, mutta onhan tällainen nimi painava taakka varsinkin nettimaailmassa, kun kaikki jäljet johtavat sylttytehtaalle, kun ei voi piiloutua johonkin Veera Virtasten sankkaan joukkoon. Ja kun tuolla aiemmin joku kertoi, ettei koskaan jää kenenkään mieleen, niin minut taas muistetaan kaikkialla melkein liiankin hyvin juuri nimeni vuoksi.
Niin, ja tiedän nimeni olevan ainoa, koska suku on niin pieni, että kaikki on sitä samaa. Etunimeäni on koko Suomessa noin 1000 henkilöllä.
Mulla on vain yksi otsaontelo ja yksi munuainen. Lisäksi mulla on toisessa nilkassa ylimääräisiä luita. Olen myös selvinnyt sairauskohtauksesta, joka on erittäin harvinainen ja josta 90% ei selviä hengissä.
Elämänkatsomukseltani olen eklektinen pakana, 70%:sti suomenuskoinen. Teen mm henkimatkoja aliseen ja käyn pyhillä paikoilla.
Kotini sisustus on jokaisen asuntovälittäjän pahin painajainen, koska jokainen huone on erilainen. Löytyy niin 70-luvun retroa, goottia, steampunkia kuin paljon muutakin. Ja lisäksi olen toistaiseksi sukuni viimeinen, joka viettää kekriä ja järjestää kekrijuhlan niille sukulaisille, jotka haluavat osallistua.
Pidän itseäni kuitenkin ihan tavallisena.
Olen lyhytkasvuinen. Onhan meitä jonkin verran, mutta ihmisten töllistelystä päätellen olen maailman kummallisin olento.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain yksi 7otsaontelo ja yksi munuainen. Lisäksi mulla on toisessa nilkassa ylimääräisiä luita. Olen myös selvinnyt sairauskohtauksesta, joka on erittäin harvinainen ja josta 90% ei selviä hengissä.
Elämänkatsomukseltani olen eklektinen pakana, 70%:sti suomenuskoinen. Teen mm henkimatkoja aliseen ja käyn pyhillä paikoilla.
Kotini sisustus on jokaisen asuntovälittäjän pahin painajainen, koska jokainen huone on erilainen. Löytyy niin 70-luvun retroa, goottia, steampunkia kuin paljon muutakin. Ja lisäksi olen toistaiseksi sukuni viimeinen, joka viettää kekriä ja järjestää kekrijuhlan niille sukulaisille, jotka haluavat osallistua.
Pidän itseäni kuitenkin ihan tavallisena.
Ai niin, molemmat polviniveleni ovat titaania eikä luuta.
Olen jotenkin kauhean kiinnostunut elämään mahdollisimman köyhästi. Saan jotain kiksejä siitä että päälläni on epämuodikkaat, vanhat ja mielellään vielä parsitut vaatteet (puhtaat pitää kyllä olla ja oikean kokoiset).
Ja että kotona näyttää siltä kuin oltais rutiköyhiä. Siis siistiä on, tykkään siivota ja puunata ja pitää kodin tiptop, mutta kaikki on vanhaa (muttei antiikkia) tai ilmaiseksi saatua.
Ja tilille senkun kertyy rahaa. Mihin minä niitä säästän, joo en tiedä, en ole keksinyt mitään mihin haluaisin kuluttaa. Olen hyvin tyytyväinen elämääni ja tekemisiini pienissä ympyröissä.
No, onpahan pahan päivä (tätä menoa pahan vuosikymmenen) varalle, ja jos sellaista ei tule, periköön lapset ja tehkööt niillä mitä huvittaa.
Uskon olevani aika harvinaisuus, yleensä ihmiset haluavat rahaa ja ostaa enemmän ja elää leveästi, minä en. Haaveilen joskus jopa ryhtyväni kodittomaksi, tyyliin teltta sillan alla ja risukeitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂☺️🤣
Tuo on osa redneck testiä.Niin, mutta ajattele: olen ns. kulttuurisuvusta, korkeasti koulutettua aina 30-luvulta lähtien, taide-esineitä, suvussa ministereitä.... yhtä ainutta duunaria eikä redneckiä ei ole kolmeen sukupolveen. Ei uskois?
Kyllä uskois, etenkin jos suvun silmäätekevät ovat oikeistolaisen puolen ministereitä. Redneck on oikeastaan vain köyhä, itsekäs ja kovasydäminen siinä missä moni bättre folkin edustaja on rikas, itsekäs ja kovasydäminen.
Myös Isossa-Britanniassa, joka on luokkayhteiskunta vieläkin, alimmalla ja ylimmällä yhteiskuntaluokalla on tutkimusten mukaan yllättävän paljon yhteistä maailmankatsomuksellisesti.
Demareita ovat.
En ole suinkaan kovasydäminen. Ei miesmäiset ajatukset sitä tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
- Olen erittäin erakko luonne, en halua ollenkaan ihmissuhteita
- Olen aseksuaali ja en koe itseäni minkään sukupuolen edustajaksi, enkä oikeastaan edes ruumiilliseksi olennoksi (minusta tuntuu että olen tietoisuus ja ruumis on vähän kuin vaatteet, joku kuori)
- Eläinten hyväksikäytön vastutamiseni takia olen ollut paitsi vegaani parikymmentä vuotta, myös kieltäytynyt lääketieteen ja hammaslääketieteen palveluista saman ajan, koska niiden kehitys perustuu eläinkokeille
- Olen antinatalisti
- Uskon että elämme simulaatiossa, jonka on luonut jokin melkoisen sadistinen taho
- En usko mihinkään uskontoon mutta uskon kaikessa läsnä olevaan pyhyyteen tai henkeen
Kaksi viimeistä taitaa vaatia jotakin sovittamista, jotta vältytään paradoksilta.
Niin, mutta ajattele: olen ns. kulttuurisuvusta, korkeasti koulutettua aina 30-luvulta lähtien, taide-esineitä, suvussa ministereitä.... yhtä ainutta duunaria eikä redneckiä ei ole kolmeen sukupolveen. Ei uskois?