Mitä ajattelette sellaisesta joka yläpeukuttaa omat postauksensa?
Kommentit (29)
Mikä siinä naurattaa? Jos sopivaa ei ole niin ääni itselle on hyvä vaihtoehto. Taidat kuulua niihin joiden mielestä ääni menee hukkaan jos se ei johda valintaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä naurattaa? Jos sopivaa ei ole niin ääni itselle on hyvä vaihtoehto. Taidat kuulua niihin joiden mielestä ääni menee hukkaan jos se ei johda valintaan.
:D Mihin päätöksiin palstalla annetut yläpeukut johtavat? Teetkö sinä elämässäsi päätökset eniten yläpeukkuja saaneiden viestien mukaan?
Pelkää että alapeukut vie voiton ja kaikille näkyy että hänen mielipide olisi epäsuosittu. Siksi yrittää auttaa yläpeukkuja voittoon peukuttamalla omaa kommenttia.
Totta kai minä peukutan omat kommenttini, olenhan niiden kanssa täysin samaa mieltä!
Kaikki varmasti joskus yläpeukuttavat omia kommenttejaan, en ajattele siitä yleisesti mitään. Se tosin hieman huvittaa kun jotkut laittavat heti samantien kommentin kirjoittamisen jälkeen siihen vielä peukun ylös. Itse jos yläpeukutan omaa kommenttiani, teen sen vasta jos muutkin ovat yläpeukuttaneet sitä. Jotenkin säälittävää jos kommentissa on pelkkiä alapeukkuja ja sitten se yksi yläpeukku itseltä :D
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän nämä itseään yläpeukuttavat nostavat omaa häntäänsää keskusteluissa netin ulkopuolella? Näyttävätkö yläpeukkua aina lauseen lopuksi?
Oikeassa elämässä ei ole trolleja jotka monta ihmistä esittäen ovat eri mieltä, niin että joutuisit kompensoimaan tuplaamalla itsesi.
Miksi sä ap postaat sellaisia kommentteja joiden kanssa et ole itsekään samaa mieltä tai mitään mieltä? Pitäiskö sun jättää kommenttisi kokonaan tekemättä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä ap postaat sellaisia kommentteja joiden kanssa et ole itsekään samaa mieltä tai mitään mieltä? Pitäiskö sun jättää kommenttisi kokonaan tekemättä?
En tiedä mitä tarkoitat, olen tehnyt vain kaksi kommenttia.
AP
Mitenkähän nämä itseään yläpeukuttavat nostavat omaa häntäänsää keskusteluissa netin ulkopuolella? Näyttävätkö yläpeukkua aina lauseen lopuksi?