Mikä saa naiset haluamaan Sami Hedbergiä?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä haluakaan kukaan muu paitsi se joku Tuupanen(?). Rakkaus on sokea.
Saattaa siinä tuupasella hiukan auttaa myös silmissä vilisevät suuret setelit. Niitten läpi tuota törkyä on helpompi katsoa, luulen.
Minä en kyllä jaksaisi, en edes rahasta. Onneksi ei tarvitsekaan.
Rehellisyyden nimissä, tuskin samikaan minua, vaikka kerran yrittikin seuraan tuppautua, käskettiin se helvettiin.Tätä "naiset haluavat miehiä rahan vuoksi" - tuubaa en tajua. Ei kyse ole siitä, vaan itsevarmuudesta ja karismasta. Sitä voi olla niin köyhällä kuin rikkaallakin, ja se vetää puoleensa. Se kulkee toki usein käsi kädessä varallisuuden tai kuuluisuuden kanssa. Toisaalta siksi, että jos on itsevarma/karismaattinen niin päätyy helpommin asemaan, jossa varallisuutta tai kuuluisuutta kertyy. Toisaalta taas siksi, että jos jompaa kumpaa näistä on saavuttanut, on helpompaa olla itsevarma.
Niin ja hei karismaa/itsevarmuutta voi olla niin kuspäisenä "alfa" -versiona kuin itsensä tuntevana ja muita arvostavana hyvätyyppi-versiona. Itsensä tuntevat hyvätyyppi-naiset päätyvät usein yhteen vastaavien miesten kanssa, kun taas asemaa ihailevat, "suojelemista" tarvitsevat naiset taas helpommin kuspäiden kanssa.
Näin kärjistetysti.
Ei tuo ole mitään tuubaa. Ihan normaali asia, mitä sitten kielletään. Naisia viehättää, raha ja status. Siks ei ole tuubaa kun tätä asiaa on ihan tutkittu. Rikkailla miehillä ei ole pulaa naisista. Julkkiksilla ei ole pulaa naisista. Se menee näin, vaikka sitä et ymmärtäisikään.
[/quote]
Se menee näin, vaikka sitä et ymmärtäisikään.[/quote]
Heh, menikö tunteisiin? Pelkäätkö ettei sinulla ole karismaa? Naiset, pirulaiset, ovat hirvittävän hyviä haistamaan epätoivon ja katkeruuden, ja pysyvät tällaisista hepuista kaukana.
En ole koskaan ymmärtänyt Hedbergin suosion salaisuutta, koska hänen huumorinsa on kertakaikisen tympeää ja teennästä.
Kannattaisi muistaa, että Hedberg on muutakin kuin se mitä näette julkisuudessa. Mulla aina ollut hyvä kuva hänestä ihmisenä. Hänellä on hyvä itsetunto mikä varmasti johtuu osin siitä, että on kasvanut Lauttasaaressa missä asuu erityisen hyvinvoivaa väestöä.
Huumori on munkin mielestä aika pönttöä, nauratetaan ihmisiä vuodesta toiseen ruotsinlaivojen kännäämisellä ja oksentamisella.
Hyvä puoli on se, että hänen huumori ei ole henkilöön menevää pilkkaa tai kiusantekoa.
Ja joku nainen voi viehättyä siitäkin että Hedberg on huomattavan taitava bisnesmies, ei mikään sohvaperuna vaikka siltä näyttääkin.
Vierailija kirjoitti:
Se menee näin, vaikka sitä et ymmärtäisikään.
Heh, menikö tunteisiin? Pelkäätkö ettei sinulla ole karismaa? Naiset, pirulaiset, ovat hirvittävän hyviä haistamaan epätoivon ja katkeruuden, ja pysyvät tällaisista hepuista kaukana.
Ei mennyt. Tuo on vaan noin, eikä se selittelyllä muuksi muutu. Minun karisma ei tähän vaikuta, eikä minulla ole ongelmia naisten kanssa, sitten kanssakäymisessä tai vaikka seksin saamisessa. En ymmärrä miksi keksit asioita päästäsi ja yrität vaikuttaa niillä keskustelun kulkuun. Tai ymmärränhän minä, mutta tuo on ala-arvoista.
Raha ja kuuluisuus saa naiset sekaisin. Ulkoisilla tekijöillä ei väliä miehellä loppupeleissä.
Raha tuo myös turvallisuuden tunnetta ja lisää mahdollisuuksia päästä ajoittain rentoutumaan irtautumalla täysin arjesta.