Antti Kaikkonen ja Jannika Ranta pariskunta odottaa perheenlisäystä
PERHEENLISÄYSTÄ TULOSSA?! MINISTERI ANTTI KAIKKONEN JA JANNIKA-RAKAS VAUVAHUHUJEN KOHTEENA!
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin noiden ns. uranaisten uskottavuus menee silmissäni täysin, kun ne alkaa suhteeseen jonkun reilusti vanhemman ukon kanssa.
Käsitys itsenäisestä uranaisesta muuttuu munaa lutkuttavaksi reppanaksi, joka on edennyt polvillaan eli saanut uran lähinnä luontoisetuna palveluksistaan.
No mitäs sanot tuosta Antti Lindmanista :D ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä muistan että Kaikkosella oli pieni lapsi ensimmäisestä liitosta kun alkoi olla Satu Taiveahon kanssa. Sanokaa jos olen väärässä.
Ei kyllä ollut lasta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin noiden ns. uranaisten uskottavuus menee silmissäni täysin, kun ne alkaa suhteeseen jonkun reilusti vanhemman ukon kanssa.
Käsitys itsenäisestä uranaisesta muuttuu munaa lutkuttavaksi reppanaksi, joka on edennyt polvillaan eli saanut uran lähinnä luontoisetuna palveluksistaan.
Eihän noiden ikäero edes ole suuri. Lipposilla ja Niinistöillä paljon isompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitys itsenäisestä uranaisesta muuttuu munaa lutkuttavaksi reppanaksi, joka on edennyt polvillaan eli saanut uran lähinnä luontoisetuna palveluksistaan.No mitäs sanot tuosta Antti Lindmanista :D ?
Poikkeustapaus, miehillä nää on yleensä true love ja naisilla hyöty tai vähintään epäterve fanittaminen mielessä.
Toki naisillakin joskus true love.
Mutta win-win-tilannehan se joka tapauksessa on, molemmat saa mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitys itsenäisestä uranaisesta muuttuu munaa lutkuttavaksi reppanaksi, joka on edennyt polvillaan eli saanut uran lähinnä luontoisetuna palveluksistaan.Eihän noiden ikäero edes ole suuri. Lipposilla ja Niinistöillä paljon isompi.
Kyllä 14 vuotta on tosi iso ikäero huolimatta siitä, että joillakin on vielä isompi.
10 vuotta on jo iso ikäero, ja sen yli kun aletaan useammilla vuosilla menemään, niin kyllä se on jo tosi iso ikäero.
Ihan eri sukupolvia.
Vierailija kirjoitti:
Myös lahjasiittiöitä on olemassa.
Olen muuten itse 31 v., enkä voisi ikinä kuvitella seurustelevani 45-vuotiaan sedän kanssa. No tämä ihan ohiksena.
Antti-setä taisi kelvata asemansa takia, harva 30v nainen haluaa 45v miestä. Joku täällä sanoi, että Jannika oli jo Antin tavatessaan raskaana eikä lapsi ole Antin. Voisiko tosiaan pitää paikkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen OLI JO raskaan kun tapasivat!
Ei ole siis antin biologinen lapsi, vaan hän alkoi tapailla raskaana olevaa.Mikäs siinä jos sopivat että lapsi on yhteinen. Ja jos naimusiin menevät niin sitten on laillista myös.
Toivottavasti lapsen oikea isä saa oikeuden lapseensa. Lapsellakin pitäisi olla oikeus tietää juuristaan.
Onkohan Antilla käynyt vahinko? Eivät käyttäneet ehkäisyä, kun kerran piti olla niin ettei lapsia saa? Ja sitten sattuu kohdalle vähän hedelmällisempi muikkeli, ja se on äkkiä raskaana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä muistan että Kaikkosella oli pieni lapsi ensimmäisestä liitosta kun alkoi olla Satu Taiveahon kanssa. Sanokaa jos olen väärässä.
Ei kyllä ollut lasta.
ei kyllä, eli siis mitenkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ollut lasta.
"onhan suomen ”kyllä” lähinnä vahvistava apusana. ... Yksinkertaisen lauseenalkuisen yes-sanan tavallisin vastine on ... Suomentaessa ei auta kääntää sanoja, kyllä pienin käännettävä yksikkö on lauseke." (Kotimaisten kielten keskus)
"Kyllä" on tässä vahvistava apusana, vahvistaa sanaa "EI", ymmärsitkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ollut lasta.
"onhan suomen ”kyllä” lähinnä vahvistava apusana. ... Yksinkertaisen lauseenalkuisen yes-sanan tavallisin vastine on ... Suomentaessa ei auta kääntää sanoja, kyllä pienin käännettävä yksikkö on lauseke." (Kotimaisten kielten keskus)
Kyllä tämä tästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ollut lasta.
Kyllä tämä tästä!
Ei tämä tästä kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ollut lasta.
Kyllä tämä tästä!
Ei tämä tästä kyllä!
Ei kyllä tämä tästä lähtee!
Ei tämä tästä kyllä lähde!
Muuttuukin merkitys :D
Vierailija kirjoitti:
Voi Satua. ei ole helppo tilanne. Olen eronnut lapsettomasta liitosta ja mies teki sitten kuin Kanki, meni uusiin naimisiin melkein saman tien ja sai lapsen. Olen onnellinen hänen puolestaan, mutta kyllä se silti oli aika karu tunne kun en itse saanut lasta hänen kanssaan, enkä tule saamaan kenenkään kanssa iän vuoksi. Varsinkin kun Satun adoptiohaaveet kaatui Kaikkosen tuomioon.
Eli ilmiselvä vahinko näillä.
Aivan upeeta että Antista tulee isä. Huonoa tuuria ollut ex vaimot.
ow kirjoitti:
Paavo Lipponen oli 57 kun meni naimisiin silloin 31v Päivin kanssa. Kaksi tyttöä saivat ja molemmat ovat jo aikuisia. Ja Paavo on vieläkin vetreä ja yhteiskunnallisesti aktiivinen. Ihan turhaan jotkut ovat huolissaan tästä kolmekymppisten naisten ja vanhempien miesten pariutumisesta.
Ja Niinistö oli yli 60v kun alkoi seurustella 30v Jennin kanssa. Hyvin sopivat yhteen.
Ihan turhaa kateellisten rutinaa tuo että 45v olisi liian vanha kolmikymppiselle. Pysyy paremmin kotona sitten viidenkympin villityksen aikana kun on nuorempi kimmoisa vaimo kotona.
Paavo Lipposen tytöt on jotain parikymppisiä. Näin Paavon joulukuussa ja oli kyllä niin hitaasti liikkuva vanhus, että en meinannut tunnistaa häntä. Toivottavasti ei ole jo liikaa vanhuuden vaivoja, ihan pelästyin kun mietin onko hänellä joku vakava sairaus. Ei vanhojen ukkojen tarvitsisi lapsia tehdä. 45-vuotiaana saisi kaikki lopettaa lapsenteon. Autismin ja kehitysvammojen riski lisääntyy jos on vanha äiti tai ISÄ. Luonto suosittelee lasten hankkimista nuoremmalla iällä.
Olen iäkkään isän tytär ja olen jyrkästi sitä mieltä, että siihen 45 vuoden yläikärajaan on selkeä oikeutettu syy.
Halveksin itsekkäitä "ikinuoria", jotka kuvittelevat olevansa "erilaisia"
t. orpona 14-vuotiaasta, sitä ennen 8 vuotta hitaan rappeutumisen ja kuolemisen seuraamista
[Ei tullut. Toinen tuli vajaa kaksivuotiaana ja toinen leikki-ikäisenä.
Surkeat sijaisvanhemmat ovat kyllä.[/quote]
IL 6.10.2014
Kaikkosen ja hänen puolisonsa, ex-kansanedustaja Satu Taiveahon (sd) pitkäaikainen toive lapsesta toteutui ”muutama päivä sitten”, kun pariskunnan kotiin ilmestyi vajaan vuoden ikäinen poikavauva.
Lehden mukaan ensimmäinen lapsi tuli alle 1-vuotiaana