Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvojen äidit hoi

Vierailija
23.06.2006 |

mitä lisäravinteita siis vitamiinejä yms. syötte? onko joku syönyt vielä rautaa odotusajan jälkeen? mitä muuta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidin taukoa b-vitamiinin syönnin ajan. Kalaöljyä syön, koska en syö tarpeeksi kalaa - ei tule valmistettua sitä koska miehelle ei kelpaa.

Vierailija
2/9 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotusaikana söin rautaa ja D-vitamiinia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautaa, foolihappoa, b-vitamiineja ja c-vitamiinia. Näiden lisäksi happikapseleita ja Acidofiluskapseleita.

Olin jatkuvasti väsynyt ja huonotuulinen ym. ja kävin testeissä, joissa selvisi vaarallinen anemia ja huono verenkuva.

" Lääkekuurin" alettua tunnen oloni miljoona kertaa paremmaksi ja jaksan jälleen vaikka mitä.

heather ja neiti-nessukka 10kk

Vierailija
4/9 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tarpeen ravintolisät tai vitamiinit jos syö monipuolisesti, mutta itse en ole kovin terveellisesti ja säännöllisesti ehtinyt syömään, kun 2 lasta hyörii jaloissa, niin olen taannut vitamiinien saannin väliaikaisesti tableteilla.

Vierailija
5/9 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan puheksi raskauden aikana lapsuuden astma päälle, ja hengenahdistus on aika jokapäiväistä. Nuo happikapselit auttaa aika hyvin siihen.

heather ja neiti-nessukka 10kk

Niin, unohtu ne omega-kalanrasvakapselit...

Vierailija
6/9 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli riittävästi myös D-vitamiinia kun söi kaksi tablettia päivässä. Lisäksi jouduin syömään rautatabletteja koska hb oli todella alhaalla.

Vierailija
7/9 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ladyvita, möllerin omega, efamol, gefilus-tuotteet

Vierailija
8/9 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möllerin Tupla (Omega-3, A-, D- ja E-vitamiini), Piimax C + biotiini (kun rupes hiukset lähtee, en tiedä auttaako), Vita-Calsor (kalsium, magnesium, C-, B6-, K- ja D-vitamiini). Kalkkilisä sen takia että pitää olla maidottomalla dieetillä vauvan allergian takia.

Vierailija
9/9 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noita pitäisi syödä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi