Jätä jäähyväiset kaipaamallesi henkilölle -OFFICIAL
Ketju heille, jotka ovat päättäneet luopua kaivatustaan.
Kommentit (342)
Minulla on nöyryytetty ja hyväksikäytetty olo koko tästä jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nöyryytetty ja hyväksikäytetty olo koko tästä jutusta.
Hei, kenellä ei!?!
Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Vanha kliseinen sanonta, mutta pätee edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Vanha kliseinen sanonta, mutta pätee edelleen.
Joillakin näyttää tosiaan olevan tapana leikkiä toisten tunteilla.
Tällä hetkellä ainakin tuntuu siltä, että on parempi, jos en näe sinua enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat sen tapahtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat sen tapahtua?
En enää annakaan, olen ottanut reilusti etäisyyttä. Puran vain ajatuksiani ja tunteitani tänne kaikesta tapahtuneesta.
Onkohan maailmassa mitään tunnetta, mitä en olisi kokenut tämän kaipaamiseni aikana?!
Hei hei rakas. Ei mitään pahaa, ei mitään hyvää jää jäljelle. Unohdan sinut ja mitä jää jäljelle? Tyhjä paikka, jota yritän täyttää. Yritän paikata rikkonaista sydäntä vaikka millä. Eikä mikään korvaa sinua. Kipuilen. Elän loppuun asti. Teen mitä pitää. Maksan verot ja kuolen pois. Annoin kaiken enkä saa koskaan mitään takaisin. En halua elää niin. En halua luopua sinusta.
No, minä yritin. Takaisin toiseen ketjuun ja:
Hyvää ystävänpäivää, rakas! <3
Tänään olen ollut taas enimmäkseen surullinen. Jos olisin tiennyt miten raskas taival pienestä flirtistä seuraa, olisin jättänyt sen väliin.
Olen vihainen itselleni, että annoin sen tapahtua. En ollut kiinnostunut sinusta sitä ennen etkä ole sellainen josta edes voisin kuvitella olevani kiinnostunut. Toivon että et enää lähesty minua millään tavalla. Kaikkea hyvää kuitenkin sinulle, varmasti löydät vielä jonain päivänä "sen oikean" jota et halua pettää.
Vierailija kirjoitti:
Olen vihainen itselleni, että annoin sen tapahtua. En ollut kiinnostunut sinusta sitä ennen etkä ole sellainen josta edes voisin kuvitella olevani kiinnostunut. Toivon että et enää lähesty minua millään tavalla. Kaikkea hyvää kuitenkin sinulle, varmasti löydät vielä jonain päivänä "sen oikean" jota et halua pettää.
Sama minulla, en halunnut ihastua enkä ymmärrä edelleenkään miksi niin kävi, koska hän oli mielestäni lähinnä ärsyttävä alun alkaenkin.
Tietääköhän vaimosi mitä pelejä pelaat hänen selkänsä takana?
Saisin varmaan b*nnit, jos kirjottaisin tähän kaiken sen, mitä sisimmässäni tällä hetkellä tunnen.
En oikeastaan enää edes kaipaa sinua. Haluan vain unohtaa sinut ja kaiken mahdollisimman pian. Harmi vaan, että se ei tapahdu kädenkäänteessä.
Vierailija kirjoitti:
Saisin varmaan b*nnit, jos kirjottaisin tähän kaiken sen, mitä sisimmässäni tällä hetkellä tunnen.
kokeile? Ehkä se auttaisi jos kirjoittaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi. Se sisältäisi vain kiroilua ja muuten rumaa tekstiä, koska olen vihainen. Olen kirjoittanut niitä ajatuksia kyllä muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi. Se sisältäisi vain kiroilua ja muuten rumaa tekstiä, koska olen vihainen. Olen kirjoittanut niitä ajatuksia kyllä muualle.
Oletko vihainen entiselle kaivatullesi vai miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vihainen entiselle kaivatullesi vai miksi?
Enimmäkseen olen vihainen itselleni, menin ihastumaan väärään tyyppiin.
Luopuminen sinusta ei ole käynyt helposti. Olen koko ajan yrittänyt laittaa vastaan näille tunteilleni mutta se ei onnistunut, ihastuin sinuun silti. Luopumista on takana jo useampi kuukausi. Olen varmaan päässyt jo pahimman vaiheen yli, silti olet vielä paljon ajatuksissani ja tuntemukset voivat vaihdella paljonkin päivän mittaan.