Tehdään tästä jankkauksella pilattu ketju.
Kirjoitetaan tänne kivaa sisältöä ja pilataan se jankkauksella, niinkuin täällä on näköjään tapana. Kiistellään nyt kunnolla oikein luvan kanssa.
Kommentit (422)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap huhuu, avaa vähän tätä juttuasi. Ja ap häipyi niinpä niin.
Mistä sä voit tietää onko ap täällä vai ei? Ootko joku selvännäkijä mukamas?
No mä nyt oon vaan aika hyvä huomaamaan sen pienistä vinkeistä ja periaatteessa kuka tahansa joka on päässyt peruskoulusta pystyy päättelee tällaisia juttuja ett ei siihen mitään mensan jäseyyttä tarvita. Mutta ap mammat ei ehkä tajuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua mitä järkeä on puhua jankkauksesta. Pitäishän tässä joku aihekin olla.
Mitä muita arvostelet, kun ei sullakaan ollu mitään aihetta?
Ei vastaajalla kuulu olla mitään aihetta, vaan kysyjällä. Täytyykö sulle selittää kaikki itsestäänselvyydetkin? Mistä lähtien ketjuun vastanneilla pitää olla joku "aihe"?
Kipikapi sänkyyn, huomenna on kouluaamu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se AV -palstan keskimääräinen AÖ taas näkyy.
Kerropa missä kohtaan se näkyy? Nii-in! Et varmaankaan osaa vastata tähän.
Miten selität muurahaiselle, että se on tyhmä? Niinpä.
Muurahaisten kielellä tiätty! Etkö sä "viisaana" tätä muka tiennyt? Jaxuhalit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua mitä järkeä on puhua jankkauksesta. Pitäishän tässä joku aihekin olla.
Ei vastaajalla kuulu olla mitään aihetta, vaan kysyjällä. Täytyykö sulle selittää kaikki itsestäänselvyydetkin? Mistä lähtien ketjuun vastanneilla pitää olla joku "aihe"?
Loppuiko argumentit. Ei yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen estittää, että on jankkausta, kun ei pysty enää vastaamaan älykkäälle.
Puhutko minulle? En ole kuule sanonut jankkaamisesta mitään.
No ainahan sitä voi sitten itse aloittaa jonkun paremman ketjun. Tämäkin kuitenkin koskettaa monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sinua häiritsee niin tee asialle itse jotain äläkä valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele kiva.
Määrittele jankkaus.
Määrittele täällä.
Määrittele tapana.
Määrittele lupa.
Minä vastaan mielelläni, jos kerrot mitä tarkoitat määrittelemisellä.
Menkää muualle vääntämään määritelmistä! Tämä on jankkausketju!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki viestit on aloittajalta itseltään!! :DD
Niinpä. Olin just tulossa kirjoittamaan samaa. Huomaa heti tyylistä, että ap keskustelee täällä itsensä kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan hänellä aihe. Hänen aiheensa oli , ettei täällä ole aihetta. Ja itse arvostelet toisen mielipidettä. Ajattele jos hän on ujo ja arka ja sulkeutuu nyt , ei ehkä uskalla enää kirjoittaa tänne. Pitäisi ottaa enemmän huomioon toisia eikä aina toitottaa omia mielipiteitä ainoina totuuksina. Äläkä enää jankkaa tästä. Jätän tämän vain tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap huhuu, avaa vähän tätä juttuasi. Ja ap häipyi niinpä niin.
Mistä sä voit tietää onko ap täällä vai ei? Ootko joku selvännäkijä mukamas?
No mä nyt oon vaan aika hyvä huomaamaan sen pienistä vinkeistä ja periaatteessa kuka tahansa joka on päässyt peruskoulusta pystyy päättelee tällaisia juttuja ett ei siihen mitään mensan jäseyyttä tarvita. Mutta ap mammat ei ehkä tajuu.
Tiesitsä että vinkkejä jaellaan Pirkka-lehdessä, ei tää oo mikään Pirkka-niksiketju. Mä luulen että sä et oo nukkunut hyvin ja sä kuvittelet jotain olemattomia juttuja niinku vinkeiks. Mitä jos menisit vaan nukkumaan jo.
No joo ap vois kyllä tulla vähän kommentoimaan ennenkuin tää menee ihan jankkaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se AV -palstan keskimääräinen AÖ taas näkyy.
Kerropa missä kohtaan se näkyy? Nii-in! Et varmaankaan osaa vastata tähän.
Miten selität muurahaiselle, että se on tyhmä? Niinpä.
Muurahaisten kielellä tiätty! Etkö sä "viisaana" tätä muka tiennyt? Jaxuhalit!
"Muurahaisten kielellä". Taisi loppua järkisanottava... Ei se mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sinua häiritsee niin tee asialle itse jotain äläkä valita.
Jos sinua häiritsee se, että häntä häiritsee, tee asialle jotain äläkä valita.
Aloitus on jonkun per sun kirjoittama. Mikä teitä vaivaa, menkää kouluun ja töihin. Olen itse vasemmistolainen ja akateeminen enkä todellakaan viitsi edes kommentoida rasis tien aivopieruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen estittää, että on jankkausta, kun ei pysty enää vastaamaan älykkäälle.
Puhutko minulle? En ole kuule sanonut jankkaamisesta mitään.
Höpö höpö höpsö.
Joka maassa on armeija. Jos se ei ole oma, se on Venäjän.
Kaikki viestit on aloittajalta itseltään!! :DD