Tehdään tästä jankkauksella pilattu ketju.
Kirjoitetaan tänne kivaa sisältöä ja pilataan se jankkauksella, niinkuin täällä on näköjään tapana. Kiistellään nyt kunnolla oikein luvan kanssa.
Kommentit (422)
Miten niin äidin syy? Missä isäsi oli?
Mä en tajua mitä järkeä on puhua jankkauksesta. Pitäishän tässä joku aihekin olla.
Vierailija kirjoitti:
Tässä se AV -palstan keskimääräinen AÖ taas näkyy.
Kerropa missä kohtaan se näkyy? Nii-in! Et varmaankaan osaa vastata tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele kiva.
Määrittele jankkaus.
Määrittele täällä.
Määrittele tapana.
Määrittele lupa.
Minä vastaan mielelläni, jos kerrot mitä tarkoitat määrittelemisellä.
Vastaa sitten, kun olet opetellut, mihin pilkku kuuluu. (Jos kerrot, mitä tarkoitat...)
ei pilkkuja tarvita pääasia että saa selvää
Armoa ei, Siperiaan!
Armoa, ei Siperiaan!
luuletko olevasi jotenkin parempi kun käytät pilkkuja ja isoja alkukirjaimia ja välimerkkejä
hienostelua sanon mä
eikö sulla ole muuta elämää kuin kielioppi
Opettaja. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele kiva.
Määrittele jankkaus.
Määrittele täällä.
Määrittele tapana.
Määrittele lupa.
Minä vastaan mielelläni, jos kerrot mitä tarkoitat määrittelemisellä.
Et siis osannut.
Miten osaisi, kun ei opetettu. Opetuksen taso on niin surkea. Opettajat vaan valittavat, vaikka tekevät vajaata työaika.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitis oli.
Taivaan kiitos, edes yksi ihminen ymmärsi, että se todellakin oli MINUN ÄITINI, joka syyllistyi siihen jankkaamiseen. Hetken, jo mietin että minäkö täällä olen se hullu jankkaaja, kun kukaan ei tajua mun tuskaani..
t. 60
Jankkaushullu. 😂
Miten niin ei ole järkeä puhua jankkauksesta? SINÄKÖ päätät, mistä täällä saa puhua?
Aloittaja taitaa olla se ruskean hamsterihäkin trolli. Pakkoko tänne on tulla telakoitumaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua mitä järkeä on puhua jankkauksesta. Pitäishän tässä joku aihekin olla.
Mä sulle aiheet kohta näytän. Teit taas härkäsestä kärpäsen. Ihan just sun tyyliäs taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitis oli.
Taivaan kiitos, edes yksi ihminen ymmärsi, että se todellakin oli MINUN ÄITINI, joka syyllistyi siihen jankkaamiseen. Hetken, jo mietin että minäkö täällä olen se hullu jankkaaja, kun kukaan ei tajua mun tuskaani..
t. 60
Et tiedä oikeasta tuskasta mitään. Maailmassa on monia ihmisiä , jotka kärsivät oikeasti. Olet kuitenkin saanut hyvän koulutuksen ja kouluruoan. Rokotuksetkin ja hammashoidon. Ei niitä kaikki maailmassa saa. Mieti vähän.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele kiva.
Määrittele jankkaus.
Määrittele täällä.
Määrittele tapana.
Määrittele lupa.
Kyllä huomaa kun argumentit loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Voi kultapieni, älä osallistu keskusteluihin, joiden aihetta et ymmärrä. Tämä ketju koskee metajankkaamista. Mene lukemaan Aku Ankkaa tai selkouutiset ja anna aikuisten jutella nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap huhuu, avaa vähän tätä juttuasi. Ja ap häipyi niinpä niin.
Mistä sä voit tietää onko ap täällä vai ei? Ootko joku selvännäkijä mukamas?
Olen.
Eri
Onko sulla jotain todistusaineistoa tälle?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ole järkeä puhua jankkauksesta? SINÄKÖ päätät, mistä täällä saa puhua?
Kenelle sä puhut? Kuka sinä? Miten niin päätät? Jokainenhan täällä saa suoltaa mitä huvittaa. Mitä ihmettä sä meuhkaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se AV -palstan keskimääräinen AÖ taas näkyy.
Kerropa missä kohtaan se näkyy? Nii-in! Et varmaankaan osaa vastata tähän.
Miten selität muurahaiselle, että se on tyhmä? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita arvostelet, kun ei sullakaan ollu mitään aihetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kultapieni, älä osallistu keskusteluihin, joiden aihetta et ymmärrä. Tämä ketju koskee metajankkaamista. Mene lukemaan Aku Ankkaa tai selkouutiset ja anna aikuisten jutella nyt.
Älä itse osallistu, kun et voi kestää minkään kyseenalaistamista :D :D :D
Sähän tässä hermostuit, buahhahahahaaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap huhuu, avaa vähän tätä juttuasi. Ja ap häipyi niinpä niin.
Mistä sä voit tietää onko ap täällä vai ei? Ootko joku selvännäkijä mukamas?
Olen.
Eri
Onko sulla jotain todistusaineistoa tälle?
Voit ihan itse googlata.
Yksinkertainen estittää, että on jankkausta, kun ei pysty enää vastaamaan älykkäälle.
Olen.
Eri