Mimmoista on Suomen vankiloissa
Onko verrattavissa 3 tähden hotelliin vai onko tämä urbaani myytti
Kommentit (23)
Pleikkaa pelaillaan ja pitsaa tilaillaan.
No ei ole helppoa olla kopissa 24/7 no tunti ulkoilua päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itsekin kopissa 24/7, ainoastaan käyn kaupassa joskus. Ja olen vapaalla jalalla enkä tuomittu muuhun kuin masennukseen ja työttömyyteen.
Uhkailua, kiristystä, pahoinpitelyjä, pakotusta. Psykopaatille ja narsistille joka on väkivaltarikollinen, niin varmaan helppo nakki. Talousrikolliselle ei välttämättä ole kiva paikka, jos ei ole pätäkkää.
Nää hotelli jutut on urbaani legenda. Toki voi ryömiä liskolle, jos on pedari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itsekin kopissa 24/7, ainoastaan käyn kaupassa joskus. Ja olen vapaalla jalalla enkä tuomittu muuhun kuin masennukseen ja työttömyyteen.
Kuulostaa pahalta, kyllä vankilassa on mukavampaa...
Mieleltään terveelle ihmiselle ei tee ollenkaan hyvää olla selvästi sosiopaattisten ihmisten seurassa joten ei sinne kyllä kannata mennä edes kokemuksena T.2 viikkoa lusinut sakkovanki.
Kuin kaupungin vuokrayksiössä muttei voi poistua.
Ihan kamalaa.
Kerrankin ei saatu aamiaisella kuumaa kaakaota ja jouduttiin juomaan pelkkää teetä ja kahvia. Vankilasta pääsee lomalle kanssa ihan liian harvoin. Tekisi mieli päästä vähän kevät aurinkoon ja terassille pyörähtämään.
Riippuu vankilasta. Ainakin avolla pääsi tekemään kaikkea sellaista mihin ei siviilissä koskaan ole aikaa tai jaksamista.
Miksi kysyt, suunnitteletko matkakohteeksi?
Ainakin seksirikollisia siellä pidetään kuin kukkaa kämmenellä.
Vierailija kirjoitti:
Kuin kaupungin vuokrayksiössä muttei voi poistua.
Moni ei poistukaan talvella lähiöasunnosta, paitsi ulkoiluun tai kauppaan ym asioiden hoito. Monilla ei autoa tai rahaa.
Kiva paikka ainakin jos tykkää mittailla mulkkua joka päivä jonkun aikuisen luonnevikaisen lapsen kanssa, suosittelen lämpimästi.
Tämä dokumenttielokuva on hyvin totuudenmukainen kuvaus vankilan arjesta.
Kysy Karilta. Iltiksessä itkee näin
Kari, 46, on ollut vankilassa yli 20 vuotta elämästään. Nyt hän yrittää jotain muuta: "Että muut näkisi, kuinka mua poljetaan koko ajan". On vapautunut vankilasta tai tutkintavankeudesta noin 30 kertaa.
Aina hirvee taistelu
Olen sitä mieltä, jos ihminen on yli 20v ollu vankilassa jne, niin silloin ei ole yhteiskunnan vika, mutta mutta mutta.
Vierailija kirjoitti:
Uhkailua, kiristystä, pahoinpitelyjä, pakotusta. Psykopaatille ja narsistille joka on väkivaltarikollinen, niin varmaan helppo nakki. Talousrikolliselle ei välttämättä ole kiva paikka, jos ei ole pätäkkää.
Nää hotelli jutut on urbaani legenda. Toki voi ryömiä liskolle, jos on pedari.
Netissä on kuvia kuinka selli kuin pieni yksiö, oma suihkukin. Telkkari, radio, kahvinkeitin kirjoja. Kyllä siellä sen puolikkaan tuomion lusii.
Helppoa ja mukavaa. t. Nakki T