Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusaaminen

Kiusattu
14.02.2020 |

Nyt kun kiusaamisesta on puhuttu paljon, niin keskustellaanko omista koulukiusaamiskokemuksista?

Itellä alko ala-asteella ulkopuoliseks jättämisellä, yksin välitunnit ja ruokailut. Kaverit keksi yhessä kaikkea kivaa. Yläasteella meininki muuttukin ihan erilaiseksi vaikka edelleen jätettiin ulkopuolelle kaikesta. Mm. Puheääni oli kaikki ne vuodet pilkan kohteena, sen takia kärsin monta vuotta koulun jälkeenkin siitä etten uskaltanut avata suuta edes perheen kesken. Koulussa levitettiin juorua että mulla ei menkat edes oo alkanu kun oon niin laiha jne. Mitäs helvettiä se ees niitä liikutti... Koulun ulkopuolella tuli törkeitä tekstiviestejä kun en lähtenyt muiden mukana ryyppäämään vaan olin mieluummin kotona perheen kanssa.
Näistä tapauksista sais niin pitkän romaanin.
Kaiken huippu että se kiusaaminen jatku edellistä ilkeemmin kun olin eka vaihtanut koulua, ja sen jälkeen olin joutunut sairaalakouluun ja nuorten psyk. puolille näiden aikaansaannosta.

Voi kun nää nuoret ja lapset ymmärtäisi miten se kiusaaminen tuhoaa koko loppuelämän pahimmillaan

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä