Ei kai ne oikeasti mitään sähköjä katkaise kunhan uhoavat
Katkaisuvaroitus on vain uhoamista.
Oikeasti sitä ei tarvi maksaa.
Kommentit (27)
en lähtis kokeilemaan, pakastin täynnä...
Vierailija kirjoitti:
Jos on lapsia niin eivät katkaise
Kylläpäs katkaisee mutta siinä vaiheessa todennäköisesti lapset sijoitetaan kiireellisesti johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs katkaisee mutta siinä vaiheessa todennäköisesti lapset sijoitetaan kiireellisesti johonkin.
Eivät katkaise. Turhaa pelottelua.
Vierailija kirjoitti:
Mites jos mulla on dialyysikone?
Mulla on radio, kahvinkeitin, mikroaaltouuni ja viteonauhuri. On pakastin, jääkaappi, pesukone, tietsikka, kännyt, valaisimet jne
Kuuluisia viimeisiä sanoja ennen pimeyttä: oikeasti sitä ei tarvi maksaa.
Kai koneessasi on akkuvaralle, sen keston aikana täytyy järjestää asiat kuntoon tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin lapsiperhe häädettiin asunnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Köyhän ja edesvastuuttoman joutaakin kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät katkaise. Turhaa pelottelua.
Sinulle on siis tullut katkaisuvaroitus mutta yrität nyt uskotella itsellesi, että se on pelkkää uhkailua. Näinhän se ei tietenkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Sossu maksaa jos ei oo rahaa.
Ei ole todellakaan varmaa, että maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun lapset ei saa pleikkaria käyntiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on radio, kahvinkeitin, mikroaaltouuni ja viteonauhuri. On pakastin, jääkaappi, pesukone, tietsikka, kännyt, valaisimet jne
Mullakin. Mutta säästin vielä vanhan perinteisen pontikkapannun jos sähköt katkeaa niin vielä toimii puuhellalla tai muurikalla. Nykyinen käytössä oleva sähköllä niin ei tarvitse vahtia.
Vierailija kirjoitti:
en lähtis kokeilemaan, pakastin täynnä...
Ap:llä on vain pää täynnä (kusta)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa maksaa laskut kuten kunnon kansalaiset tekee.
Venäläinen?
Kyllä katkaisee. Tiedän venäläisakan, joka elää kerrostalossa ilman sähköjä. Käy taloyhtin pesutuvassa keittelemässä safkaa keittolevyllä = varastaa sähköä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne sen lopulta katkaisee. Sitten vasta tuleekin kallis lasku, että ne saa takaisin päälle.
Jaa multa kun katkes puuttuvan sooimuksen takia sähköt mökiltä niin se maksoi 50€ koska kytkivät ne etänä päälle kello 16 jälkeen, jos olisin saanut sopimuksen paria tuntia aiemmin niin se olisi maksanut alle 10€.
Kyllä ne sen lopulta katkaisee. Sitten vasta tuleekin kallis lasku, että ne saa takaisin päälle.