Mitä ajattelette sellaisesta joka yläpeukuttaa omat postauksensa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Miks peukutit omasi. Luuuseri.
En ymmärrä mitä yrität sanoa.
Tervettä. On oman mielipiteensä takana.
Eiköhän meistä jokainen ole tehnyt niin...eli en ole mitään mieltä
Mistäs sinä tiedät, kuka mitäkin kirjoitusta on peukuttanut? Onko sinulla joku parempi käyttöoikeus tällä palstalla, ja kuinka sen saa?
Minä peukutan omiani joskus. Miksi en? Niissä on esim. viitteitä oikeisiin tutkimuksiin, mitä ei KOSKAAN täällä näe.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät, kuka mitäkin kirjoitusta on peukuttanut? Onko sinulla joku parempi käyttöoikeus tällä palstalla, ja kuinka sen saa?
Kyllähän sen huomaa jos peukku ilmaantuu siihen välittömästi postauksen jälkeen ja ko. ketjussa ei muutenkaan ole pahemmin peukuteltu.
AP.
Yläpeukutan aina omia kommenttejani, totta kai.
Vierailija kirjoitti:
Minä peukutan omiani joskus. Miksi en? Niissä on esim. viitteitä oikeisiin tutkimuksiin, mitä ei KOSKAAN täällä näe.
Minä puolestani peukutan aina omia postauksiani, vaikkei niissä olekaan linkkiä tutkimuksiin tai muuhunkaan.
Tietysti peukutan, sillä yritän johdatella muitakin peukuttamaan. Kun on eka saanut pari yläpeukkua, niin lammassieluisuus saa muutkin peukuttamaan ylös.
No enpä juuri mitään. Yks peukku sinne tai tänne.
Trollien multipeukutus on paljon merkittävämpää kuin 1 oma peukku sinne tai tänne.
Jos jollain viestillä on ensin esim. 5 ylös ja 0 alas ja sitten esim. 5 ylös ja 10 alas, niin millä todennäköisyydellä kaikki peukut ovat aitoja eli yksittäisiä eri henkilöiltä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti peukutan, sillä yritän johdatella muitakin peukuttamaan. Kun on eka saanut pari yläpeukkua, niin lammassieluisuus saa muutkin peukuttamaan ylös.
Ei auta. Olen ihmetellyt usein sitä, että keskusteluissa olen alapeukuttanut paskanjauhajia, ja samanlaisia on ollut muitakin. Kuitenkaan eivät alapeukuta typeriä postauksia... Tai yläpeukuta minua (minä lähes aina heitä).
Ei välitä mitä muut ajattelee. Itsenäinen.
Vierailija kirjoitti:
ota siitä alapeukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ota siitä alapeukkua.
En tiedä kuinka voin elää tämän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Trollien multipeukutus on paljon merkittävämpää kuin 1 oma peukku sinne tai tänne.
Jos jollain viestillä on ensin esim. 5 ylös ja 0 alas ja sitten esim. 5 ylös ja 10 alas, niin millä todennäköisyydellä kaikki peukut ovat aitoja eli yksittäisiä eri henkilöiltä.
Näin on. Poliittisissa keskusteluissa "tuet pois ja kuolkoon"-linja saa (aika usein) paljon yläpeukkuja. Totta kai me tavalliset ihmiset tätä haluamme! Joopa joo...
Minä peukutan toisinaan eli melko usein omat kommenttini. So what, sehän on vain luonnollista. Tosin en kirjoita tänne kovin usein joten...
Ohis, nauratti muutama päivä sitten käydyt eduskunnan varapuhemiesvaalit. Yksittäisiä hajaääniä yhdelle ehdokkaalle annettiin 12 kpl ei peräti 12 kansanedustajaa äänesti itse itseään varapuhemieheksi. Onhan sekin tapa saada nimensä valtion virallisiin asiakirjoihin XD Surkuhupaisaksi homma muuttuu kun katsoo keitä nämä ehdokkaat oli.
Miks peukutit omasi. Luuuseri.