Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä lailla sinä olet erilainen kuin muut?

Vierailija
14.02.2020 |

Onko sinulla esim. joku hyvin erikoinen harrastus tai vaikkapa jotain valtavirrasta poikkeavia ajatuksia?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan ja Jeesukseen. Vankkumaton usko ja Jumalan mielen mukainen elämä ovat tärkeimmät tavoitteeni. Pyrin joka päivä kohti ikuisia asioita. Maalliset jutut kuten ulkonäkö, parisuhteilu, rahan ja tavaran kerääminen eivät minua kiinnosta.

Vierailija
22/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Uskon että elämme simulaatiossa, jonka on luonut jokin melkoisen sadistinen taho

Nyt osuit oikeaan.

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Olen erittäin erakko luonne, en halua ollenkaan ihmissuhteita

- Olen aseksuaali ja en koe itseäni minkään sukupuolen edustajaksi, enkä oikeastaan edes ruumiilliseksi olennoksi (minusta tuntuu että olen tietoisuus ja ruumis on vähän kuin vaatteet, joku kuori)

- Eläinten hyväksikäytön vastutamiseni takia olen ollut paitsi vegaani parikymmentä vuotta, myös kieltäytynyt lääketieteen ja hammaslääketieteen palveluista saman ajan, koska niiden kehitys perustuu eläinkokeille

- Olen antinatalisti

- Uskon että elämme simulaatiossa, jonka on luonut jokin melkoisen sadistinen taho

- En usko mihinkään uskontoon mutta uskon kaikessa läsnä olevaan pyhyyteen tai henkeen

Tässä simulaatiossa meitä taitaa vahingossa olla kaksi samanlaista. Ohjelmointivirhe!

Ei ole, vaan se toinen olet sinä(kin)

Back to the future

Zinc

Vierailija
24/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule päivittämään koskaan Windows 10:een, ja matkapuhelinkin on 12 vuotta vanha.

Vierailija
25/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Same place, diffirent time

Zinc

Vierailija
26/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin tavallinen. Niin tavallinen ettei tule mitään asiaa mieleen millä poikkeaisin valtavirrasta.

Olen myös tavallinen. Saan yleensä esitellä itseni kahdesti... ja sittenkään kukaan ei muista.

Molemmat sisarukseni ovat tehneet itsemurhan.

Vierailija
27/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule päivittämään koskaan Windows 10:een, ja matkapuhelinkin on 12 vuotta vanha.

Hyvähän se on siinä leuhkia, kun mun 12 vuotta vanha puhelin juuri hajosi.

Zinc

Vierailija
28/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä huussissa sisällä kun muu maailma on sen ulkopuolella.

Vierailija
29/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja ajattelen kuin mies. Miesten mukaan siis.

Mulla myös tämä, ihan tutkimuksissa todetusti. Kun opiskelin yliopistolla sivuvaineena psykologiaa, siihen kuului tietty tuntimäärä velvollisuutta olla koehenkilönä laitoksella käynnissä olevissa tutkimuksissa. Yksi käsitteli miesten ja naisten aivojen toimintaa. Kuuluin 5%:iin tutkituista, joiden aivotoiminta oli vastakkaiselle sukupuolelle tyypillinen, eli biologisesti naisena miehelle tyypillinen. (Toinen tutkimus jossa kävin oli suggestioherkkyystutkimus, ja sitä herkkyyttä ei löytynyt nimeksikään)

Mitattiinko siinä pelkästään ajattelun rakennetta? Minulla on myös miesmäiset ajatukset. Kannatan kuolemantuomiota ja yksityisautoilua yms.

😂☺️🤣

Tuo on osa redneck testiä.

Vierailija
30/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuuntele juuri lainkaan musiikkia.

Mulla melkein sama. En kuuntele yhtään.

Vierailija
31/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut elämässäni äärimmäisiä vastoinkäymisiä ja mittaamatonta surua. Tämä kaikki on mullistanut maailmankuvani totaalisesti ja johtanut esim. monien ystävyyssuhteiden katkeamiseen. Minun elämäni on ollut selviytymistaistelua.

Vierailija
32/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen joka selasi pks tinderin läpi ja sai vaan 3 matcia ja 1 viestin. Eikä sekään enää vastannut kun kirjoitin. Kellään naisella tuskin menee yhtä huonosti.

Vierailija
33/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki kohtelisivat toisiaan kuten minä, ei olisi kiusattuja tai halveksuttuja ihmisiä.

Toki osaan olla vastavuoroisesti kamala ihminen. Eli en hyvä.

Vierailija
34/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kattavaa tilastotietoa muista (muut maailmassa asuvat? Muuta suomalaiset? Muut Pohjoismaissa asuvat? Muut ikäiseni? Vai mitkä muut?) vrt. minä itse. Eli en voi vastata asiaan muuten kuin, että jokainen ihminen on oma yksilönsä ja erilainen kuin muut.

Vierailija
35/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin tavallinen. Niin tavallinen ettei tule mitään asiaa mieleen millä poikkeaisin valtavirrasta.

Olen myös tavallinen. Saan yleensä esitellä itseni kahdesti... ja sittenkään kukaan ei muista.

Molemmat sisarukseni ovat tehneet itsemurhan.

Jaa´ a. Minulla taas kukaan läheiseni tai tuttuni ei onneksi ole tehnyt itsemurhaa. Ihmisilläkin kasvoni ovat jääneet helposti mieleen vaikka olisivat nähneet yhden kerran. Eli sinäkin olet erilainen kuin minä. Olen erittäin tavallinen ihminen kuten jo sanoin.

Vierailija
36/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohdannut elämässäni äärimmäisiä vastoinkäymisiä ja mittaamatonta surua. Tämä kaikki on mullistanut maailmankuvani totaalisesti ja johtanut esim. monien ystävyyssuhteiden katkeamiseen. Minun elämäni on ollut selviytymistaistelua.

On elämä kärsimysnäytelmää, siinä selviytyjä usein toiseksi jää

Zinc

Vierailija
37/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ooon kualalumpurista.

Vierailija
38/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki kohtelisivat toisiaan kuten minä, ei olisi kiusattuja tai halveksuttuja ihmisiä.

Toki osaan olla vastavuoroisesti kamala ihminen. Eli en hyvä.

Eli et ole mitenkään erikoinen. Osaat kiusata ja halveksia ja olla kamala henkilöille, joiden koet olevan kamalia sinulle. Eli ei mitään uutta. Purat pahaa oloa tai ärsytystä muihin ihmisiin, kuten muutkin kiusaajat. Kiusaajilla kun usein on ongelmia, joiden vuoksi he kiusaavat, purkavat pahaa oloa tai ärsytystään muihin ihmisiin...

Vierailija
39/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön räkääni.

Tässä on kyllä pointtia. Uskon, että maailmassa ei ole ainuttakaan toista ihmistä, joka söisi räkääsi.

Vierailija
40/65 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman mittakaavassa olen erilainen kuin enemmistö ihan jo sillä, että olen suomalainen. Meitä suomalaisia on väestössä aika pieni osuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän