Masentaa niin tämä hallitus ja kaikki
Kaikki menee kokoajan vaan niin väärään suuntaan tässä maassa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Toivon hartaasti että tämä nykyinen hallitus sössii maan asiat niin perusteellisesti ja kalliisti kuin ikinä vain voi. Silloin olisi mahdollisuus ettei näistä puolueista yhdelläkään ole pitkään aikaan asiaa päättämään maan asioista. Paitsi ehkä keskusta.
Porvarii tietty ärsyttää ettei kokkarit oo hallituksessa kepittämässä kansaa.
Olihan se varmaan 2017-2019 ihanaa kun sippe&berner hääräs, kokoomus oli hallitukses kolmena puolueena.
En tajua mikä hinku tuolla hallituksella on haalia tänne porukkaa ympäri maailmaa. Kun terroristeistä nousi haloo niin nyt sitten traumatisoituja nuoria, joiden perheet tulevat 100% perässä. Tuskin nuo ihan itse ovat keksineet eurooppaan lähteä.
Kyllä siellä odotetaan kieli pitkällä että joku tarttuu syöttiin.
Pikkutytöt pälyilee toisiaan aina ennen vastaamista. Ei millään uskoisi, että Kulmuni on valtiovarainministeri. Erittäin kypsyneen oloisena siinä vaan töröttää.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo alamäki alkanut jo kauan sitten.
Joo, mutta alamäki vaan kiihtyy, "eikä meillä taida olla sama suunta".
Vierailija kirjoitti:
En tajua mikä hinku tuolla hallituksella on haalia tänne porukkaa ympäri maailmaa. Kun terroristeistä nousi haloo niin nyt sitten traumatisoituja nuoria, joiden perheet tulevat 100% perässä. Tuskin nuo ihan itse ovat keksineet eurooppaan lähteä.
Miksi Sipilä ja Orpo haalivat 30 000?
Sama juttu. Jotenkin itsellä oli tosi isot odotukset tälle hallitukselle (jo siis Rinteen aikana) mutta nyt vaan harmittaa.
Eniten inhottaa tuo jatkuva omituinen puuhastelu ties minkä toisarvoisen asian kanssa (salaa tottakai) ja sitten tuo noiden ylenkatsova olemus niin haastatteluissa kuin tuolla kyselytunnillakin. Vaikuttaa pissa nousseen päähän pahemman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariinilla on tosi lyhyt pinna, tänään kyssärituntia katselin.
Oliko siinä mitään kiinnostavaa?
Mariini hermostui hiillostukseen avustajien määrästä. Lii puhui ummet ja lammet toisen asteen opinnoista, mitä ei jaksanut kuunnella. Kulmuni sanoi yhden tai kaksi lausetta, minkä jälkeen vielä Mariini täydensi. Hallituksen edustajat ei kysyneet mitään, pitivät vain kehuskelupuheenvuoroja.
Hallis lohkaisi, että Suomesta ollaan tekemässä keskieurooppalainen valtio rahankäytön suhteen.
Äänessä siis Mariini ja Lii, hallituksen ykkösnyrkki.🙄
Go girls! Go girls!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon hartaasti että tämä nykyinen hallitus sössii maan asiat niin perusteellisesti ja kalliisti kuin ikinä vain voi. Silloin olisi mahdollisuus ettei näistä puolueista yhdelläkään ole pitkään aikaan asiaa päättämään maan asioista. Paitsi ehkä keskusta.
Valitettavasti jos tämä hallitus sössii niin, että kansa vaihtuu kehitysmaalaísiin, ei Suomea pelasta enää mikään. :(
Kauan sitä ennen meidän sosiaalihuolto romahtaa ylikuormitukseen ja toivottavasti vielä tämän hallituksen aikana. Silloin suomen suurin houkutin tuvapaikan hakioille poistuisi ja kansan syyttävä sormi osoittaisi juuri tätä hallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Ohisalolla on jälleen hanke.
Tällä kertaa hätiläisiä halutaan Kreikasta.Kyllä meillä riittää massia - tänne vaan kaikki
kaikkialta!
OSTOVOIMA on täysin tuhottu.
Suomi on ollut parempi paikka vain 90-luvun laman aikaan.
Ensi viikolla Ohivuoto kunnolla grilliin, kiitos!!
Toistaiseksi uusi hallitus ei ole tehnyt murto-osaakaan siitä kaikesta kamaluudesta mitä Sipilän hallitus sai aikaiseksi.
Katsotaan muutaman vuoden kuluttua uudestaan, miltä tilanne näyttää, mutta pitkään aikaan ei ole ollut näin huojentunutta oloa kun kokoomus on vihdoinkin jäänyt rannalle.
Tämä pitää ottaa samalla tavalla kuin Tarja Halosen presidenttikausi. Silmät ja korvat kiinni, politiikkaa ei kannata seurata. Sitten vain odotetaan ja toivotaan että tämä painajainen joskus loppuu.
Mua taas masensi edellinen hallitus. Tai itse asiassa se herätti minussa ahdistusta ja unettomia öitä ja ennen kaikkea vihaa.
Onneksi minulla kuitenkin impulssikontrolli pelaa niin, ettei tullut siinä vihassa vahingoitettua ketään (muuta kuin korkeintaan itseään). En edes syyllistynyt vihapuheeseen netissä kuin kerran, mutta aika monta kertaa tuli hakattua tyynyä kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Hallitus ei tajua, että nuo "orvot lapset" eivät suinkaan ole orpoja, vaan ns. ankkurilapsia, jotka tulevat ensin maahan, ja vähän päästä koko heidän sukunsa, joka on oudon suuri.
Myöhemmin voi tosin käydä ilmi, ettei heistä puoletkaan ole lapselle mitään sukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran mitä itse jaksoin katsoa niin PS:n osalta ainakin oli ihan tyhjänpäiväistä jankkaamista. Kokoomus saattoi kysyä jotain järkevääkin. Marin näytti kestävän ihan hyvin.
Enpä usko keppihevostelijaa, katsonpa itse - tod.näk. Ps:llä oli taas kovat piipussa ja sekös salakoita ketuttaa.
Ai, oliko se teidän Runkkunen äänessä?
Antifantti-Andersson ei kuuluisi minkäänlaisen hallituksen penkille. Vähän jo ehdin toivoa että USA olisi hänen takia torpannut hävittäjäkaupat jo alkuunsa kun lisäsivät Antifan terrorismilistalle, mutta ehei... niin vaan petti USA taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua = te v vmikä hinku tuolla hallituksella on haalia tänne porukkaa ympäri maailmaa. Kun terroristeistä nousi haloo niin nyt sitten traumatisoituja nuoria, joiden perheet tulevat 100% perässä. Tuskin nuo ihan itse ovat keksineet eurooppaan lähteä.
Miksi Sipilä ja Orpo haalivat 30 000?
Ei niitä haalittu, tulivat ihan itse, mutta pettyi ät, kun Sipilä lupasi ensin kotinsa niille, mutta pakeni sitten tukka suorana ekaan ohiajavaan bussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariinilla on tosi lyhyt pinna, tänään kyssärituntia katselin.
Oliko siinä mitään kiinnostavaa?
Mariini hermostui hiillostukseen avustajien määrästä. Lii puhui ummet ja lammet toisen asteen opinnoista, mitä ei jaksanut kuunnella. Kulmuni sanoi yhden tai kaksi lausetta, minkä jälkeen vielä Mariini täydensi. Hallituksen edustajat ei kysyneet mitään, pitivät vain kehuskelupuheenvuoroja.
Hallis lohkaisi, että Suomesta ollaan tekemässä keskieurooppalainen valtio rahankäytön suhteen.
Äänessä siis Mariini ja Lii, hallituksen ykkösnyrkki.🙄Go girls! Go girls!
Olen samaa mieltä, jos tässä kehoitettaan "tyttöjä" jättämään hallitus, mutta ilmeisesti tässä vaan kyseessä amerikkalaistyylinen tsemppihuuto - no sitä nuo raukat tarvitseekin, kun niin huonosti menee.
Enpä usko keppihevostelijaa, katsonpa itse - tod.näk. Ps:llä oli taas kovat piipussa ja sekös salakoita ketuttaa.