Antti Kaikkonen ja Jannika Ranta pariskunta odottaa perheenlisäystä
PERHEENLISÄYSTÄ TULOSSA?! MINISTERI ANTTI KAIKKONEN JA JANNIKA-RAKAS VAUVAHUHUJEN KOHTEENA!
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
8.11. oli Iltiksessä juttu Kaikkosen seurustelusta, siis siitä, kun hän itse kertoi siitä julkisuudessa. Av:n logiikan mukaan se on seurustelun alku, se marraskuu, kun asiasta kerrottiin :D
No yleensä Kaikkonen itse on höpöttänyt julkisuuteen jo ennen kuin mitään on edes ehtinyt tapahtua.
Avioero astui voimaan 10 kuukautta sitten...
Satulle riittää varmaan nuo kaksi lasta eikä halua kolmatta.
Eiköhän nuo lapset jää Sadulle ja adoptio kun lapsi täyttää 18 vuotta.
Miten nuori kaunis nainen viitsii katsella tuota turvonnutta, elähtänyttä rikollista ja vielä lapsia tuon röhväkkeen kanssa tehdä? 🤢
Täytyy olla helvetin epätoivoinen, että tuon Antin kanssa parisuhteeseen alkaa, tai rahanahne, tai molempia; epätoivoinen ja rahanahne.
Vierailija kirjoitti:
Voi Satua. ei ole helppo tilanne. Olen eronnut lapsettomasta liitosta ja mies teki sitten kuin Kanki, meni uusiin naimisiin melkein saman tien ja sai lapsen. Olen onnellinen hänen puolestaan, mutta kyllä se silti oli aika karu tunne kun en itse saanut lasta hänen kanssaan, enkä tule saamaan kenenkään kanssa iän vuoksi. Varsinkin kun Satun adoptiohaaveet kaatui Kaikkosen tuomioon.
joo mut ei ois Satu voinu adoptiolasta saada ilman miestäkään, yksinäiset naiset ei saa adoptoida. Tai paperilla saa, käytännössä ei.
En tiedä Sadun ikää, ostais lainakohdun intiasta.
Mut käytännössä sijaislapset pysyy sijaishuollossa eli se on kuin adoptio. vaikka onkin rikos ja väärin. Tunnen tapauksia, sijaislapsi joutunut jäämään pysyvästi sijaishoitolaan, vaikka kotiolot korjaanutuneet ja on jo uusiakin lapsia saatu.
Vierailija kirjoitti:
Satuhan on julkisestikin kertonut aiheuttaneensa itse hedelmättömyytensä anoreksiallaan eli liialla laihduttamisella.
Mielenkiintoista, sillä itselläni oli painoindeksi 15 nuorena, ja nyt neljä lasta. Menkatkin oli poissa muutaman vuoden nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuori kaunis nainen viitsii katsella tuota turvonnutta, elähtänyttä rikollista ja vielä lapsia tuon röhväkkeen kanssa tehdä? 🤢
Täytyy olla helvetin epätoivoinen, että tuon Antin kanssa parisuhteeseen alkaa, tai rahanahne, tai molempia; epätoivoinen ja rahanahne.
No en kyllä tuolla ulkonäöllä varustettua naista sanoisi epätoivoiseksi. Yksi suomen kauneimmista naisista. Söpökin vielä.
mies30
ow kirjoitti:
31v nainen on aika passeli tuommoiselle toisella kierroksella olevalle keski-ikäiselle setämiehelle.
. Antilla kolmas kankikierros Johanna - Satu - Jannika. "Hyviä ystäviä" ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan että Satukin saa vielä lapsia uudessa suhteessa. Ehkä he eivät vaan saaneet niitä yhdessä. Eikös nyt voisi myös adoptoida?
Ikää alkaa olla liikaa, pitäisi olla pitkähkö avioliittokin taustalla jos pariskuntana adoptoi.
Muistaakseni ikäraja on 40 vuotta.
Itse muistelisin, että lapsen ja vanhemman ikien erotuksen tulee olla enintään 45 vuotta. Niin, voihan sitä adoptpida hieman vanhemmankin lapsen. Ja onhan Satulla ilmeisesti käytännössä koko lapsuuksiensa ajaksi sijoitetut sijaislapset, tuskin adoptiolle on edes tarvetta...?
ONKO TIETOA, jos 46 v nainen ottaa vaikka 25 v miehen, vaikuttaako naisen yli ikäisyys heidän adoptioon ? Pitääkö naisen ja miehen molempien olla alle 45?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla helvetin epätoivoinen, että tuon Antin kanssa parisuhteeseen alkaa, tai rahanahne, tai molempia; epätoivoinen ja rahanahne.No en kyllä tuolla ulkonäöllä varustettua naista sanoisi epätoivoiseksi. Yksi suomen kauneimmista naisista. Söpökin vielä.
mies30
Minustakin hän on tosi söpö, mutta ei ulkonäkö kerro miten epävarma nainen voi sisäisesti olla (ja epävarmat naiset haluaa ns. varman miehen joka palvoo heitä ihan vaan koska ovat nuorempia, eli vanhempi mies varma nakki).
Toisaalta just ton näköisillä tyttösillä voi olla setämiesfetissi ja mieltymys daddy-nallukoihin, vastakohdat vetoaa tai jotain.:)
Ja politiikassa, elinkeinoelämässä ja julkisuudessa ylipäätään on yllättävän paljon näennäisesti itsenäisiä ja menestyneitä naisia joilla on hyvä ura, mutta ovatkin oikeasti riippuvaisia vielä menestyneemmistä vanhemmista miehistä, eli tosiasiassa mitään itsenäistä naista ei ole olemassakaan.
Maailmaa pyörittävät edelleen vanhemmat miehet, ja sitä osa nuorista naisista tukee mielellään.
Sivusta eriltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan että Satukin saa vielä lapsia uudessa suhteessa. Ehkä he eivät vaan saaneet niitä yhdessä. Eikös nyt voisi myös adoptoida?
Ikää alkaa olla liikaa, pitäisi olla pitkähkö avioliittokin taustalla jos pariskuntana adoptoi.
Itse muistelisin, että lapsen ja vanhemman ikien erotuksen tulee olla enintään 45 vuotta. Niin, voihan sitä adoptpida hieman vanhemmankin lapsen. Ja onhan Satulla ilmeisesti käytännössä koko lapsuuksiensa ajaksi sijoitetut sijaislapset, tuskin adoptiolle on edes tarvetta...?
ONKO TIETOA, jos 46 v nainen ottaa vaikka 25 v miehen, vaikuttaako naisen yli ikäisyys heidän adoptioon ? Pitääkö naisen ja miehen molempien olla alle 45?
Se ero lasketaan vanhempaan vanhempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no miten nuori nainen voi sit adoptoida yksin,,,ja sit löytää 50 v miehen, eli heistä tulee "yli-ikäisiä" vanhemmiksi?? Otetaanko lapsi pois?
sillon on naisen parempi adoptoida yksin, ja salata vanha mies, ja sit vähin erin hivuttaa se mies heidän elämään. Onpa erikoista, tollo laki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no miten nuori nainen voi sit adoptoida yksin,,,ja sit löytää 50 v miehen, eli heistä tulee "yli-ikäisiä" vanhemmiksi?? Otetaanko lapsi pois?
sillon on naisen parempi adoptoida yksin, ja salata vanha mies, ja sit vähin erin hivuttaa se mies heidän elämään. Onpa erikoista, tollo laki!
25 vuotta on alaikäraja.
Ihan fiksu laki se on
Lapselle halutaan tarpeeksi nuoret koulutetut vakaat vauraat vanhemmat.
Tuo 14v ikäero ei ole mikään ongelma aikuiselle kolmekymppiselle naiselle. Joillekin henkisesti teini-ikäisiksi jääneille voi olla. Nainen on parhaimmillaan about 30v ikäisenä, mies 45v ikäisenä. Siinä mielessä tuo on oikein hyvä pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla helvetin epätoivoinen, että tuon Antin kanssa parisuhteeseen alkaa, tai rahanahne, tai molempia; epätoivoinen ja rahanahne.No en kyllä tuolla ulkonäöllä varustettua naista sanoisi epätoivoiseksi. Yksi suomen kauneimmista naisista. Söpökin vielä.
mies30
Vaan eipä ole kelvannut kenellekään, jotainhan hänessä on pahasti vialla kun täytyy pariutua turvonneen kaikkosen kanssa, jossa ei ole miestä ei minkään vertaa. Ja rikollinenkin on.
No siinä on vakka kantensa valinnut, inhottavia molemmat.
Vierailija kirjoitti:
ow kirjoitti:
31v nainen on aika passeli tuommoiselle toisella kierroksella olevalle keski-ikäiselle setämiehelle.
. Antilla kolmas kankikierros Johanna - Satu - Jannika. "Hyviä ystäviä" ei lasketa.
Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Satuhan jätti Antin, joten hieman outoa kun täällä surkutellaan Satun tilannetta. Toki varmasti muuten hänelle raskasta, mutta ei Antti ole tässä mitenkään väärin toiminut. Kun Anttihan olisi kai ollut valmis olemaan Satun kanssa vaikka omia lapsia ei olisikaan tullut.
Eiks Satu pannut bänks ja alkoi seukkaan Marcon kanssa?? Markon mielestä polku oli kimurantti. Ei nyt tuolla sanalla .
Jannika on valtiotieteiden maisteri. Onnea! Vauvan saaminen ei ole itsestäänselvyys.
Totesin jo marraskuussa, että nyt saa Anttikin lapsia. Siispä iloiset onnittelut. :)
Paavo Lipponen oli 57 kun meni naimisiin silloin 31v Päivin kanssa. Kaksi tyttöä saivat ja molemmat ovat jo aikuisia. Ja Paavo on vieläkin vetreä ja yhteiskunnallisesti aktiivinen. Ihan turhaan jotkut ovat huolissaan tästä kolmekymppisten naisten ja vanhempien miesten pariutumisesta.
Ja Niinistö oli yli 60v kun alkoi seurustella 30v Jennin kanssa. Hyvin sopivat yhteen.
Ihan turhaa kateellisten rutinaa tuo että 45v olisi liian vanha kolmikymppiselle. Pysyy paremmin kotona sitten viidenkympin villityksen aikana kun on nuorempi kimmoisa vaimo kotona.
Mulla käy sääliksi ne sijoitetut lapset.
Olisivat ansainneet vakaat olot ja ehjän perheen, eikä tuollaista repaleisia elämää kun biologistenkin vanhempien kanssa meni mönkään.
Moneen kertaan rikotut lapset.
Ihmetyttää kyllä, miten aikuiset ihmiset sitoutuvat sijaislapsiin ja sitten alkavatkin tuollaisiksi?