Vitutus vei yö uneet
Voinko mennä lääkäreille sanomaan että tarvitsen nukahtamis lääkkeet kun en saa vitutukseltani nukuttua.
Kommentit (66)
Äitihullu paljastui ja sen jälkeen onkin ollut hiljaista. 😊
Vierailija kirjoitti:
Miten voit mennä lääkäriin, apuahan sekin on. Ja juuri aloituksessasi toivoit saavasi reseptin unilääkkeisiin :D Pysyisit edes tarinassas, olit sitten trolli tai et.
Pidin noita turvallisina lääkkeinä mutta kun asiaa tutki oikeasti luotettavista lähteistä paljastui että ne aiheuttaa aina pysyvän riippuvuuden.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nekinsi tämä sekopää ei saa lapsia.
Pari päivää sitten tää suunnitteli aborttia?!
Edelleenkin haluamme abortin. Lääkäri on ensiviikolla.
Hyvä 👍🏻
Psykiatrin konsultaatio varmaan?
Minulla ei ole aikaa psykiatrille eikä tule olemaankaan. Lääkärille menon syynä on että haluan abortin.
Vierailija kirjoitti:
Äitihullu paljastui ja sen jälkeen onkin ollut hiljaista. 😊
Äitihullu palaa yhtä varmasti kuin Aurinko nousee. Hän tarvitsee kiksinsä jotka saa täällä meuhkaamalla. Sitten hän taas rauhoittuu hetkeksi. Käytöskaava on aivan selvä. Olen tuntenut tällaisen henkilön ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
8
Vierailija kirjoitti:
Vau. Toivottavasti on vain joku provo koko blogi.
Olet ihan hullu jos olet totta. Hae apua.
Minulla ei ole tarvetta hakea apua enkä sellaista ottaisi vastaan vaikka tarjottaisiinkin.
Blogini on totta.
Tiedät varmaan, mistä on kyse, kun et halua apua, lääkkeitä ym. Sairaudentunnottomuus on merkki tietystä persoonallisuushäiriöstä. Eli sinun osaltasi kaikki terapiat ovat vasta-aiheisia.
En todellakaan halua pysyvää riippuvuus suhdetta lääkkeisiin. En käy enkä tule käymäänkään terapioissa. Haluan vain abortin.
Vedetään nyt muutama päivä tätä linjaa, sit on taas äitihullun vuoro meuhkaa.