Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa niin tämä hallitus ja kaikki

Vierailija
13.02.2020 |

Kaikki menee kokoajan vaan niin väärään suuntaan tässä maassa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua mikä hinku tuolla hallituksella on haalia tänne porukkaa ympäri maailmaa. Kun terroristeistä nousi haloo niin nyt sitten traumatisoituja nuoria, joiden perheet tulevat 100% perässä. Tuskin nuo ihan itse ovat keksineet eurooppaan lähteä.

Kyllä siellä odotetaan kieli pitkällä että joku tarttuu syöttiin.

Kyllä. Hallitus ei tajua, että nuo "orvot lapset" eivät suinkaan ole orpoja, vaan ns. ankkurilapsia, jotka tulevat ensin maahan, ja vähän päästä koko heidän sukunsa, joka on oudon suuri.

Myöhemmin voi tosin käydä ilmi, ettei heistä puoletkaan ole lapselle mitään sukua.

Eikä ne edes ole lapsia vaan teini-ikäisiä ja aikuisia miehiä. Ei tuolta mitään taaperoita olla tänne hakemassa vaan juurikin niitä jotka siitä leiristä tekee vaarallisen.

Vierailija
42/48 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että Paavo Väyrynen toisi tolkun tähän toimintaan. Ihan turha näitä nuoria maailmanparantajia valita päättäviin virkoihin. Riittäisi kun taustalla tekisivät energisinä töitä, mutta ei lopullisia päätöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohisalolla on jälleen hanke.

Tällä kertaa hätiläisiä halutaan Kreikasta.

Kyllä meillä riittää massia - tänne vaan kaikki

kaikkialta!

Ohisalohan on sisäministeri - hänen pitäisi puuttua vain maan sisäisiin asioihin, ei ulkoisiin.

Vierailija
44/48 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua mikä hinku tuolla hallituksella on haalia tänne porukkaa ympäri maailmaa. Kun terroristeistä nousi haloo niin nyt sitten traumatisoituja nuoria, joiden perheet tulevat 100% perässä. Tuskin nuo ihan itse ovat keksineet eurooppaan lähteä.

Kyllä. Hallitus ei tajua, että nuo "orvot lapset" eivät suinkaan ole orpoja, vaan ns. ankkurilapsia, jotka tulevat ensin maahan, ja vähän päästä koko heidän sukunsa, joka on oudon suuri.

Myöhemmin voi tosin käydä ilmi, ettei heistä puoletkaan ole lapselle mitään sukua.

Eikä ne edes ole lapsia vaan teini-ikäisiä ja aikuisia miehiä. Ei tuolta mitään taaperoita olla tänne hakemassa vaan juurikin niitä jotka siitä leiristä tekee vaarallisen.

Niin. Sieltä saapastelee taas vihervassareiden riemuksi noita partavauvoja, joita nää naiset voi sitten helliä, hoivata ja ottaa kotiin peiton alle. 

Vierailija
45/48 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitää ottaa samalla tavalla kuin Tarja Halosen presidenttikausi. Silmät ja korvat kiinni, politiikkaa ei kannata seurata. Sitten vain odotetaan ja toivotaan että tämä painajainen joskus loppuu.

Pitäisi vissiin hommata ihan oma elämä - itse en katselisi telkkuakaan, mutta mies pistää se aina päälle uutisten aikaan ja silloin kyllä välillä tulee välillä korvista savua.

Vierailija
46/48 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran mitä itse jaksoin katsoa niin PS:n osalta ainakin oli ihan tyhjänpäiväistä jankkaamista. Kokoomus saattoi kysyä jotain järkevääkin. Marin näytti kestävän ihan hyvin.

Enpä usko keppihevostelijaa, katsonpa itse - tod.näk. Ps:llä oli taas kovat piipussa ja sekös salakoita ketuttaa.

Ai, oliko se teidän Runkkunen äänessä?

Tyypillinen vihervassarin vastaus jälleen kerran - kun äly ei riitä, aletaan haukkumaan.

Vierailija
47/48 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tuntuu, että kaikki tehdään väärin nykyään.

Miten tuollaiset ihmiset sitten ovat edes päässeet meidän hallitukseemme - kuka näitä oikein äänesti?

Vierailija
48/48 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua = te v vmikä hinku tuolla hallituksella on haalia tänne porukkaa ympäri maailmaa. Kun terroristeistä nousi haloo niin nyt sitten traumatisoituja nuoria, joiden perheet tulevat 100% perässä. Tuskin nuo ihan itse ovat keksineet eurooppaan lähteä.

Miksi Sipilä ja Orpo haalivat 30 000?

Ei niitä haalittu, tulivat ihan itse, mutta pettyi ät, kun Sipilä lupasi ensin kotinsa niille, mutta pakeni sitten tukka suorana ekaan ohiajavaan bussiin.

Orpo ja Risikko olivat sisäministereina, mutta kokoomushan haluaakin halpatyövoimaa eta-alueen ulkopuolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi