Neljäs kerta lähesmiskieltoako toden sanoo?
Ei varmaankaan sano, mutta aion sitä jälleen hakea.
Vuosina 2008, 2011 ja 2017 hain ja sain lähestymiskiellon ihmiselle, joka vainoaa perhettäni.
Hän ei ole ainakaan vielä fyysinen uhka, mutta muuten aivan luokattoman törkeä kaikkine some-hyökkäyksineen, perättömine lasuineen ja muine sekoiluineen.
Ihminen on sairas, niin sairas kuin nainen voi olla.
Kaikki narsisti -määreet ovat kuin suora kuvailu hänestä.
Vaikka nykyään on "muotia" leimata jokainen itsekkäästi käyttäytyvä narsistiksi, tässä tapauksessa psykologian kirjat ovat kyllä täysin oikeassa!
Hän ei mitenkään voi ymmärtää sitä, että halusin hänestä eroon, halusin katkaista välimme, haluaisin olla rauhassa.
Ei, hän yrittää kaikin mahdollisin keinoin mustamaalata minut ihmisenä ja ennen kaikkea äitinä, koska on itse katkeroitunut ikuisesti lapseton vanhapiika, jolla ei kunnon miessuhdetta ole ollut koskaan.
Hän jauhaa viesteissään 10-20 vuoden takaisin asioita, koska ei lainkaan tiedä, miten minulla ja lapsillani menee; Insta- ja Fb-päivitykseni ovat Insta- ja Fb-päivityksiä, eivätkä ne kerro muusta kuin pintapuolisista asioista.
Olen tietysti estänyt hänet muualla paitsi puhelimessa, koska haluan tietää jos hän soittaa tai tekstailee.
On turha kysellä, miksei hän tajua, koska narsistille yksi kamalimmista asioista on se, että hänen "kunnianarvoisaa superhienoa ja mahtavaa seuraansa" ei enää kaivata.