Antti Kaikkonen ja Jannika Ranta pariskunta odottaa perheenlisäystä
PERHEENLISÄYSTÄ TULOSSA?! MINISTERI ANTTI KAIKKONEN JA JANNIKA-RAKAS VAUVAHUHUJEN KOHTEENA!
Kommentit (244)
31v nainen on aika passeli tuommoiselle toisella kierroksella olevalle keski-ikäiselle setämiehelle.
Voi Satua. ei ole helppo tilanne. Olen eronnut lapsettomasta liitosta ja mies teki sitten kuin Kanki, meni uusiin naimisiin melkein saman tien ja sai lapsen. Olen onnellinen hänen puolestaan, mutta kyllä se silti oli aika karu tunne kun en itse saanut lasta hänen kanssaan, enkä tule saamaan kenenkään kanssa iän vuoksi. Varsinkin kun Satun adoptiohaaveet kaatui Kaikkosen tuomioon.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on totta. Ihana uutinen heille ja erityisesti Antille. Kyllä vaan moni haluaa oman biologisen lapsen. Eli jos on totta Antissa ei ollut vikaa vaan Sadussa.
Ja sitten taas antin törttöilyjen vuoksi eivät voineet saada adoptiolasta, jota olisivat toivoneet.
Mulla on tuttavapariskunta, jotka elivät pitkään yhdessä lapsettomina, mutta erottuaan saivat kyllä molemmat biologisia lapsia, vielä suhteellisen korkealla iällä ja myös hyvin nopealla tahdilla uuden suhteen aloittamisesta, koska juuri ikä alkoi tulla vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on totta. Ihana uutinen heille ja erityisesti Antille. Kyllä vaan moni haluaa oman biologisen lapsen. Eli jos on totta Antissa ei ollut vikaa vaan Sadussa.
Ja sitten taas antin törttöilyjen vuoksi eivät voineet saada adoptiolasta, jota olisivat toivoneet.
Mulla on tuttavapariskunta, jotka elivät pitkään yhdessä lapsettomina, mutta erottuaan saivat kyllä molemmat biologisia lapsia, vielä suhteellisen korkealla iällä ja myös hyvin nopealla tahdilla uuden suhteen aloittamisesta, koska juuri ikä alkoi tulla vastaan.
Ja siis yrittivät kyllä pitkään yhdessä lapsia, jos kirjoitin vähän epäselvästi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on totta. 6Ihana uutinen heille ja erityisesti Antille. Kyllä vaan moni haluaa oman biologisen lapsen. Eli jos on totta Antissa ei ollut vikaa vaan Sadussa.
Lehtitietojen mukaan vikaa oli ilmeisesti molemmissa, sillä molemmat olivat jo aiemmissa parisuhteissaan kokeneet lapsettomuutta. Ainakin kertomansa mukaan. Heikentyneen hedelmällisyyden kanssa voi silti onnistua, kuten ilmeisesti nyt on käynyt, jos huhu pitää paikkansa.
Toivottavasti sijoitetut lapset eivät päädy sijaisisänsä elämässä sivummalle.
Hienoa että Antti saa toivomansa lapsen. Harmi että sadun kanssa ei onnistunut
Minä veikkaan että Satukin saa vielä lapsia uudessa suhteessa. Ehkä he eivät vaan saaneet niitä yhdessä. Eikös nyt voisi myös adoptoida?
Eikös kanki ollut kahden naisen kanssa lapseton? Eli todennäköisesti on myös kangessa jotain pienempää häikkää. Hyvä jos nyt solukemiat natsanneet. Itse olen allerginen juuri mieheni siemennesteelle, paikat turpoaa pahasti ilman kondomia. IVF:lla tuli sitten kaikki kolme lasta ja nekin niin että söin kortisonia samalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan että Satukin saa vielä lapsia uudessa suhteessa. Ehkä he eivät vaan saaneet niitä yhdessä. Eikös nyt voisi myös adoptoida?
Eivät ole edes naimisissa vielä ja avioliittoakin pitää olla takana useampi vuosi että kelpaavat hakijoiksi
Vierailija kirjoitti:
Ikää alkaa olla liikaa, pitäisi olla pitkähkö avioliittokin taustalla jos pariskuntana adoptoi.
Eivät kyllä kamalan vakavasti sijaisvanhemmuuttaan ottaneet kun muutosta muutoksen perään lykkää koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää alkaa olla liikaa, pitäisi olla pitkähkö avioliittokin taustalla jos pariskuntana adoptoi.
Muistaakseni ikäraja on 40 vuotta.
Varmasti raskasta Sadulle, kun kanki pilasi häneltä adoptiomahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adoptoitavan lapsen ja iäkkäämmän puolison ikäero on käytännössä korkeintaan noin 45 vuotta. Satu täyttää jo 44 v.
Satuhan on julkisestikin kertonut aiheuttaneensa itse hedelmättömyytensä anoreksiallaan eli liialla laihduttamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse muistelisin, että lapsen ja vanhemman ikien erotuksen tulee olla enintään 45 vuotta. Niin, voihan sitä adoptpida hieman vanhemmankin lapsen. Ja onhan Satulla ilmeisesti käytännössä koko lapsuuksiensa ajaksi sijoitetut sijaislapset, tuskin adoptiolle on edes tarvetta...?
Nyt on siten, että on pariskuntia joiden Ph:t ei täsmää vaan siitä johtuen ei voi hedelmöittyä sopimattoman ph:n omaavan kanssa.
Tiedän monta tapausta, joissa eron jälkeen molemmat ovat tulleet vanhemmiksi mainutusta syystä. Eli vikaa ei ole ollut muuten, kuin ph:t ovat hylkineet toisiaan.
Ottakaa tuokin huomioon te, joilla on vaikeuksia tulla raskaaksi nykyisen puolison kanssa.
Adoptiolain (22/2012) mukaan adoptiovanhemman tulee olla 25 vuotta täyttänyt ja lapsiesityksen tullessa korkeintaan 49-vuotias. Muut kuin aviopuolisot eivät voi yhdessä adoptoida lasta, mutta lapsen voi adoptoida myös yksin. Tämä tarkoittaa sitä, että avoliitossa tai rekisteröidyssä parisuhteessa elävät eivät voi adoptoida lasta yhdessä. Jos elät avoliitossa, pohtikaa naimisiin menemistä. Toisaalta jos toinen puolisoista on jo lähellä adoptiovanhemman yläikärajaa (49 vuotta lapsiesityksen tullessa), voi nuoremman puolison olla järkevämpää adoptoida yksinhakijana ja toteuttaa perheen sisäinen adoptio myöhemmin.
Mukava kuulla.