Mikä saa naiset haluamaan Sami Hedbergiä?
Kommentit (49)
Mun mielestä on ollut aina luotaantyöntävä jätkä, eikä edes hauska. Yleensä tykkään pullukammista miehistä mut ei vaan nappaa.
Ja jotenkin homomainen.
Pituus ja huumori jos poissuljetaan ne ilmeiset kuten kuuluisuus ja varakkuus.
Surettaa kun Saija heittää elämäänsä hukkaan. Saisi niin paljon parempaakin
En oo kuullukaan että Sami Hedberg ois jotenkin haluttu... Siis kai sillä jokunen nainen on ollut elämänsä aikana, mutta onhan monella muullakin vähemmän hyvännäköisellä pullerolla ollut. Ja tietenkin ehkä se julkisuus auttaa, mutta tuskinpa tuo oikeasti kamalan haluttu on siltikään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä haluakaan kukaan muu paitsi se joku Tuupanen(?). Rakkaus on sokea.
Saattaa siinä tuupasella hiukan auttaa myös silmissä vilisevät suuret setelit. Niitten läpi tuota törkyä on helpompi katsoa, luulen.
Minä en kyllä jaksaisi, en edes rahasta. Onneksi ei tarvitsekaan.
Rehellisyyden nimissä, tuskin samikaan minua, vaikka kerran yrittikin seuraan tuppautua, käskettiin se helvettiin.Mikä ihmisiä vaivaa? Ei vaan voi käyttäytyä toisia kohtaan asiallisesti?
Samaa jäin miettimään silloin kun Sami seuraamme väkisellä yritti tuppautua. Siinä ei kaunis puhe auttanut, kun tämä ihrakasa elvisteli. Tasan tarkkaan hän saa mitä itse tilasi.
Olen eläissäni tuntenut pari julkisuuden henkilöä.
Henkilö telkkarissa roolissaan on ihan eri kuin lasten kanssa hiekkalaatikolla leikkivä vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa siinä tuupasella hiukan auttaa myös silmissä vilisevät suuret setelit. Niitten läpi tuota törkyä on helpompi katsoa, luulen.
Rehellisyyden nimissä, tuskin samikaan minua, vaikka kerran yrittikin seuraan tuppautua, käskettiin se helvettiin.Mikä ihmisiä vaivaa? Ei vaan voi käyttäytyä toisia kohtaan asiallisesti?
Samaa jäin miettimään silloin kun Sami seuraamme väkisellä yritti tuppautua. Siinä ei kaunis puhe auttanut, kun tämä ihrakasa elvisteli. Tasan tarkkaan hän saa mitä itse tilasi.
Pitää vielä jatkaa, että Sami heitti erittäin raskaita kommentteja ystävästäni, jolla on ”näkyvä vamma”. Hän ei kestänyt kun pyysimme poistumaan, asenne oli heti se typerä ”ettekö te tiedä kuka mä oon” ja ”mä voin hoitaa teidät ulos tästä mestasta”.
Paskakasa on hän!
Siinä ei sinun jeesustelusi auta.
Vierailija kirjoitti:
Sillä täytyy olla iso ns. mela.
No sen täytyy olla kyllä tosi iso, että yleensäkään näkyy sieltä mahan alta.
Jouduin kerran pakotetusti Hedbergin keikalle. Korvistani vuoti verta, kaveri on koomikkona täysin umpisurkea. Siis ylivoimaisesti huonoin jopa kaikista amatööreistä, joita olen nähnyt, myötähäpeän määrä oli suunnaton aina kun avasi suunsa ja joku yleisössä vielä jopa jostain syystä nauroi. Persoona ja olemuskin sietämättömiä.
Saija Tuupanen on upea, kaunis, fiksu (?) nainen. Kun ensimmäistä kertaa luin että ovat Hedbergin kanssa kimpassa, mieleen tuli vain yksi sana. MIKSI?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Päinvastoin. Näkyi Luokkakokous-leffassa.
Raha se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Päinvastoin. Näkyi Luokkakokous-leffassa.
Raha se on.
Täydessä erektiossako näkyi muka?
Prinsessa-harhat. Samihan näyttää entisajan kuninkaalta. Ylensyönyt läski, jonka neitimäisistä käsistä näkyy, ettei ole tehnyt fyysisiä miesten töitä lainkaan.
Sama kuin Vesku Loirilla, osaa naurattaa.
Miksi ei? Onhan aivan tavallisillakin suomalaisilla miehillä "naisia". Rumilla, lihavilla, sovinistisilla, ilkeillä, juopoilla, köyhillä jne. Miksi Samilla ei sitten voisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä, tuskin samikaan minua, vaikka kerran yrittikin seuraan tuppautua, käskettiin se helvettiin.
Tätä "naiset haluavat miehiä rahan vuoksi" - tuubaa en tajua. Ei kyse ole siitä, vaan itsevarmuudesta ja karismasta. Sitä voi olla niin köyhällä kuin rikkaallakin, ja se vetää puoleensa. Se kulkee toki usein käsi kädessä varallisuuden tai kuuluisuuden kanssa. Toisaalta siksi, että jos on itsevarma/karismaattinen niin päätyy helpommin asemaan, jossa varallisuutta tai kuuluisuutta kertyy. Toisaalta taas siksi, että jos jompaa kumpaa näistä on saavuttanut, on helpompaa olla itsevarma.
Niin ja hei karismaa/itsevarmuutta voi olla niin kuspäisenä "alfa" -versiona kuin itsensä tuntevana ja muita arvostavana hyvätyyppi-versiona. Itsensä tuntevat hyvätyyppi-naiset päätyvät usein yhteen vastaavien miesten kanssa, kun taas asemaa ihailevat, "suojelemista" tarvitsevat naiset taas helpommin kuspäiden kanssa.
Näin kärjistetysti.
Samin exä Ilona on myös tosi nätti. Onneksi tajus erota
Olikohan saanu tarpeeks erilaisia lahjoja jo
Ei kai nyt kukaan häntä sen kummemmin halua? Etenkään monikossa. Omasta mielestäni varsin vastenmielinen, ensimmäinen mielikuva on lihava suu josta valuu majoneesia jauhamassa samaan aikaan rasvalättyä ja paskaa. Huumorikaan ei iske.
Olen pahoillani Sami, ehkä olet oikeasti hyvä tyyppi, kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä, tuskin samikaan minua, vaikka kerran yrittikin seuraan tuppautua, käskettiin se helvettiin.Tätä "naiset haluavat miehiä rahan vuoksi" - tuubaa en tajua. Ei kyse ole siitä, vaan itsevarmuudesta ja karismasta. Sitä voi olla niin köyhällä kuin rikkaallakin, ja se vetää puoleensa. Se kulkee toki usein käsi kädessä varallisuuden tai kuuluisuuden kanssa. Toisaalta siksi, että jos on itsevarma/karismaattinen niin päätyy helpommin asemaan, jossa varallisuutta tai kuuluisuutta kertyy. Toisaalta taas siksi, että jos jompaa kumpaa näistä on saavuttanut, on helpompaa olla itsevarma.
Niin ja hei karismaa/itsevarmuutta voi olla niin kuspäisenä "alfa" -versiona kuin itsensä tuntevana ja muita arvostavana hyvätyyppi-versiona. Itsensä tuntevat hyvätyyppi-naiset päätyvät usein yhteen vastaavien miesten kanssa, kun taas asemaa ihailevat, "suojelemista" tarvitsevat naiset taas helpommin kuspäiden kanssa.
Näin kärjistetysti.
Ihanaa että joku on oikein pohtinut asiaa. Tämä on varmaan aikalailla totta. Vaikea uskoa että kovinkaan moni nainen olisi oikeasti pelkän rahan perään. Varsinkaan Suomessa kun naisetkin alkavat olla aika koulutettua, tienaavaa sakkia ja omanarvontuntoista sakkia.
Mikä ihmisiä vaivaa? Ei vaan voi käyttäytyä toisia kohtaan asiallisesti?