Tehdään tästä jankkauksella pilattu ketju.
Kirjoitetaan tänne kivaa sisältöä ja pilataan se jankkauksella, niinkuin täällä on näköjään tapana. Kiistellään nyt kunnolla oikein luvan kanssa.
Kommentit (422)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen estittää, että on jankkausta, kun ei pysty enää vastaamaan älykkäälle.
Puhutko minulle? En ole kuule sanonut jankkaamisesta mitään.
Kuule koitapa nyt ymmärtää, että jankkaamiseen tarvitaan aina kaksi jankkaajaa. Että olisikohan sulla peiliin katsomisen paikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua mitä järkeä on puhua jankkauksesta. Pitäishän tässä joku aihekin olla.
Mitä muita arvostelet, kun ei sullakaan ollu mitään aihetta?
Ei vastaajalla kuulu olla mitään aihetta, vaan kysyjällä. Täytyykö sulle selittää kaikki itsestäänselvyydetkin? Mistä lähtien ketjuun vastanneilla pitää olla joku "aihe"?
No jos sinua häiritsee niin tee asialle itse jotain äläkä valita.
Jos sinua häiritsee se, että häntä häiritsee, tee asialle jotain äläkä valita.
Jos sinua häiritsee että en tee muka mitään, niin tee itse!
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on jonkun per sun kirjoittama. Mikä teitä vaivaa, menkää kouluun ja töihin. Olen itse vasemmistolainen ja akateeminen enkä todellakaan viitsi edes kommentoida rasis tien aivopieruja.
Hauku ihmeessä per suja, sillä se nostaa heidän kannatustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap huhuu, avaa vähän tätä juttuasi. Ja ap häipyi niinpä niin.
Mistä sä voit tietää onko ap täällä vai ei? Ootko joku selvännäkijä mukamas?
No mä nyt oon vaan aika hyvä huomaamaan sen pienistä vinkeistä ja periaatteessa kuka tahansa joka on päässyt peruskoulusta pystyy päättelee tällaisia juttuja ett ei siihen mitään mensan jäseyyttä tarvita. Mutta ap mammat ei ehkä tajuu.
Tiesitsä että vinkkejä jaellaan Pirkka-lehdessä, ei tää oo mikään Pirkka-niksiketju. Mä luulen että sä et oo nukkunut hyvin ja sä kuvittelet jotain olemattomia juttuja niinku vinkeiks. Mitä jos menisit vaan nukkumaan jo.
En kyllä lue mitään pirkka-lehteä, pitäiskö se tietää jostain?? Joo mun täytyykin mennä nukkumaan, koska huomenna on työpäivä. Katsos, jotkut käyvät töissäkin.
Älkää pilatko hyvää ketjua jankutuksella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua mitä järkeä on puhua jankkauksesta. Pitäishän tässä joku aihekin olla.
Ei vastaajalla kuulu olla mitään aihetta, vaan kysyjällä. Täytyykö sulle selittää kaikki itsestäänselvyydetkin? Mistä lähtien ketjuun vastanneilla pitää olla joku "aihe"?
Miksi jankkaat? Jankkaaminen on ihan turhaa.
Älkää pilatko hyvää jankutusta ketjulla!
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan selvä persu!
Eikö ne oo kaikki humalassa? Niiltä pitää kieltää internet.
En tiedä onko tätä sanottu aiemmin, mutta en jaksanut lukea ketjua kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä nyt oon vaan aika hyvä huomaamaan sen pienistä vinkeistä ja periaatteessa kuka tahansa joka on päässyt peruskoulusta pystyy päättelee tällaisia juttuja ett ei siihen mitään mensan jäseyyttä tarvita. Mutta ap mammat ei ehkä tajuu.
Tiesitsä että vinkkejä jaellaan Pirkka-lehdessä, ei tää oo mikään Pirkka-niksiketju. Mä luulen että sä et oo nukkunut hyvin ja sä kuvittelet jotain olemattomia juttuja niinku vinkeiks. Mitä jos menisit vaan nukkumaan jo.
En kyllä lue mitään pirkka-lehteä, pitäiskö se tietää jostain?? Joo mun täytyykin mennä nukkumaan, koska huomenna on työpäivä. Katsos, jotkut käyvät töissäkin.
Ketään ei kiinnosta sun työs. Alun perin täällä oli jollakin vakava äitiongelma ja saat väännettyä sinun työstäsi tärkeän aiheen. Olet selvästi narsku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ei tarvitse mennä töihin. Lällällää!
Vierailija kirjoitti:
Meghan Markle on ihan jees.
Jos tykkäät Meghanista, olet meghanhullu. Jos inhoat Meghania, olet meghanhullu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tätä sanottu aiemmin, mutta en jaksanut lukea ketjua kokonaan.
Olisit sitten lukenut sen puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele työ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankkaat? Jankkaaminen on ihan turhaa.
Oonko mäkin sun mielestä turha häh? Pitäiskö mun vaan delaa häh? Miten sä voit sanoo toiselle noin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se AV -palstan keskimääräinen AÖ taas näkyy.
Kerropa missä kohtaan se näkyy? Nii-in! Et varmaankaan osaa vastata tähän.
Miten selität muurahaiselle, että se on tyhmä? Niinpä.
Muurahaisten kielellä tiätty! Etkö sä "viisaana" tätä muka tiennyt? Jaxuhalit!
"Muurahaisten kielellä". Taisi loppua järkisanottava... Ei se mitään.
"Taisi loppua järkisanottava". Puhuit siis itsellesi. Ok. Ymmärrän.
Ap hävisi eli provo taas, kaikki menee halpaan. Älkää ruokkiko provoa vastaamalla. Lopetetaan tämä tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan hänellä aihe. Hänen aiheensa oli , ettei täällä ole aihetta. Ja itse arvostelet toisen mielipidettä. Ajattele jos hän on ujo ja arka ja sulkeutuu nyt , ei ehkä uskalla enää kirjoittaa tänne. Pitäisi ottaa enemmän huomioon toisia eikä aina toitottaa omia mielipiteitä ainoina totuuksina. Äläkä enää jankkaa tästä. Jätän tämän vain tähän.
Jos ei kestä olla täällä, niin ei ehkä kannata olla. Kaikki täällä on niin ilkeitä. En minä mutta jotkut. Ilkeät on kamalia. Siksi täältä kannattaa muiden poistua.
Mä en kestänyt, kun mun oma äiti jankkasi mulle mun koko lapsuuden ajan ja se oikeasti oli ilkeää ja kamalaa. Kiitos myötätunnosta, mä jo hetken pelkäsin , että tässä ketjussa oli unohduttu mun kärsimykset ja mun jankkaava ilkeä äitini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen estittää, että on jankkausta, kun ei pysty enää vastaamaan älykkäälle.
Puhutko minulle? En ole kuule sanonut jankkaamisesta mitään.
Kuule koitapa nyt ymmärtää, että jankkaamiseen tarvitaan aina kaksi jankkaajaa. Että olisikohan sulla peiliin katsomisen paikka?
No haloo, ei tarvi jankutukseen kahta, ihan hyvin näyttää sultakin sujuvan ihan yksinäsi. Usko jo, että ketään ei kiinnosta sun näkemys vaikka kuinka jankkaat sitä.
Jos ei kestä olla täällä, niin ei ehkä kannata olla. Kaikki täällä on niin ilkeitä. En minä mutta jotkut. Ilkeät on kamalia. Siksi täältä kannattaa muiden poistua.