Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmaista epäsuorasti, että olen kiinnostunut eräästä naisesta?

Vierailija
13.02.2020 |

Olen siis mies itse. En voi tehdä suoraa aloitetta, ts. puhua, mutta haluaisin naisen näkevän että olen kiinnostunut.
Ei ole oikein kokemusta tästä ja siksi kyselen... Pelkkä hymy ja silmiin katsominen ei riitä, sen olen oppinut palstalta.

Kommentit (484)

Vierailija
281/484 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketju, jossa aloittaja haluaa pettää vaimoaan, on saanut kruunun?

Mitä enemmän kärsii sitä kirkkaamman kruunun saa.

Vierailija
282/484 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei naista saa pitkään katsoa se on  mee tuu mulle mulkkua vanhojen piikojen yh. äitien mielestä kiellettyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/484 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmista ensin, että nainen on vapaa ettei tuu turpiin.

*pataan. Rimmaa paremmin.

Vierailija
284/484 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
285/484 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos kysyisit ihan suoraan. Älä hukkaa aikaa.

Ei missään tapauksessa. Se on metoo heti, jos tuolla tavoin alkaa naisia ahdistelemaan.

Vierailija
286/484 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy naista jonnekin ja jos mahdollista, tuo hienovaraisesti ilmi, että et ollut kiinnostunut tapahtumasta vaan naisesta. Imartelee, mutta ei liian päällekäyvästi.

Vierailija
287/484 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se nainen on jo tajunnut, ja nyt se odottaa kauhulla, milloin sä ilmaiset kiinnostuksesi ja asioista tulee kiusallisia. Mä sain just epätoivotun treffikutsun 20 vuotta vanhemmalta mieheltä ja nyt on sitten hiton kiusallista, kun kuitenkin näen häntä töissä aina välillä. Anna olla.

Vierailija
288/484 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tisseistä kiinni takaapaäin ja rynkytät pippelillä, puret kaulasta.

Vierailija
289/484 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sähköposti jos ei ole puhelinnumeroa. Jos olette samassa työpaikassa, niin varmaan tiedät hänen sähköpostin ?

Vierailija
290/484 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ap itse, joka ketjua koko aika nostaa? Sulle on annettu 15 sivua neuvoja ja mikään niistä ei ole kelvannut!

Tässä koottuna:

1. Pelkällä katseen voimalla et saa naista. Katseesta ei voi tietää, onko mies kiinnostunut vai ei. Jos 10 tuttua miestä katsoo silmiin joka päivä, mistä nainen voi tietää kuka on ihastunut ja kuka ei?

2. Ainut vaihtoehto on puhua suoraan, kutsua kahville tmv. Arkisessa keskustelussa, jossa on aina muita paikalle, on liki mahdoton tuoda ilmi kiinnostusta toiselle, niin ettei toinen tulkitse sitä vain ystävällisyydeksi.

3. Jos et todella saa suutasi auki, niin unohda nainen.

Vierailija
291/484 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin epäsuoraa tapaa olekaan ettei joku siitä ahdistuisi ja sitten olet netissä jossain metoo listalla.

Vierailija
292/484 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se ap itse, joka ketjua koko aika nostaa? Sulle on annettu 15 sivua neuvoja ja mikään niistä ei ole kelvannut!

Tässä koottuna:

1. Pelkällä katseen voimalla et saa naista. Katseesta ei voi tietää, onko mies kiinnostunut vai ei. Jos 10 tuttua miestä katsoo silmiin joka päivä, mistä nainen voi tietää kuka on ihastunut ja kuka ei?

2. Ainut vaihtoehto on puhua suoraan, kutsua kahville tmv. Arkisessa keskustelussa, jossa on aina muita paikalle, on liki mahdoton tuoda ilmi kiinnostusta toiselle, niin ettei toinen tulkitse sitä vain ystävällisyydeksi.

Oletko koskaan kuullut sellaisesta, että useimmat ihmiset ovat varsin taitavia tulkitsemaan toistensa ilmeitä. Toki poikkeuksia on, esim. autistit.

Vierailija
293/484 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi AP ei voi nyt vaan sanoa minkälaisessa tilanteessa he tapaavat.

Vierailija
294/484 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi AP ei voi nyt vaan sanoa minkälaisessa tilanteessa he tapaavat.

Olisiko yläasteen opettaja heh heh

Vierailija
295/484 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy työstä, harrastuksista, sisaruksista, lemmikkieläimistä, etc. Keskivertoälykäs ymmärtää tuosta jo, että tämä ihminen taitaa olla minusta kiinnostunut.

Vierailija
296/484 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoittaa jotain hömppäromaania eikä ole vielä keksinyt tapaamiskohtausta.

Vierailija
297/484 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee pari ykskäsipunnerrusta.

Seuraavaksi kilauta bemarin avaimet reteesti baaritiskille ja tilaa pullo sampkanjaa.

Noista se lähtee.

Ei riitä. Mulle on tehty nää, enkä uskonut vielä tarpeeksi.

Sun täytyy sanoa suoraan, että olet kiinnostunut tutustumaan naiseen. 

Vierailija
298/484 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy naista jonnekin ja jos mahdollista, tuo hienovaraisesti ilmi, että et ollut kiinnostunut tapahtumasta vaan naisesta. Imartelee, mutta ei liian päällekäyvästi.

Tää on kiva.

Vierailija
299/484 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee katoja eteisen peilin edessä, sähise ja potkaise katuvalo pimeäksi.

Tääkin on tehty mulle. Ei riitä.

Vierailija
300/484 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä koottuna:

Oletko koskaan kuullut sellaisesta, että useimmat ihmiset ovat varsin taitavia tulkitsemaan toistensa ilmeitä. Toki poikkeuksia on, esim. autistit.

Tulkitsemaan siitä, että toinen tuijottaa? Nuorta 20-25v naista tuijottaa työpaikan/koulun ruokalassa päivittäin kymmenet miehet, he kaikkiko ovat ihastuneita? Ja on turha sanoa, että ihastuneen tuijotus olisi erilainen. Tajutkaa jo nyt tuijottelijat, että se pelkkä tuijotus ei riitä. Tuijotukselle voi olla 10 eri syytä, puhumalla asian saa perille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan