Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitutus vei yö uneet

14.02.2020 |

Voinko mennä lääkäreille sanomaan että tarvitsen nukahtamis lääkkeet kun en saa vitutukseltani nukuttua.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on saatana vituttanu tää yhteiskunta jo 40 vuotta! Pelkkää paskaa koko ajan! Tää palstakin yksi mulkkujen kerho, perkele!

22/66 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on saatana vituttanu tää yhteiskunta jo 40 vuotta! Pelkkää paskaa koko ajan! Tää palstakin yksi mulkkujen kerho, perkele!

Minä olen saanut sentään syntyä silloin kun suomessa oli asiat vielä hyvin. Eli pahimpaan 90-luvun laman aikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
24/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi kade läjä keksinyt syytä miksi minun pitäisi toimintaterapiaan 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Vierailija
25/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole mitään mielenkiinnon kohteita, eikä sinulla ole (= et näe) elämässäsi mitään hyvää. Nämä kumpikin ovat hyvin tyypillisiä masennuksen oireita.

Mutta niin kauan kuin sinulla ei ole sairaudentuntoa, sinulla ei ole mahdollisuutta parantua.

Ja mistäkö suinun nyt pitäisi parantua? No siitä mainitsemastasi vitutuksesta.

26/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole mitään mielenkiinnon kohteita, eikä sinulla ole (= et näe) elämässäsi mitään hyvää. Nämä kumpikin ovat hyvin tyypillisiä masennuksen oireita.

Mutta niin kauan kuin sinulla ei ole sairaudentuntoa, sinulla ei ole mahdollisuutta parantua.

Ja mistäkö suinun nyt pitäisi parantua? No siitä mainitsemastasi vitutuksesta.

Mielen kiinnon kohteita minulle ei voi tulla.

Hyvää elämässä voisi olla oma lapsi. Ja oma talo johon on siis haettu jo rakennuslupakin.

Vierailija
27/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit mutta se kirjoittaa mielialalääkkeitä. Ei nukahtamisslääkkeitä saa enää käyttää kun mussun, musssun ja blaa, blaa. Enemmän haittaa siitä unettomuudesta on kuin kolmiolääkkeestä mutta eihän sekään mitään merkitse. Jossain on päätetty että toimivat lääkkeet korvataan mömmöillä ja muuta ei saa kirjoittaa.

Juuri näin. Valvira ym asialla. Eihän se nyt mitään haittaa jos potilas lihoo kuin possu, saa diabeteksen, rasvamaksan...ainut millä on väliä on se, ettei potilas vaan kehitä minkäänlaista tottumusta lääkkeeseen, edes teoriassa.

Vierailija
28/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo me ollaan kaikki kateellisia sulle kun sulla on varaa Tallinristeilyihin ja ale-koirannappuloihin.

Vierailija
29/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennukseen ja lapsettomuuteen on saatavilla hoitoa.

Katkeruus ei auta ketään.

30/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo me ollaan kaikki kateellisia sulle kun sulla on varaa Tallinristeilyihin ja ale-koirannappuloihin.

En ole käynyt vuosiin Tallinnassa. Viimeksi kun oltiin miehen kanssa reissussa oltiin Islannissa. Ei hintansa arvoinen reissu mutta tulipahan tehtyä.

En periaatteenkaan tasolla osta meillä silloin tällöin oleville koirille namiksi kallista koiran nappulaa.

31/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastauksia siihen että jos olen masetunut niin miten se pillereitä popsimalla muuksi muuttuu kun meillä ei sitä lasta ole.

Vierailija
32/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukahtamislääkkeet on yhdyssana.

Minua vituttaa järjettömästi se, etteivät ihmiset osaa edes äidinkielen perusasioita.

Kyllä sinulla on rankkaa, kun pikkuasiat v,,, tuttaa. Minua kun ei harmita nyt mikään. Elämä hymyilee.

Vierailija
33/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämä sekopää ei saa lapsia.

Vierailija
35/66 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Tuo yksi kade läjä keksinyt syytä miksi minun pitäisi toimintaterapiaan 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Miksi kukaan olisi kateellinen ihmiselle, jota kohdellaan kuin paskaa. Itse siis kuvailit elämääsi noin.

Vierailija
36/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Vierailija
37/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpottaa kun tajuat ettet ole maailman napa.

Vierailija
38/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi helpottaa kun tajuat ettet ole maailman napa.

Olen täydellinen ihminen ja minua tulee kohdella sen mukaan.

Jos olisit täydellinen, et tekisi jatkuvasti kirjoitusvirheitä ja käyttäytyisi niin kuin kakara.

Vierailija
39/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Toivottavasti on vain joku provo koko blogi.

Olet ihan hullu jos olet totta. Hae apua.

Vierailija
40/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Taas on sukulainen kuollut "hoito virheeseen". Yrittäisit keksiä jotain uusia käänteitä jorinoihisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan